TIps om tegen de warmte te kunnen??

Wij hebben nu ook heerlijk ons bad opstaan buiten. Vanmiddag heerlijk in afgekoeld. Ben er erg blij mee.

En voor degenen die niet het genot van een verkoelend bad niet hebben, sterkte meiden! En houd je vooral rustig en vergeet niet veel te drinken, zeker ook als je veel vocht vasthoudt is dat heel belangrijk!

Gelukkig nog niet zo erg last van dikke voeten en enkels, had ik mijn vorige zwangerschap wel. Wisselbadjes met warm en koud water willen daarbij ook wel verlichting geven, aangezien dat de bloedsomloop stimuleert.

Houdt jullie allemaal taai!

Groetjes,
Susan

Nou, ik trek dit niet zo goed hoor!
Ben gewoon echt naar ervan, misselijk en krampen.
Ik moet vandaag even naar de tandarts en wat kleine boodschapjes doen maar verder doe ik vandaag helemaal niets!
Het lijkt wel iets koelen trouwens maar het is pas 11 uur.........

Ga emmertjes vullen voor mijn voeten!
Fijne dag allemaal meiden, en ik hou me kalm hoor!

@Saskiasas, Goed dat je nog fietst zeg! Ik ben nu 39 weken en moet er echt niet aan denken! Wel in de auto scheuren met 2 ramen tegenoverelkaar open

@Rimke, ik heb ook 'oefenweeën' gekregen, hoe benauwder het weer, hoe meer last ik ervan had, vandaag valt het mee, het is hier (amsterdam) dan ook wat koeler, lekker regen met onweer!

Hier regent het inmiddels ook! (Velp, bij Arnhem) en het is een stukje koeler dan gisteren, wat een feest! Heb alles tegen elkaar open en sta nog net niet in de regen te dansen!

Lekker he? Iets koelere dagen... Heb t ook nog steeds vreselijk warm maar het scheelt wel iets. Ben alleen minder blij met de vooruitzichten. Ik woon dicht bij t strand en daar is de verkoeling heerlijk. Van het toegeven aan m'n nestdrang komt weinig. M'n moeder was gelukkig zo lief om me er even bij te helpen. Ben alleen maar moe of heb t te warm. Vriendje noemt het geen nestdrang meer maar naar-je-nest-drang omdat ik meer lig dan dat ik wat doe... Ff volhouden nog...

Sterkte allemaal.

Terug
Bovenaan