Thye is geboren

Woorden schieten tekort,.. Een traan op m'n wang..
Wat ongelooflijk moeilijk en wat een verdriet...
Ik buig mijn hoofd en heb diep respect voor de manier hoe jullie hier mee om (zijn ge-) gaan.

Ooit een prachtig kort gedichtje gelezen wat mij heel erg raakte en wat ik graag met je wil delen,..

"An angel in the book of life
Wrote down an infant's birth
and mentioned as he closed the book
......too beautiful for earth"

Lieve Hanneke, ik wens je ontzettend veel kracht toe om dit verlies te dragen.

Liefs,
Esmé

Woorden schieten tekort,.. Een traan op m'n wang..
Wat ongelooflijk moeilijk en wat een verdriet...
Ik buig mijn hoofd en heb diep respect voor de manier hoe jullie hier mee om (zijn ge-) gaan.

Ooit een prachtig kort gedichtje gelezen wat mij heel erg raakte en wat ik graag met je wil delen,..

"An angel in the book of life
Wrote down an infant's birth
and mentioned as he closed the book
......too beautiful for earth"

Lieve Hanneke, ik wens je ontzettend veel kracht toe om dit verlies te dragen.

Liefs,
Esmé

Lieve Hanneke,
OOk ik wil jullie heel heel veel sterkte wensen. Weer zit ik met trananen in mijn ogen je verhaal te lezen. Ik hoop dat jullie dit met zijn tweeen goed kunnen bespreken want dat is denk ik heel belangrijkd. Een grote knuffel van deze kant af.

Annemieke

ook vanuit hier heel veel sterkte, wat een verhaal en wat zijn jullie sterk. Fijn dat jullie hem nog even mee naar huis hebben kunnen nemen.
Ik zal morgen aan jullie denken.

Dikke knuffel vanuit hier

Lieve Hanneke,
Vreselijk dat jullie afscheid (hebben) moeten nemen van Thye! Fijn dat je achter de beslissing kan staan, hoe moeilijk het ook is. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies!
Midden in deze verdrietige tijd valt ook nog de derde verjaardag van Hjerre, hopelijk heb jullie daar toch een beetje van kunnen genieten.
Veel sterkte morgen!
Een dikke knuffel,
Laura.

Ook ik wens jullie heel veel sterkte, voor morgen en voor de komende tijd. "Fijn" dat Thye nog even thuis kan zijn.

En wat onzettend dubbel; de verjaardag van Hjerre.

Lieve groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan