Ik heb gisteren toch een beetje een schrikje gehad... ik was zo beroerd, mede door de warmte denk ik, dat ik het ziekenhuis had gebeld (sta onder controle van een gyn). En moest maar meteen komen... het was toen al 22u...
Dus samen met mijn liefde naar ziekenhuis en daar ben ik goed onderzocht. Zo'n ander half uur aan de CTG gehangen, er is bloed geprikt, bloeddruk gemeten, plasje gecheckt enz enz.
Alles was redelijk goed, wat eiwit in urine (maar kon door blaasontsteking komen), bloeddruk was 140/90 en dat is voor mij ok, bloed was wel iets afwijkend, maar mocht gelukkig weer naar huis.
En kreeg als bonus een klein licht inslaapmiddeltje... en dat hielp, heb eindelijk sinds dagen weer gewoon 8u geslapen....
Voel me nog steeds niet lekker, maar dat slapen was heerlijk...
En ik heb meteen gevraagd over in bad gaan en blaasonsteking... Het mag inderdaad gewoon! GELUKKIG!! Maar er is wel een kansje dat de infectie dan overslaat en vroegtijdige weeen kan veroorzaken, maar omdat ik nu meer dan 37 weken ben, maakt dat niet uit... dus het mag! Ik ga heerlijk de kommende dagen in bad zitten...
Ik heb het nu gelukkig nog niet zo warm, maar inderdaad de tijd van enkels hebben is voorbij en de tijd van comforatabel zijn ook!