Thye is geboren

De titel zegt het al: Thye is afgelopen vrijdagochtend om 2.42 geboren. Dinsdag hadden we nog een echo van zijn hoofdje en er was al zoveel vocht bij. De gyn had het erover dat de kans dat Thye de geboorte zou overleven zo klein was.....
Toen was mijn beslissing genomen. Ik wil niet dat hij pijn lijdt tijdens of na een bevalling, ook al zou hij gehaald worden.
Donderdag konden we al terecht en het was moeilijk. Thye was erg vrolijk in mijn buik, liet zich nog goed voelen en op de echo keek hij ons voor het eerst aan en reageerde voor het eerst op Harries stem. Na de drukte werd hij rustig en ik weet zeker dat hij rond twaalven in slaap gevallen is en is overleden. Waarom ik dat denk? Ik weet het niet, ik kreeg zo'n gevoel....
De bevalling was behoorlijk pittig, ook omdat ik heel ziek werd vlak daarvoor, maar die drama zal ik jullie onthouden.
Thye zag er mooi uit toen hij geboren werd, net alsof hij echt sliep met zijn handjes naast zijn hoofdje, heel vredig en dat deed heel erg goed. Nu kan ik achter de beslissing staan die we moesten maken. Nu ben ik alleen maar een moeder die rouwt om het verlies van haar kindje
Thye hebben we mee naar huis genomen, dinsdag zal hij in besloten kring begraven worden.

Groetjes Hanneke

trouwens, Hjerre is vandaag jarig! Echt helemaal 3!

Lieve Hanneke,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thye. En heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit ongelooflijke zware verlies. Maar jullie hebben er een prachtig mooi mannetje bij gekregen ! En nu is hij een sterretje die over al jullie kindjes waakt en die bij alle sterrekindjes kan vertellen hoe zulke lieve mama en papa hij heeft !!

Tja en hoe dubbel is het leven, je bent nog aan het rouwen en is jullie kleine grote man Hjerre alweer 3 jaar geworden.. Weer een jaartje ouder, wat gaat de tijd toch snel.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen dinsdag en dat het een mooie dienst mag zijn. En voor vandaag heel veel gezelligheid en dat je veel troots mag vinden...

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ik denk aan jullie.

Jolanda

Meisje
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Jullie hebben een goede beslissing genomen.
Ook al is deze verschrikkelijk maar misschien wel het beste voor Thye
Jullie zijn de beste ouders die jullie kinderen kan wensen.

Het is zeker dubbel Hjerre ook al weer 3 jaar.
Wat een grote vent is het nu al.

Heel veel sterkte de komende tijd en ook een knuffel van mij voor jullie allemaal

Liefs Ilse

Lieve Hanneke,

Wat een moedige beslissing hebben jullie genomen. Thye zal altijd bij jullie blijven en over jullie waken. Hij heeft de beste papa en mama van de wereld.

Na dit verdriet ook nog een groot feest, jullie grote ventje al 3 jaar! Wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat jullie toch kunnen genieten van deze dag, ook al is het heel erg moeilijk.

Heel veel sterkte komende dinsdag.

Dikke knuffel voor jullie!

Liefs Nanda

Jeetje zeg, wat een moeilijke tijd voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jeevengoed nog een beetje genieten kan van de verjaardag. Denk goed om jezelf want dit is echt nietmakkelijk. goroet Pascal

Lieve Hanneke,

Ow meis wat hebben jullie een moeilijke beslissing moeten nemen! Maar ik weet zeker dat het de juiste was! je schrijft dat Thye na de drukte rustig werd: miscchien was dat een teken van hem voor jullie dat het goed is zo....
Ik weet zo goed wat jullie nu door maken, bij mij komt nu ook alles van 5 jaar geleden weer helemaal boven alsof het gisteren was dat wij onze tweeling verloren hebben. Pas sinds kort besef ik dat het zo heeft moeten zijn, dat alles gebeurt met een reden.
Het zal veel tijd nodig hebben om dit een plekje te kunnen geven. Ik zou je wel willen adviseren om er veel over te praten » ik deed dat niet, hield mijn verdiet voor mezelf (want niemand kon mij toch helpen?), maar dan komt al dat verdriet er later dubbel zo hard uit.
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en vooral voor dinsdag.

Natuurlijk wil ik je ook van harte feliciteren met Hjerre. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne verjaardag met je kleine grote man kunnen vieren.

Mocht je de behoefte hebben om met een (soort) lotgenote te praten, dan mag je me altijd mailen (wilfredcissy@planet.nl)

Heel veel liefs van Cissy

Lieve Hanneke,

wat moedig van je dat je je verhaal zo mooi op het forum hebt gezet. Ik lees uit je verhaal dat jullie achter jullie beslissing staan en dat is het aller-, allerbelangrijkste! Meid, wat een ellende hebben jullie doorgemaakt de afgelopen weken... Ik hoop met heel mijn hart dat jullie het verlies t.z.t. een plekje kunnen geven. Veel sterkte dinsdag.

Ook gefeliciteerd met je grote knul, beseft hij wat er allemaal aan de hand is?

Ik zal aan jullie denken dinsdag!

Knuffel Jenneke

Terug
Bovenaan