tijdelijk uit elkaar

Jeetje Miranda,

Wat zit jij nu in een moeilijke situatie. Ik wou dat ik je kon helpen....
Ik wens je in ieder geval veel sterkte. Voor jou en je meisje.

Liefs,
Monique mv Nick

Hoi Miranda,

Pak je spullen en gaan! Echt, doen! Als je niet naar familie of vrienden kunt, dan naar een blijf van mijn lijf-huis, maar als iemand je slaat moet je echt onmiddelijk vertrekken. De volgende keer heb je Alana vast, en dan? Of hij verliest zijn geduld als je meisje groter is? Het juiste ogenblik komt nooit, je zit altijd vast aan financiële problemen. Maar daar komt echt een oplossing voor. Zoek op internet naar instanties die je kunnen helpen, of neem contact op met zo'n blijf van mijn lijf huis en laat je doorverwijzen naar zulke instanties. Dan komt het echt goed.
Ik heb heel erg met jullie te doen, het lijkt me vreselijk om zo'n beslissing te moeten nemen als je samen een kindje hebt. Maar ik denk dat je je kindje niet op wilt laten groeien in zo'n situatie. Ik duim voor je dat alles zo goed mogelijk afloopt!

Liefs,

Eveline

Wat een rottige situatie. Ik zou echt hulp zoeken als ik jou was. Maatschappelijk werk kan je met al je vragen helpen en ondersteunen. Misschien brengt die week rust hem ook wel tot inzicht.
Kinderen uit huis halen gebeurd trouwens echt niet zo snel. Zeker niet als jij zelf hulp wilt.
Heel veel sterkte.
Groetjes Veerle

Oke, maar ik kan me niet voorstellen dat je vanwege de katten het laat gebeuren dat je door je vriend geslagen wordt. Zo'n situatie wil je toch ook je dochter niet aan doen? Hoe ga je haar dat dan later uitleggen? Zij zal het niet leuk vinden dat ze vanwege de katten in zo'n geweldadige omgeving is opgegroeid. Of denk je dat zij dat wel zal begrijpen?

Ida, je toon mag wel wat minder. Als je in deze situatie zit dan zit je hoofd zo vol met allerlei dingen en je verliest al zoveel, dat het begrijpelijk is dat zij ook aan haar katten denkt. Misschien zou jij er niet voor kiezen, maar zij wel.
Ik snap je eerste reactie, dat je zegt dat zij en haar dochter het belangrijkste zijn, maar je uitleg in je tweede reactie gaat wel ver.
Laat haar hier lekker spuien en geef open tips.... dat zou ik je adviseren.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan