Tjonge jonge wat is het leven toch duur...

Trouwens: voor de mama,s die van merkkleding houden: kijk eens op kleertjes.com Veel merken zoals salty dog, Rags, oilily, Barbara Farber en Cake Walk met 50 tot 90 % korting...

We hebben een probleem op kunnen lossen: mijn schoonmoeder komt hier vanaf dat kindje 2 er is, misschien eerder, op de woensdag naar ons toe en dan past ze op tot mijn man er is.

En verder blijft het zuinig aan doen, want echt alles is duurder en ik krijg wel weer een paar procentjes erbij, maar de lasten stijgen een stuk harder.
En kleertjes.com ken ik wel, maar ik bestel niet zo graag op internet.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Fijn dat het is opgelost.
Ik heb ook een probleem met de opvang ik moet s'ochtends om 7 uur beginnen op mijn werk alle dagverblijven gaan pas om 7 uur open, nu had ik een kleinschalige opvang gevonden die Jesse eerder kon ontvangen, maar die gaat sluiten. en van mijn werk mocht ik tijdelijk later beginnen maar nu niet meer, dus weet niet meer hoe ik het moet doen met de opvang, wat een drama he, ik kan er zo gestrest van raken.

Hopelijk komt het goed, want vanaf januarie heb ik bijna geen opvang.

Groetjes Linda

Waar woon je ergens? Ik kan anders even kijken op kindjeopkomst.nl daar kan ik inloggen en dan kun je ouders uit je buurt vinden om eventueel te ruilen met op elkaars kinderen passen.

En kan je man niet later beginnen? Denk het niet anders had je dat al wel geregeld...

groetjes Maris

Hoi,

Ik woon in het noorden, ik heb ook wel gastouders gevraagd maar de meesten vinden het te vroeg er is 1 die wel om 6.50 wil oppassen, maar ik moet ook nog 20 min naar mijn werk rijden, dus daar ben ik later dan 7 uur en dat accepteren ze nu niet meer.

vanaf januarie gaat mijn vriend weer werken op de vrachtwagen, dus hij moet heel vroeg weg s'ochtends dus dat is geen optie.

Mijn moeder kan 1 dag in de week oppassen en misschien meer, maar dat is niet zeker.

uiteindelijk komt het vast wel goed, net als bij jou.

Lief dat je zo mee denkt, laat je weten of alles is opgelost,

Groetjes linda

Terug
Bovenaan