TIps om tegen de warmte te kunnen??

Oooooo ellendig he. Hier ook Gelderland. Wat is het waaaarm. We krijgen het in huis inmiddels ook niet meer koel.
Normaal koelt het toch af na onweer? We hebben vannacht flink onweer gehad maar het is nog steeds heet!

Ik ga zo maar een ijsje eten.

Ik heb gisteren toch een beetje een schrikje gehad... ik was zo beroerd, mede door de warmte denk ik, dat ik het ziekenhuis had gebeld (sta onder controle van een gyn). En moest maar meteen komen... het was toen al 22u...

Dus samen met mijn liefde naar ziekenhuis en daar ben ik goed onderzocht. Zo'n ander half uur aan de CTG gehangen, er is bloed geprikt, bloeddruk gemeten, plasje gecheckt enz enz.

Alles was redelijk goed, wat eiwit in urine (maar kon door blaasontsteking komen), bloeddruk was 140/90 en dat is voor mij ok, bloed was wel iets afwijkend, maar mocht gelukkig weer naar huis.

En kreeg als bonus een klein licht inslaapmiddeltje... en dat hielp, heb eindelijk sinds dagen weer gewoon 8u geslapen....
Voel me nog steeds niet lekker, maar dat slapen was heerlijk...

En ik heb meteen gevraagd over in bad gaan en blaasonsteking... Het mag inderdaad gewoon! GELUKKIG!! Maar er is wel een kansje dat de infectie dan overslaat en vroegtijdige weeen kan veroorzaken, maar omdat ik nu meer dan 37 weken ben, maakt dat niet uit... dus het mag! Ik ga heerlijk de kommende dagen in bad zitten...

Ik heb het nu gelukkig nog niet zo warm, maar inderdaad de tijd van enkels hebben is voorbij en de tijd van comforatabel zijn ook!

Hey meiden!

Ik gun het jullie geen van allen maar wat is het heerlijk om te lezen dat jullie het ook zo vreselijk warm hebben. Ik weet soms van gekkigheid niet meer wat ik eraan moet doen. Niet alleen mijn voeten zijn nu ontploft (tenen raken serieus de grond niet meer als ik sta maat steken recht vooruit!) maar m'n hele lijf houdt vocht vast. Handen zijn ook 2 keer zo dik geworden en als ik lach worden m''n ogen dichtgedrukt door m'n wangen. Iedereen noemt het schattig en zegt dat het bij de zwangerschap hoort maar ik vind er niks aan, Mijd sinds kort maar alles wat reflecteert.
De combinatie nesteldrang en oververhit zijn is ook niet prettig. Wil graag poetsen en opruimen maar t zweet loopt over m'n rug bij de gedachte. Doe dus maar zo weinig mogelijk maar voel me dan weer schuldig dat ik niks doe. Slapen zit er ook niet echt meer in met de warmte (zie tijdstip haha!)  en de enorme buik wat me ook al niet gezelliger maakt.
Lekker zeg, ff klagen!! Dit lucht op! Verder gaat alles goed hoor haha!

Marian

Nou, van die teiltjes water en tijdschriften onder de parasol is niets terecht gekomen...............er moest gepoetst worden............en niet zo zuinig ook.............
Het hele huis is gedaan gisteren..............en heb behoorlijk moeten boeten, vannacht enorm last van mijn bekken, misselijk, krampen: gewoon beroerd dus.
Hoop dat dit dan een goede leerschool voor mezelf was................

Hou me vandaag wat rustiger...........

Gr. Rimke

Marian, ik heb precies hetzelfde. Ik wil babykleertjes wassen, de woonkamer opruimen, de badkamer doen, de administratie... en wat doe ik: helemaal NIETS. De trap op en ik ben stuk. Dus dan steekt dat schuldgevoel de kop op. Mijn man heeft gisteravond een uur op mij ingepraat dat dat niet nodig is en dat alles echt wel af komt en dat ik me als het koeler wordt echt wel beter ga voelen. De schat!

Rimke, pas goed op jezelf he, zorg dat je straks uitgerust aan de bevalling kunt beginnen!

Hoi,

Koop heerlijk een zwembad en een mobiele airco! Heb ik ook gedaan, ik ben nu 38,5 week. En heb nergens last van!
Lig overdag heerlijk in het zwembad en s'nachts op een koele kamer!
Maar kan mij voorstellen dat je dat niet koopt, dan heerlijk rustig aan doen, is mijn enige tip, lekker met de voetjes omhoog of in een bak kuod water.
Succes met deze warme dagen!

Gr. Charlotte_26

Nou, tot zover de nesteldrang! Deze is ineens voorbij! Ramen lappen???? PFFFFFFFFFFF Beddengoed baby strijken???? PFFFFFFFFFFF Lekker in een bak koud water met mijn voeten??? JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Tjeetje mina wat een hitte!

Bedacht mij gisteren ineens, wat nou als ik zo'n engel van een kind krijg (zoals mijn beste vriendin had) die meteen 8 uur doorslaapt? Dan lig ik dadelijk met wijd open gesperde ogen schapen te tellen terwijl er 2 mannen aan weerzijde lekker doorsnurken! Hahahahaha, moet daar nu steeds 's nachts aan denken als ik wakker lig........

Succes allemaal! Ik ga zo weer naar appie om waterijsjes te halen! ;-)

Hoi hoi,

nog een tipje van mij. Ik heb naast mijn bed een plantenspuit staan.
En die heb ik op vernevelen gezet. En als ik dan wakker word omdat ik het zo
heet heb, spuit ik een beetje water over me heen.
Wie weet heeft iemand hier iets aan.

Doei,

Nance

Terug
Bovenaan