tips gevraagd voor kraamcadeautjes

Ik heb een origineel kado gevonden via Facebook. Een kennis van mij is in januari uitgerekend en ik wil geen standaard kadootjes meer geven dus ik ging even speuren. Een vriendin attendeerde mij op een boek Brieven aan mijn ongeboren kind waarmee de ouders hun  herinneringen vastleggen en meer kunnen geven. Best interessant om te lezen. Maar pas op de 18e verjaardag. Zij houdt van boeken en het leek me het perfecte kado. Ze zal genoeg knuffels en Prenatal kadootjes krijgen. Je kan het 4 augustus verkrijgen, maar ik heb het al gereserveerd en mijn vriendin ook. Je kan het via Facebook bestellen. Weer eens wat anders dan knuffels.
 
 
Ik ben enorm verwend voor en nadat ik beviel van nummer 1. Ik werk op een school en heb, naast ongeveer de halve baby uitzet aan spullen (‘wil je nog een autostoel? Nieuw gekocht voor nummer 3, maar groeit eruit’) ook heel veel cadeautjes gehad. Kleertjes, knuffeltjes, speeltjes... Vriendinnen die langskwamen en vroegen wat ik wilde heb ik dit eerlijk gezegd. En ook mensen waarvan ik wist dat ze met cadeau zouden komen; leuk als je komt, maar neem liever iets lekkers mee voor bij de thee/borrel dan een cadeau, we komen er in om! Heel erg, maar heb na knuffeldoekje 5 een doos aangemaakt met knuffels en doekjes die ik dubbel had en deze ook weer cadeau gegeven. gênant, maar vond het nog meer zonde om ze ongebruikt in een mand te hebben ergens. Nu ik zwanger ben van nummer 2, zeg ik expliciet dat we NIKS willen omdat we alles hebben.
 
Hoi! Ik kwam laatst via Facebook de webwinkel kleinegastjes.nl tegen. Leuke items, ook voor kraamcadeaus. Ik heb daar een samengesteld pakketje besteld, helemaal leuk! Tip van mij! Ook om inspiratie op te doen over wat je kan vragen wellicht?
 
Terug
Bovenaan