tips gevraagd voor kraamcadeautjes

Zit over hetzelfde na te denken. Vind het zo zonde om allerlei speelgoed of frutsels te krijgen waar je er al genoeg van hebt. Ook kleine kleertjes hebben we genoeg met een tweede jongen op komst. Nu wil ik graag een mooie draagzak voor deze baby en die kost 140 euro, dus bedacht dat ik daar een bijdrage aan ga vragen aan mensen die me er rechtstreeks naar vragen.

Het is trouwens de -beco butterfly baby carrier-, die kan je heel lang gebruiken en evt ook op je rug. Hij ziet er ook nog heel leuk uit. Mijn zoontje paste nl. al na 4 mnd niet meer in de baby born draagzak met zijn bolle lijfje. Hopelijk hier dan langer plezier van.
 
mijn ouders hebben tijdens mijn hele zwangerschap wekelijks een bedrag in een spaarpotje gedaan, we gaan hier wat later een goed autostoeltje voor kopen, als de baby niet meer in de maxi cosi past... Met mijn ouders in Duitsland en mijn man zijn ouders in Engeland zal onze baby best wat uurtjes in zo'n stoeltje doorbrengen,dus dan is zoiets wel heel belangrijk...

Groetjes Linda
 
ik vraag voor de derde keer een bestekje waar dan de naam in gegraveerd kan worden, en ik wil ook graag een armbandje met naam. een geboortetreintje voor op de babykamer.
ik heb een zilveren spaarpot gekregen en een zilveren tandendoosje bij de eerste twee.
een juwelendoosje voor meisje is mooi en blijvend.
een zilveren rammelaar. maar dat is natuurlijk allemaal minder praktisch ik weet niet of dit dan de juiste tips zijn.
 
Ik ga binnenkort met mn schoonmoeder op jacht naar de laatste spulletjes voor in de babykamer en van hen krijgen we als t kindje er aan toe is ook een fietsstoeltje en eetstoeltje. Van mn vader heb ik een maxicosi gekregen en mn moeder opent een rekening waar ze maandelijks geld op gaat storten als ons kindje gebore is voor zn studie.
 
Ik vind het leuk om zelf leuke kraamcadeautjes te maken, zo kom je altijd met iets nieuws en dus altijd origineel. ik heb sinds 1 januari een website geopend waar ik alle cadeautjes op plaats. Lakooi kraamcadeautjes en kinderkamerdecoratie de website voor originele kraamcadeautjes en decoratie voor de ouders, de baby, broertjes & zusjes en natuurlijk voor de opa's en oma's. hier vind je altijd leuke en originele cadeaus
 
Terug
Bovenaan