helaas komt er nu een topic die ik eigenlijk liever niet geplaatst had maar het moet er ff uit.
het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij.
we hebben om de zoveel tijd zo'n ruzie dat het tot slaan aankomt.
dit gebeurt steeds vaker de laatste tijd.
ik weet niet hoe het allemaal nog gaat, met woonruimte en geld want ik heb niks, geen baan, geen uitkering.
vanavond gaat mijn beste vriendin een week op vakantie.
ik zou voor haar katten zorgen die 2 keer per dag medicijnen nodig hebben.
nu is het besluit genomen dat ik een week met mijn kleine meid daar ga zitten.
ze heeft gelukkig een eigen huis dus hoef niks te delen en ruimte genoeg.
een week geen contact met mijn vriend, dan moet ik weer terug en ben benieuwd hoe het dan gaat. veel nadenken en na die week een besluit nemen of we definief uit elkaar gaan.
gister heeft hij me weer geslagen, zomaar zonder duidelijke reden deze keer.
het is een taboe maar ik gooi het er nu uit.
als ik weet hoe ik weg kan hier voorgoed pak ik mijn spullen en ben ik voorgoed weg. het lijkt me wel heerlijk. geen ellende meer, maar het is niet zo makkelijk.
ik sta niet meer ingeschreven omdat we een huis hebben gekocht.
dat staat op onze namen en ik kan me niet zomaar terug trekken, dan komen er kosten voor de notaris om alles naar 1 persoon te zetten en dat kan ik niet betalen, Michel, mijn vriend wil het niet betalen.
te koop zetten is wel mogelijk maar we zullen er sowieso verlies opdraaien en dan zit ik met een enorme schuld die ik niet kan betalen.
een uitkering zal ik denk ik niet krijgen zolang ik dit huis heb want ik heb nu tenslotte eigen bezit en dat moet je geloof ik eerst opmaken voordat je wat krijgt.
en Michel gaat me niet verzorgen.
ik zit dus met een groot dilemma want het zal zo'n 5 jaar duren voordat ik een huis krijg en hier 5 jaar zitten en klappen krijgen is ook niet goed.
Alana is nu nog klein, ze zal dit later niet meer weten als ik nu weg ga.
een kind van bijna 5 begrijpt meer van verdriet en ellende tussen ouders denk ik.
ik slaap vannacht nog op de logeer kamer en morgen ben ik weg tijdelijk.
ik maak me zorgen om de toekomst, ik kan toch geen dure kamer gaan huren?
das veels te klein voor Alana en mij.
het is veel gevraagd maar heeft iemand tips voor deze onmogelijke situatie van mij?
er zijn vast toch vaker vrouwens geweest in zo'n situatie als dit. die hebben het ook gered, maar hoe? ik moet weten hoe, ik word gek van verdriet hier.
ja ik stort mijn hart hier uit maar dan ben ik het ff kwijt...
groetjes Miranda
het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij.
we hebben om de zoveel tijd zo'n ruzie dat het tot slaan aankomt.
dit gebeurt steeds vaker de laatste tijd.
ik weet niet hoe het allemaal nog gaat, met woonruimte en geld want ik heb niks, geen baan, geen uitkering.
vanavond gaat mijn beste vriendin een week op vakantie.
ik zou voor haar katten zorgen die 2 keer per dag medicijnen nodig hebben.
nu is het besluit genomen dat ik een week met mijn kleine meid daar ga zitten.
ze heeft gelukkig een eigen huis dus hoef niks te delen en ruimte genoeg.
een week geen contact met mijn vriend, dan moet ik weer terug en ben benieuwd hoe het dan gaat. veel nadenken en na die week een besluit nemen of we definief uit elkaar gaan.
gister heeft hij me weer geslagen, zomaar zonder duidelijke reden deze keer.
het is een taboe maar ik gooi het er nu uit.
als ik weet hoe ik weg kan hier voorgoed pak ik mijn spullen en ben ik voorgoed weg. het lijkt me wel heerlijk. geen ellende meer, maar het is niet zo makkelijk.
ik sta niet meer ingeschreven omdat we een huis hebben gekocht.
dat staat op onze namen en ik kan me niet zomaar terug trekken, dan komen er kosten voor de notaris om alles naar 1 persoon te zetten en dat kan ik niet betalen, Michel, mijn vriend wil het niet betalen.
te koop zetten is wel mogelijk maar we zullen er sowieso verlies opdraaien en dan zit ik met een enorme schuld die ik niet kan betalen.
een uitkering zal ik denk ik niet krijgen zolang ik dit huis heb want ik heb nu tenslotte eigen bezit en dat moet je geloof ik eerst opmaken voordat je wat krijgt.
en Michel gaat me niet verzorgen.
ik zit dus met een groot dilemma want het zal zo'n 5 jaar duren voordat ik een huis krijg en hier 5 jaar zitten en klappen krijgen is ook niet goed.
Alana is nu nog klein, ze zal dit later niet meer weten als ik nu weg ga.
een kind van bijna 5 begrijpt meer van verdriet en ellende tussen ouders denk ik.
ik slaap vannacht nog op de logeer kamer en morgen ben ik weg tijdelijk.
ik maak me zorgen om de toekomst, ik kan toch geen dure kamer gaan huren?
das veels te klein voor Alana en mij.
het is veel gevraagd maar heeft iemand tips voor deze onmogelijke situatie van mij?
er zijn vast toch vaker vrouwens geweest in zo'n situatie als dit. die hebben het ook gered, maar hoe? ik moet weten hoe, ik word gek van verdriet hier.
ja ik stort mijn hart hier uit maar dan ben ik het ff kwijt...
groetjes Miranda