Thye is geboren

Woorden schieten te kort.
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Weet alleen dat ik enorm veel bewondering heb voor de manier waarmee jullie hiermee omgaan.
Hoop dat jullie dit grote verdriet op een gegeven moment een plaatsje kunnen geven.

Heel veel sterkte voor jullie allen.

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie grote knul! Alweer 3 jaar!!
Hoop dat jullie ondanks alles een leuke verjaardag hebben gehad.

Een dikke knuffel Pally

Gefeliciteerd met de geboorte van Thye, en helaas heel veel sterkte morgen.... Ik weet zeker dat jullie dit enorme verlies van lieve, gewenste mannetje samen op kunnen vangen. Ik hoop dat jullie goed begeleidt blijven worden, en schroom anders niet om gebruik te maken van het aanbod van Cissy!
Lieve dappere Hanneke, Harrie en Hjerre: hele dikke knuffel...

En natuurlijk even 1 voor Hjerre: HIEP HIEP HOERA! HIEP HIEP HOERA! HIEP HIEP HOERA!
En dat je een nog grotere vent mag worden!

Tsje, dat zijn wel twee uitersten in 1 weekend.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine, en heel veel kracht toegewenst de komende tijd.
Ik hoop dat Hjerre een leuke verjaardag heeft gehad. Alsnog gefeliciteerd grote knul!
Liefs Nelleke

Ook ik zit dit met tranen in m'n ogen te lezen... Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Thye, en heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit ongelofelijke verlies te verwerken...

En natuurlijk alsnog gefeliciteerd met Hjerre, ik hoop dat hij een leuke dag heeft gehad! Wat dubbel allemaal...

Liefs,
Myrna

PS: Esmé, ik vond je gedichtje echt prachtig (m'n tranen waren net opgedroogd maar ik begon spontaan weer...)

Hanneke, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Woorden schieten hier echt tekort.
Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen morgen en in de komende tijd.
Geeske.
P.S. Esme, wat een ongelooflijk mooi gedicht.

Ik kom zelf van het zomer 2007 forum en weet helaas wat je meemaakt,vorige week di. heb ik ook de zwangerschap moeten afbreken...
Ik wil je even heel veel sterkte en kracht toewensen met het verlies.

Hey Lieve Meis,

Tis voor jullie nu echt heel dubbel....verjaardag van je 1e kindje en dan het verlies van jullie andere kindje....

Ik wens jullie alle kracht en steun toe die jullie nodig zijn.....en hopelijk kun je er goed over praten hoor...

we denken hier veel aan je....vooral omdat het net het verhaal van mijn nicht is....zij heeft soortgelijk als jij meegemaakt......en het is net een herhaling....

Voor de rest hoop ik toch een beetje dat je van de verjaardag van Hjerre een beetje afleiding hebt gehad en dat je toch een leuke dag hebt gehad....

Een super dikke knuffel voor jullie

Liefs Denise

Lieve Hanneke

Ik denk dat alles al gezegd is waar je eventueel wat troost uit zou kunnen halen. Ik sluit me er dan ook volledig bij aan. Wat een moeilijke beslissing!

Maar bedenk dat jullie de goede keuze hebben genomen en probeer er vrede mee te hebben. Mettertijd zal het verdriet een plekje krijgen en beter te dragen zijn.

Ik wens jou en je gezin veel sterkte.

En natuurlijk ook gefeliciteerd met Hjerre. Gelukkig heb je altijd je gezin en kids om je er doorheen te slepen. Hopelijk hebben jullie toch een fijne dag gehad.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan