Toch wel of toch niet..

Er zijn pas mensen die op of na NOD positief testen.. Maar ik zou het testen nu eerst uitstellen en wachten tot je echt overtijd bent.. (2-3 dagen). Zou jammer zijn om er een dure test tegenaan te gooien.

Ja sommige hebben pas een week over tijd een positieve test.

Het vroeg testen klinkt leuk en ik doe er ook elke maand aan mee maar helaas werkt het maar bij een deel van de dames..:p vaak zijn het gewoon weggegooide testen. 

Je zit nu pas op je nod ? als ik het goed lees.
Weet je wanneer je ovulatie is geweest?
zo niet kan het zijn dat die iets later is geweest dan gegokt en je dus later ongesteld word.
Als je idd vandaag je nod had en morgen niet ongesteld bent geweest even testen.

Vanmorgen de early test van de Kruidvat gedaan, heeeeeel licht plusje maar dat kan ook om een indroogstreep gaan. 
Morgen ochtend maar proberen met de 2v5 van de Kruidvat 

Oh spannend hoor. Mijn extra vroege test (6 dagen voor nod) van 2 besure was negatief vandaag. Dinsdag zou mijn nod zijn. Denk dat ik de hoop wel kan opgeven. 

Spannend hè dat wachten tot je een test kan doen... maar hoeveel dagen na eisprong kan je testen? Ik had de 20ste een smiley en gemeenschap gehad. Zou ik dan bijv aanstaande zondag al een vroege test kunnen doen??? 
of pas volgende week woe of do? 

ik heb geen regelmatige cyclus. Heb 26 en 30 dagen gehad... 

Je hebt extra vroege zwangerschapstesten die je 6 dagen voor je nod kan doen. Ik lees wel van meerdere dat deze testen vaak weg gegooid geld is. Nou hebben deze testen mij ook alleen maar zenuwachtiger gemaakt. Ik heb nu ook de testen van de kruidvat gehaald.. 2 v 5 euro. Vanaf wanneer zou ik deze kunnen proberen?  

Terug
Bovenaan