Toch zwanger geweest, maar kwijt door dokter.....

A

Anoniem

Guest
reageerde vandaag om 18:41
Hi allemaal,
Wat leuk dat er een website bestaat met allemaal mensen die allemaal zwanger zijn of willen worden. Ik wil zelf ook graag zwanger worden. Ik ben in Maart van dit jaar begonnen. Maar tot mijn verbazing duurt het best lang voordat het er eindelijk eens raak is. Moedeloos werd ik ervan. Ik ben nog steeds niet zwanger hoor. Maar ik heb nu weer goede hoop. Ik ben een keer zwanger geweest, na ja een week over datum en ben het toen kwijt geraakt. Ik had echt kenmerken van het zwanger zijn. Ik at erg veel en had veel trek. Mijn borsten deden oog erg pijn. Ik kon er snachts geen eens op slapen als ik op mijn buik lag. Maar ik merkte het vooral aan de afscheiding. Ik had elke dag erg veel afscheiding. Het bleef maar komen. Ik voelde mij vervelend erdoor. Toen ik ging douchen, kwam de witte slijm er gewoon uit! Net elastiek.ik begreep er niets van. Ik heb een afspraak met de dokter gemaakt. Zij had mijn anderzocht. Ik moest een vaginanel onderzoek doen. Zij vertelde mij dat ik een vaginaleinfectie had. Ze moest stukjes weghalen om te testen om te controleren of het goed of kwaadaardig was. Maar toen ik op het bankje lag en ze wou de test doen, vertelde zij mij dat zij de mijn baarmoedermond niet kon vinden. En dat het helemaal afgedekt was met slijm. Ik moest een urine test doen. Ik had het nog gevraagd of er een kans zou bestaan dat ik zwanger was, maar zij zei van niet en heb 2 urinetesten gedaan. Er kwam uit dat ik niet zwanger was, maar een blaasontsteking had. Zij heeft mij een kuur voor geschreven van 5 dagen 4 pillen. Niets vermoedend nam ik het aan en ben de kuur gaan slikken. Twee dagen later ben ik op internet geweest. Op babybox.nl. Ik surfde een beetje en kwam toen op een site terecht waar zij medice dingen bespraken. Ik las dat als je net zwanger bent last heb van extra slijm verlies en dat je baarmoeder afgesloten wordt door veel slijm. Om de bevruchte eicel binnen te houden!!!!!!!!! Je heb meer kans op blaasontsteking en de meeste vrouwen krijgen een vaginale infectie. Toen ik dat las, voelde ik mij zo boos en verloren. Ik ben braaf ingegaan naar de doktersvoorschriften. Omdat ik nietsvermoedend ben en nog nooit eerder een kind heb gehad.Ik had ook al testen gedaan bij de drogist, maar steeds niets.... Wat was ik boos op die dokter. Echt kut dat ik zo erachter moest komen. Ik had gewoon voet bij stuk moeten houden en niet zo snel naar de dokter moeten rennen.Ik zette dingen op een rijtje en het klopte ook. Dat van het slijm, pijn in borsten, meer eten, veel snoepen soms wat humeurig of juist erg blij.....
Aan de eind van die week ben ik gaan bloeden. Ik was het kwijt. Al was het niet volgroeit of pas beginnend het doet me toch nog steeds erg veel pijn. Vanaf die moment ben ik erg oplettend. Ook als de test uitslagen van zwangersdchaptesten negatief uitslaan. Niets is minder waar. Mijn ogen zijn echt open gegaan. Hoewel ik niet zwanger ben is mijn buik wel gegroeid.Ik ben ook zichtbaar dikker geworden. Elke keer dacht ik weer dat ik zwanger ben, maar nee hoor weer niet. Elke keer WEER DIE STOMME ONGESTELDHEID.Maar ja mischien gaat het deze maand beter......You never know.
Groetjes Jessy

Hoi jessy,

Welkom op het forum,
Zo das een verhaal, heel rot voor je dat het zo gelopen is. hoop dat je snel weer zwanger mag worden. succes .

Gr. Bambi

Meid, niet om vervelend te doen hoor maar als een urinetest negatief is dan ben je niet zwanger. Ik ben met mijn 1e kindje 14 maanden bezig geweest en heb een aantal keren gedacht zwanger te zijn. Ik had alle kwaaltjes uit het boek, van opgezette buik/borsten tot misselijkheid en nog veeel meer. Maar ik was niet zwanger. Je lichaam kan je rare dingen laten voelen/denken. Je hebt trouwens ook last van veel afscheiding tijdens je ovulatie, dus dat kan het ook nog eens geweest zijn. Wel een vervelende ervaring natuurlijk en ik hoop dat je dat niet nog eens mee hoeft te maken. Daarnaast hoop ik natuurlijk dat je snel aan mag tellen. Succes...

hoi jessy83

ik wil je niet aanvallen hoor,maar het is inderdaad zo dat,als de unrinetest negatief is dat je niet zwanger bent.
en ik vind het ook wel erg lullig hoe je het neerzet,dat je het kwijt bent door je dokter!!!! dat vind ik niet echt kunnen om het zo te zeggen!!!! iedereen maakt fouten zelfs dokters,maar bij jou  situasie  had de dokter volgens mij echt wel gezien of je nou wel zwanger was of niet!!!!!

ik wens je verder succes met zwanger worden.

groet, yos

Hoi liekkuh,

Je hoeft echt niet altijd een positieve urine test te hebben, lees al een tijdje mee op het forum en heb her en der gezien dat diversen testen, ook bij HA negatief waren. Als je niet genoeg hcg aanmaakt kan het zijn dat je veel later een posi. test krijgt . Dus jessy kan wel degelijk zwanger geweest zijn, maar dus te weinig hcg hormoon in urine gehad.

Snap je? Bedoel er verder niks mee hoor, wou het alleen ff rechtzetten.

gr. Bambi

Meiden toch,

Als je niet weet waar je over praat, praat dan niet en hou je mening voor je.

hoi jessy...

je bent maart dit jaar gestopt met de pil, begrijp ik in je verhaal
zolang ben je dus nog niet bezig.
ik had ook veel last van cervixslijm, en door het ontpillen veel klachten die vergelijkbaar zijn aan zwangerschapklachten.

wanneer een urine test uitwijst dat je neit zwanger bent, dan is dat niet zo.
ik dacht het ook toen ik de derde maand niet ongesteld werd. ik was 8 dagen overtijd en nog een negatieve test. later klopte het ook... gewoon de eisprong later gehad.

da tis namelijk heel normaal.

ik denk dat je je conclusie nogal snel getrokken hebt.
groetjes Carina

Wat kan iedereen hier toch lekker bot reageren.
Ik snap jullie echt niet, als je denk dat je zwanger bent en je hebt de symptohonen en je bent er nog heilig van overtuigd dat het mis is gegaan omdat de dokter heeft liggen wroeten, dan heb je heel wat emoties te verwerken. Ik dacht dat het forum er was om elkaar te steunen.
En natuurlijk kan je je mening geven, maar ik vind dat dit niet tactvol word gedaan.
En idd een negatieve zwangerschapstest zegt niet altijd alles.
Mijn moeder heeft dit zelf ook meegemaakt. Ze was dan zwanger bleek uit de testen maar de dokter wilde toch even kijken. Meteen nadat ze thuis was van de dokter begon ze te bloeden. En ze weet wel dat het niet de dokters zijn schuld hoeft te zijn geweest maar zo voelt het wel.
Dus meisie sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Liefs Cares

Terug
Bovenaan