tijdelijk uit elkaar

Lieve Miranda,

Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je na de week bij je vriendin de juiste beslissing kan nemen. Hoe dan ook, welke beslissing je ook neemt; ontzettend veel sterkte!!!
Hou je taai, Petra

Hoi Miranda,

Ik heb gelukkig geen ervaring, maar ben het met eveline eens. Meteen je biezen pakken. Als het vaker dan eens is gebeurt, dan blijft het gebeuren. Je vriend zal na deze week waarschijnlijk even heel erg lief doen, zich verontschuldigen en beter beloven. Maar  volgens mij veranderen dit soort mannen met losse handjes niet snel en zeker niet zonder professionale begeleiding. Dus het zal weer gebeuren.

Ontzettend dapper en goed van je dat je deze stap neemt. Echt waar, petje af, heel moedig! Ik denk dat je een hele zware periode tegemoet gaat maar als je daar doorheen bent ben je blij dat je de stap hebt gezet. Hou het einddoel voor ogen: een veilige en stabiele omgeving voor jou en je kindje! Dat is zo belangrijk.

En dan even over die katten, ik heb zelf 2 katten waar ik ontzettend gek op ben. Voor Yanick er was, waren zij echt mijn kindjes. Dus ik snap heel goed dat je die niet zomaar bij hem wil achterlaten. Is er echt niemand die een poosje voor hen kan/wil zorgen? Kan je anders niet aan het asiel vragen of zij ze willen verzorgen totdat jij een nieuw onderkomen hebt?

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte

Hoi Miranda
Wat zit jij in een moelijke situtie helaas kan ik je geen tips geven en wens je heel veel sterkte voor jezelf en je kleine en ik wens je betere tijden toe!!!

Pas goed opjezelf en je kleine!!!

Liefs van angelllmama

Hoi Miranda,
wat een ontzettende rotsituatie zeg! Ik adviseer je ook om zo gauw mogelijk ruimte voor jezelf te zoeken zoals al meer meiden hebben geadviseerd. Je weet maar nooit hoe erg het kan worden als je je kleine meid net op je arm hebt.
Ik heb ook geen adviezen over uitkeringen, maar hier kan je toch wel ergens voor terecht? En het lijkt me ook dat je vriend moet betalen voor Alana?
Ik hoop dat je snel in een rustiger vaarwater terechtkomt! Heel veel sterkte!
groeten van Ruth

Hoi Miranda,

Wat een vreselijke situatie! Tjonge, ik krijg er echt een naar gevoel van. Ik kan me voorstellen dat je niet weet wat te doen.

Probeer de komende week héél goed bij jezelf na te gaan wat belangrijk voor je is en welke beslissingen je wilt nemen. Denk vooral aan jouw toekomst en de toekomst van je meisje! Als de situatie  uitzichtloos is, stap er dan uit, hoe moeilijk dat ook is.  Geslagen worden is niet zomaar iets,  probeer het niet voor jezelf 'goed te praten',  maar oplossingen te zoeken. Zoals Eveline al zegt zal het ideale moment om weg te  gaan zal nooit komen, het zal altijd moeilijk blijven.  Informatie over hoe je je het best financieel kunt redden kun je volgens mij krijgen bij rechtswinkels. Misschien kun je daar eens informeren.

Wat je precies kunt/moet doen kunnen wij natuurlijk niet voor je beslissen, maar ik hoop dat je steun hebt aan alle lieve reacties.

Heel veel sterkte!
Groetjes, Dionne

Hoi Miranda,

ik denk dat alles hierboven al gezegd is, maar ik wilde je ook even laten weten dat ik met je meeleef. Heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat je een goede beslissing kunt nemen nu er zo veel in je leven speelt. Kom op voor jezelf en je kleine meid!

Liefs Ilona

Hoi Miranda

Ik kan mij ook voorstellen dat je je zorgen maakt over waar je terrecht komt als je relatie het niet red
Ik zelf heb ook zo iets meegemaakt alleen gingen wij niet uit elkaar door agressie maar het was gewoon over
Ik maakte me ook vreselijk veel zorgen wat ik moest en wat ik met mijn dieren moest
Ik had dan nog geen kinderen dus dat was iets gemakkelijker
Maar ik maakte me erg veel zorgen zag het even helemaal niet zitten  ben er gelukkig heel sterk uitgekomen
Ik hoop nogmaals dat jullie er toch met zijn 2 en over kunnen praten hoe verder
 nog maals veel sterkte gewenst de aankomende tijd denk aan je kindje en natuurlijk je zelf

groetjes Monique

Terug
Bovenaan