Thye is geboren

Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Wat een moeilijk besluit hebben jullie moeten nemen..... En hoeveel pijn moet dit wel niet doen..... Maar jullie mannetje heeft op een heel mooie en duidelijke manier afscheid genomen van jullie. En in jullie harten zal hij altijd blijven!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve mannetje Thye. En gelijk gecondoleerd met het verlies van hem.
Heel veel sterkte morgen!

Groetjes, Cathy

Heel heel heel erg veel sterkte en kracht de komende tijd!
Wil wel duizend dingen zeggen maar woorden schieten echt te kort.

Een vriendin van mij heeft een soort gelijk situatie mee gemaakt. Hun hebben veel foto's gemaakt van hun zoontje. Dat heeft hun erg "geholpen". Misschien dat je er wat aan heb.

Sterkte

Lieve Hanneke

Dapper mens...... Chapeau. In stilte huil ik met jullie mee, sla ik armen om je heen. En dat doen we allemaal, kom maar in de kring speciaal voor jou.

Heel, heel heel veel sterkte voor jullie allemaal ten eerste voor morgen maar vooral ook voor alle dagen daarna als het wat stiller is geworden. Wat een verdriet maar wat mooi dat jullie mannetje zo zacht is ingeslapen.

Denk aan je!
Liefs
Susan

Live Hanneke en familie.

Ik heb nog niet gereageerd, want ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb wel veel aan jullie gedacht de laatste tijd.
Ik wens jullie vandaag heel veel sterkte en dat Thije een mooi afscheid zal hebben.
Zoek je troost bij elkaar en waar je het ook kan vinden. Hier staan we open voor je verdriet, boosheid, frustratie, maar ook voor de mooie herinneringen.
Sterkte vandaag.

Liefs Jeske

Lieve Hanneke,

Kon een paar dagen niet op het forum en zie nu je berichtje pas. Wat een knappe beslissing hebben jullie genomen! Ik kan niet meer zeggen dan jullie nog heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ook voor Hjerre en Elise.

Hopelijk hebben jullie gisteren op een mooie manier afscheid van Thye kunnen nemen.

Liefs,
Patty

Terug
Bovenaan