Tis weer zover: Ziekenhuis

Hoihoi, ze zit er nog in! En tot mijn grote vreugde is ze gisteren (dat voelde ik, en vandaag echo bevestiging) indaalde eeeeeen ze ligt niet meer in stuit! Ondanks dat de gun verwachtte dat dat niet meer zou lukken, is ze omgedraaid en sluit ze mooi de ingang af met haar hoofdje! Dit betekent dat ik nu een beetje mobieler ben, ik mag zelf naar de badkamer lopen. Da's al heel wat.

Gister weer even schrikken, het CTG was nogal hoog, maar dat kwam dus door dat draaien. :) Ik ben al heel blij met dit kleine beetje goeie nieuws! Het is nu zoveel veiliger voor de baby. En verder gaat het wel, het blijft saai, maar toch is de dag zo om. Ik had ook even geen internet meer, maar heb nu gelukkig een IPad, das heel fijn.

Hoe staat het er voor met jullie? Ik ga zo nog even lezen :) groetjes

he wat fijn dat het wat beter lijkt, ik was al bang aangezien je al een paar dagen niet had gereageerd!
met mij en ons kindje alles prima. volgende week moet ik weer naar de vk dan prikt ze ook even mijn Hb en mijn suiker (vader heeft diabetes) dus ben heel benieuwd. dit weekend ga ik lekker een weekendje weg, dus tja het gaat heel goed hier

hahaah die hoge CTG door het draaien dat is dan wel humor. Die kleine in actie en iedereen in de stress. Begrijp heel goed dat het nog steeds erg spannend is, fijn dat dit een positiever beeld geeft.

Terug
Bovenaan