Toch wel of toch niet..

@roommm
Wat balen zeg! Sommige kenmerken komen bekend voor, gister en vanochtend kleine steekjes/krampen (miss innesteling dacht ik). Veel lage rugpijn, misselijk met vlagen, moe en hoofdpijn. Mijn NOD is a.s. zaterdag zegt de app. 
Twijfel om eerder te testen, lees veel over dat valse verwachting geeft. Heb ze wel van de kruidvat gehaald, kan morgen maar twijfel te veel. Ook 2 gewone testen van de kruidvat gehaald en heb nog een clear blue liggen met weken indicatie. Maar inderdaad wat kan je lichaam je voor de gek houden, misschien wel een goed teken dat er iets in je lichaam gebeurt?

Ik was bij mijn 6 eerdere zwangerschappen altijd de 1ste of 2de maand al zwanger. Door mijn twijfel hebben we wel iets minder aktief geprobeerd om zwanger te worden. Normaal om de dag tijdens de vruchtbare dagen. Nu 2x  en ik hoopte er toch wel heel erg op dat ik zwanger was en ook super teleurgesteld. Dat gevoel zegt toch ook al veel.. Die strijd tussen verstand en gevoel.
Ik zou die kruidvat test morgen wel doen... Volgens mij is die wel betrouwbaar hoor maar die van 2 besure niet, vandaar dat ze zo goedkoop zijn. Ik ben nieuwschierig of die posi of nega is... 

Terug
Bovenaan