Toch wel of toch niet..

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Vandaag de 3e extra vroege zwangerschapstest gedaan van 2besure </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Weer negatief.. </span></p><p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">nod : 26 aug.  </span></p><p><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Nu dus op 21, 23 & 25 aug negatief getest.. </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">zit er nog hoop in? </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik heb nog 1 normale test liggen van Clearblue </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Morgen testen? Of een paar dagen wachten?</span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik snap het niet want ik heb klachten die ik voor mijn menstruatie normaal niet heb</span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Zoals misselijkheids vlagen gedurende de dag, ineens misselijk worden van koffie, zichtbare aders op de borsten, donkerdere tepels, veel moe. </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik snap het niet meer..</span></p>

Ik zou wachten tot je (niet) ongesteld wordt. Bij mijn zwangerschap heb ik pas toen ik paar dagen overtijd was getest. De maanden ervoor had ik allemaal "kwaaltjes", maar testte ik negatief. De maand dat het raak was voelde ik niks, behalve dat ik het op een gegeven moment "gewoon wist" - maar had besloten pas te testen als ik al overtijd was.

Die heb ik vanmorgen ook gedaan.  Maar 7 dagen voor nod dus had ook geen positieve test kunnen verwachten.  Ik doe er vrijdag weer 1. Maar dat de test bij jou nog negatief is, is inderdaad niet zo gunstig. Waarom probeer je die van kruidvat vandaag niet, 2 v 5. Daarmee testte ik bij mijn vorige zwangerschappen snel positief en dat nog niet eens met ochtend urine.
Symptomen zeggen helaas niet alles.. Je geest kan jezelf echt goed voor de gek houden. 

Het hormoon progesteron verklaart veel van de kwaaltjes die jij ook benoemt. Dat heb je ook als je niet zwanger bent. Het uitblijven van je menstruatie is het belangrijkste symptoom..
Heb je jouw NOD staan op 14 dagen na je eisprong of al eerder? Dat maakt namelijk ook een verschil.. Ik reken zelf het liefst in dagen na de eisprong.. Ik weet van mensen die op dag 12 of 13 'pas' positief testten.. Het ligt ook aan hoelaat/wanneer het eitje in nestelt, dat kan ook nog op dag 12, en dan moet je hcg zich nog opbouwen.. 

Terug
Bovenaan