tips gevraagd voor kraamcadeautjes

Ik vond het bij de eerste al moeilijk (wat heeft zo'n beebje nou nodig?), maar bij de tweede dochter heb ik echt geen flauw idee meer.
En iedereen begint inmiddels wel zo'n beetje te vragen of wij nog ideetjes hebben voor een kraamcadeautje voor de baby. Wat vragen jullie?
 
ik heb van schoonmoeder een maxi cosi gehad en van mn ouders nog niks omdat ik niks weet....

liefste vraag ik straks aan de visite bon nen van de hema of prenatal kan ik altijd zelf iets uitzoeken!!

eerste is een jongen en nu krijgen we een meid maar kleertjes heb ik nu al meer dan genoeg....

maarja of de mensen de bonnen leuk vinden om te geven????????????
 
ik heb ook geen idee. Bij ons hetzelfde. Eerst een jongen, nu een meisje. Gelukkig is mijn vriendin een jaar geleden bevallen van een meisje en heb van haar een hoop kleren gekregen.
Mijn moeder maakt een 10-dagen mand, maar geen idee wat ze daarin doet.
Verder wilden zij een cadeau geven maar omdat wij niks weten boden ze aan de kosten van de geboortekaartjes op zich te nemen.
Vond ik ook heel erg leuk dus dan doen mijn ouders dat als cadeau. Van mijn schoonouders nog niks erover gehoord maar mijn schoonmoeder is meer zo dat ze niks vooraf geven wil om 'de goden niet te verzoeken.."
Cadeaubonnen is een goed idee, want dan kan je ook eens grotere maten kleren uitzoeken, of iets in de speelgoedwinkel als ze aan iets nieuws in hun ontwikkeling toe zijn..
 
Of de mensen het nu leuk vinden of niet, wij gaan toch echt kadobonnen vragen.
Wij hebben straks 2 mannetjes en yordi heeft natuurlijk al zooooo veel gekregen!!!!
Plus dan kunnen we zelf uitzoeken wat we graag willen kopen.

Andere tips heb ik ook helaas niet voor je.

Liefs marielle
 
mijn ouders hebben idd ook een donatie gedaan aan de geboortekaartjes maar wilde perse nog iets geven... maar goed wat weten we nog niet hahaha

ik ga het ook gewoon vragen als mensen vragen wat ik wil weet wel bij de eerste kwamen mensen veel met eigen dingen aanzette.....
 
Ook wij vragen cadeaubonnen als mensen aan ons vragen wat we willen hebben. We hebben nog een aantal, wat duurdere dingen nodig, en dan zijn cadeaubonnen wel handig.

Ik heb ook bij mijn dochter weer gemerkt, dat ook al vertel je dat het nogal een grote baby is, je toch schattige pakjes maatje 50 krijgt. Heel erg lief, maar daar paste ze dus bij geboorte al niet meer in. Verder krijg je toch ook kleertjes wat je smaak dan niet helemaal is.

Maar ik zet bijv. niet een cadeautip op het geboortekaartje. Dat heb ik weleens gezien. Ik vind het zo hebberig staan. Ik vind het leuk als mensen naar mijn kindje komen kijken, met of zonder cadeau.
 
ik heb nu ook kado bonnen gevraagd van babyzaken,dan kijk ik wel wa ik ervan koop. van mijn ouders krijg ik een nieuwe buggie.
verder sja heeel moeilijk als je alles al hebt vanje eerste nog!!
 
Ik vraag nu dingetjes als de voorleesboekjes van woezel en pip, zwitzal producten, pampers in alle maten, cadeaubonnen... Mijn kast puilt nu echt uit van de babykleding. Ik weet zeker dat hij de helft al niet eens aankan of ik moet hem 4 keer per dag verkleden. Alles heb ik gekregen van vriendinnen met een zoontje. Het enigste wat ik zelf heb gekocht is zijn 1e pakje en een winterjasje.
Ik heb trouwens wel "cadeautip: cadeaubon" op het geboortekaartje staan... Bij mijn 1e kreeg ik zoveel dingen waar ik echt niets aan had of wat ik echt heel afschuwelijk vond, dat is zo zonde! Want het verdwijnt achter in de kast om vervolgens weer ongebruikt weggegeven te worden.
 
Terug
Bovenaan