Tis weer zover: Ziekenhuis

Wat een goed nieuws!!! Mijn duimen blijven draaien meis! Door de stilte wordt je toch wat onrustig...maar dit klinkt goed!

Hier ook alles goed al was het gister even scrikken, ik viel bijna flauw, maar de avond ervoor een super mooie echo en een goede bloeddruk, dus geen reden tot ongerustheid. De warmte is niet mijn grote vriend blijkbaar...even rustig aan doen.

Nou meis, ik denk aan je en mijn duimpjes blijven draaien!

Liefs grote broer

pfff wat een verhaal zeg jeemig zit ik te janken om een stomme 4D echo wat niet lukt en ik toch moet betalen.....

Meid sterkte waardeloos dat je zo moet knokken en in de spanning zit.
We duimen allemaal dat het goed komt en je Uk nog even blijft zitten. Probeer niet te streng te zijn voor jezelf het is je lichaam en daar heb je helaas geen invloed op.
En Uk red het wel!!!

E nog meer positief, ik mag met een rolstoel naar beneden. En aangezien het AMC een stad op zich is ben ik heel tevree. Nu is het alleen maar afwacnten en broeden...hopen...

T blijftneng, pas als ik 32w ben voel ik me wat geruster. Dat ken ik al, nu ben ik pas 29.5 dagen. De 31w zijn om de hoek nu.

Ja ik had even geen internet, net nadat ik hier gezegd had dat je ervan uit kan gaan dat ze geboren is als je niks hoort, hield mn laptop ermee op! Ik heb nu een vervanger gelukkig, want internet is heel fijn in zo'n ziekenhuis.

Verder eten we heel veel (teveel) eten, drinken en...wachten. Ik voel me in ieder geval nog goed, baby gaat ook prima, ze weegt nu 1350gr volgens de laatste metimg (of had ik dat al gezegd?) en groeit dus prima. Ja die ctg's zo raar, ben je helemaal bezorgd en dan heeft dat kind het gewoon druk!!

Ik ben vandaag 12 en een half jaar getrouwd! Nou, niet dat we het zouden vieren, maar we gaan maar een ijsje eten ofzo...;)

Ok ik heb nu een ipad en ik kan er niet best mee omgaan, ben omhoog gegaan met cursor, dus er staat hieronder nog tekst, maar ik zeg hier gedag, beetkke raar maar ik krijg de cursor niet meer lager :) dus...doeg, en sterkte met de warmte, die speelt hier ook nogal nu, ondanks de airco. :(

Moest je echt betalen voor die echo? Wat ontzettend stom zeg! Dat is toch gewoon een dienst die niet goed geleverd is? lullig hoor!

Gelukkig gaat het tot nu toe zo goed. Ik kan me wel voorstellen dat je het enorm zat wordt om je te beperken tot een kopje koffie en een ijsje :) maar goed wat meer beweegingsvrijheid is wel fijn.

Hou vol, en hou ons op de hoogte als het lukt.

Terug
Bovenaan