Ah, wat een lieve poezen!!!Ben helemaal geen poezenfan, maar toen ik de foto zag, dacht ik 'wat schattig'. 't Zijn eigenlijk ook net babytjes als je ze ziet!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt om van 8 uur tot 18 uur op te passen. Ben je gastouder?Is echt lange dag, hoor!Misschien als je er eenmaal bent dat het wel weer gaat, en dan gewoon aan lekkere dingen denken!
'k Heb vanmorgen naar m'n werk gebeld, enne...ff flink duidelijk gemaakt dat ik vind dat ik nu teveel werk, heb 2x ongeveer 20 uur gewerkt, nu ben ik ingepland voor gemiddeld 7 uur per week, is heeeeel wat beter te doen, dan is het er ff tussenuit en daarna genieten van ons lieve meisje. Ze gaat nu van alles doen, hard lachen, op d'r zij draaien en terugbrabbelen. Nog ff en dan mag ze ook fruithapjes en van al dat spul.
Mamma t wat balen dat je je baan kwijt bent, ik hoop dat je snel iets anders vindt, en dan iets wat goed verdiend, hoef je er minder dagen over te doen, nu nog maar ff genieten van Cas, wat fijn dat hij het leuk vond op het KDV. Lijkt me wel moeilijk zo de eerste keer. Ik moet zeggen dat er nog nooit iemand op Matthanja heeft gepast, 1x m'n moeder in ons huis, en dat was een half uur. Vind het heel moeilijk om haar los te laten.
Hoe zou het met Lydia zijn, ben benieuwd.
Groetjes en liefs Annette