Toch wel of toch niet..

Goeiemorgen allemaal.. 
Ik heb net weer getest met de extra vroege zwangerschapstest van 2 besure en van de kruidvat 2 v 5. Nou zag ik bij de test van 2 be sure meteen een licht streepje komen. Bij die van de kruidvat niks te zien. Wat denken jullie, kan ik voorzichtjes blij zijn? Ohhhh wat erg dit.. 1 test lijkt positief en de ander negatief. 

Even een update, 2 dagen na nod en nog geen menstruatie (yessss) ook geen aanleiding voor menstruatie, geen buikpijn etc 
Alle testen waren negatief, gisteren de 2v5 van de kV gedaan, ook negatief. 
Ik laat het voor nu even gaan en als de menstruatie uitblijft test ik over een paar dagen weer. 
De kwaaltjes vind ik wel appart
iemand die zich hierin herkent? 
- steekjes en krampen in de onderbuik.   ( niet continue ) 
- vlagen van misselijkheid gedurende de dag
- veel moe ( elke dag een middag dutje, en om half 10 weer naar bed )
- zichtbare ader van borst naar tepel
- donkerdere tepel
- Magnum die ineens naar drop smaakt
- misselijk van Mn heilige bakkie koffie sochtends :( 
- lage rugpijn 
- veel afscheiding 
afgelopen 2 dagen overigens geen buikpijn gehad

Ik ben erg teleurgesteld.. Ik ben ongesteld geworden. Echt balen... Vooral na mijn valse positieve test van 2 besure. Nooit weer deze testen.. Dat ze vals negatief testen tot daar aan toe maar zo blij laten zijn met een positieve test die vervolgens niet klopt vindt ik echt niet kunnen!!! En heb jij nog getest? 

Het nadeel van vroeg testen is dat je zeker positief kan zijn maar dat het dan alsnog fout gaat. Daar merk je normaal niets van als je pas na je nod test maar door vroeg te testen dus wel. 

Och ook al....grrrr balen. Ik denk dat de test ook vals positief was. Ben op precies de juiste dag ongesteld geworden.. Niet anders dan anders.. Ik doe nooit meer van die vroege testen. Als ik überhaupt nog een x moet testen. De twijfel voor nog een kindje blijft. Naja we willen het graag maar ik weet niet of ik het nog een x durf... Weer die negatieve reacties, die onzekerheden, angsten. Nu is het gewoon zoals het is.. Hebben het prima! Ik wordt gek van die eeuwige twijvels en nooit een keus kunnen maken... Pfff iemand tips? 

Terug
Bovenaan