Thuisblijfmama

quote: Rommeldebom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2009 19:50:01'));

Oh, verkeerd geplaatst...
Sorry...

Renata.

Oh, toch niet...... toch wel bij de goede topic, was even in de war omdat ik niet alle reacties te zien kreeg, toen mijn reactie geplaatst werd.
Vervelend dat je niet je eigen tekst kan deleten.....
 
Zow, hier ben ik weer na een poosje. En 'k heb nieuws...'k ben nl helemaal van plan om te stoppen met werken, ook geen avonden en weekenden meer, ik trek het gewoon niet, straks moet ik weer gaan werken, en morgen de hele dag, ik heb er zoveeeeel moeite mee, en m'n man zegt dat Matthanja vreselijk huilt als ik weg ben, en als ik thuis ben dat ze dan alles best vindt. Voel me hier heel naar en schuldig onder, op het werk vragen ze steeds of ik extra wil werken, dan denk ik echt 'snap het dan, ik heb een lieve schat thuis'. Ben ff helemaal aan het einde van m'n Latijn. Vind het wel moeilijk ,je ontslagbrief schrijven is heel rigoureus misschien, maar je jezelf en je kind op deze wijze pesten kan ik gewoon niet meer. Ik zie m'n man ook balen als ik ga werken, hij vindt het very ongezellig. En dan gaan de mensen maar zeiken van 'werk je niet meer, en hoe doe je dat financieel, gaat ze gewoon geen moer aan'. Dus ws wordt ik nu een rasechte thuisblijfmama.

Hoe is het allemaal met jullie?

Fijn weekend!

Groetjes Annette
 
Heerlijk voor je Anette! Welkom!!! Fijn dat het zo te regelen is! Niet druk maken over wat anderen denken!

Welkom Renata of liever eigenlijk je man! Hij is thuis blijf vader! Geweldig vind ik dat maar ik doe het toch liever zelf!  Wat grappig dat je in zweden hier met ons zit te kletsen! Raar idee....

Fijn dat Cas het prima vond op het kdv, dan is het voor jullie ook makkelijker!

Lydia is stil??? Gewwon terug komen meid! Ze had wel op hyves gereageerd op mijn poesjes! Hier de foto!



2  zijn er gigantisch ondeugend maar toch erg leuk hahaha hou wel van pit!
De 2 oudste zijn nog steeds bang! 1 heeft er al een x gesnuffeld maar rende daarna weer blazend weg.... Ze liggen elke avond heerlijk bij mij op schoot te knorren! of te bijten en te stoeien! Mijn benen zitten onder de krassen omdat ze daarin willen klimmen

Morgen ga ik weer een lange dag oppassen van 8 uur tot 18 uur bah! geen zin maar moet het doen voor de boodschappen! Ik moet  1x in de week oppassen  omdat we alimentatie moeten betalen voor mijn mans kids. Balen voor mij maar is mijn keuze..
We hopen snel een loterij te winnen haha

Liefs Kim
 
Ah, wat een lieve poezen!!!Ben helemaal geen poezenfan, maar toen ik de foto zag, dacht ik 'wat schattig'. 't Zijn eigenlijk ook net babytjes als je ze ziet!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt om van 8 uur tot 18 uur op te passen. Ben je gastouder?Is echt lange dag, hoor!Misschien als je er eenmaal bent dat het wel weer gaat, en dan gewoon aan lekkere dingen denken!
'k Heb vanmorgen naar m'n werk gebeld, enne...ff flink duidelijk gemaakt dat ik vind dat ik nu teveel werk, heb 2x ongeveer 20 uur gewerkt, nu ben ik ingepland voor gemiddeld 7 uur per week, is heeeeel wat beter te doen, dan is het er ff tussenuit en daarna genieten van ons lieve meisje. Ze gaat nu van alles doen, hard lachen, op d'r zij draaien en terugbrabbelen. Nog ff en dan mag ze ook fruithapjes en van al dat spul.
Mamma t wat balen dat je je baan kwijt bent, ik hoop dat je snel iets anders vindt, en dan iets wat goed verdiend, hoef je er minder dagen over te doen, nu nog maar ff genieten van Cas, wat fijn dat hij het leuk vond op het KDV. Lijkt me wel moeilijk zo de eerste keer. Ik moet zeggen dat er nog nooit iemand op Matthanja heeft gepast, 1x m'n moeder in ons huis, en dat was een half uur. Vind het heel moeilijk om haar los te laten.
Hoe zou het met Lydia zijn, ben benieuwd.

Groetjes en liefs Annette
 
Hoi hoi allemaal,

Ik zou heel graag thuis willen blijven, maar financieel gaan we dat misschien wel redden, mar t is al duurder dus ik wil graag overdag thuis blijven bij n ventje en miss 2 avonden in de week werken voor 3 a 4 uurtjes. om toch   wat te verdienen.

Ik zou er ook niet aan moeten denken om full-time te werken, daar hebben we geen kleine voor gekregen. mn zwangerschapsverlof (via uwv) loopt tot 3 juli en ik zit er erg tegenop te kijken om te werken,..onze kleine heeft nl (nu 7 wkn) natuurlijk geen ritme,..en ik geef borstvoeding,..en dat wil ik blijven doen.

Ik had rond zitten neuzen op internet voor thuiswerk,..maar dat is ook niet echt veel,..erg balen hoor. Dan toch maar voor de 2 avonden per week,. en afgekolfde melk achterlaten voor mn vriend,. mocht Devon honger krijgen.

En ik woon sinds een paar maanden in een dorp waar ik nauwelijks mensen ken (behalve mn schoonmoeder) en vind t super fijn om lekker met mn kleine en de hond thuis te zitten hoor.

gr Wendy
 
Hoi,
Nou t was weer een poosje geleden. Ben effe bezig met alle reacties te lezen.

Renate. Wat fijn dat je man thuisblijfpapa is. Ik zou willen dat mijn man ook wat meer thuis zou zijn. Maar ja... Nu ik zonder werk zit zit dat er natuurlijk niet in. Hoe bevalt het in Zweden? Zijn jullie daar met een bewuste reden heen gegaan? En mis je Nederland niet?

Anette, Mooi laten kletsen die mensen. Als het voor jouw financieel te regelen is dan is het alleen maar fijn dat je deze beslissing kunt maken. En ik ben er inmiddels wel achter dat thuisblijfmama zijn en meer dan full-time baan is! Foei wat ben ik moe af en toe !

En dan gaat Cas vanaf deze week toch 2 keer per week naar de opvang. We hebben die plaatsen toch gereserveerd en als ik straks weer werk heb, dan moet hij er ook heen. Het voelt wel gek om hem weg te brengen terwijl er geen absolute noodzaak is. Maar als ik zie hoe hij lacht naar de leidsters bij zowel het brengen als het halen, dan weet ik ook dat het goed zit. Heb ik weer tijd voor andere zaken. ZOals vanmorgen naar de sportschool. Laatste keer was een jaar geleden! Helpie wat is mijn lijf veranderd zeg! en wat is mijn conditie achteruit gegaan! Maar daar wordt nu dus weer aan gewerkt.

Kim, Leuke poesjes!
 
Hallo meiden!

Gister weer een lange dag gewerkt en moet steeds een half uur langer blijven....
Maar gelukkig is het erg gezellig en gaat de dag best snel, Zoë heeft het ontzettend naar haar zin!
Welkom Wendy! Misschien is oppassen ook iets voor jou??? Kan je je kleine mee nemen!

Lydia hoe gaat het??? Sorry Zoë wordt wakker!
liefs
 
Terug
Bovenaan