Toch zwanger geweest, maar kwijt door dokter.....

IK weet niet wat de meeste meiden hier in hun hoofd halen....maar jullie meningen slaan echter nergens op. Jullie zijn alleen een stok aan het zoeken om de hond te slaan. En echt schelden heb ik geen eens gedaan. En jullie hoeven echt niet elk woord te onderzoeken om het tegen mij te gebruiken. Jullie willen deze forum gezellig houden, jammer dat jullie je eigen woorden niet eens na komen!!!! Jessy

en dan nog wat. Wijf is helemaal geen scheldwoord. Waar ik vandaan kom is het een normaal hedendaags woord.Ik zeg altijd tegen mijn vriendinnen, hey wijfie hoe gaat ie?  Dus kom niet met een belediging of oordeel dat ik hier de kwaaie pier ben. Als ik jou trut had genoemt ofzo, ja dan heb ik je uitgescholden. Maar dat het ik niet gedaan. Dus....

mup, dus eerst heb je begrip en als je de andere meningen leest dan ga je met de kudde mee? Dus als er een boos reageert dan doen wel dat lekker allemaal. LEKKER VOLWASSEN!!!!!!!!!!!
Maar dit bedoel ik dus op zijn hoogst vriendelijke manier.

Jessy, ik reageer alleen op datgene wat er na jou eerste bericht geschreven is, en nee, ik ga niet met de "kudde" mee, ik ben vrouw genoeg om mijn eigen mening te vormen en deze te uitten. Als je daar niet mee om kan gaan of er een probleem mee hebt volg dan aub mijn bovenstaand advies.

Ik wens je veel succes en wijsheid! En hopelijk kunnen we heel snel allemaal samen op een leuke en gezellige manier naar het zwanger forum!

Groetjes Mup

Voor de duidelijkheid ik bedoelde niemand opzettelijk te kwetsen.Ik bedoelde alles goed en wilde mijn beleving vertellen. op een  zo goed mogelijke manier
. en als er negatieve kanten aan mijn belevenis zitten komt sdat vooral omdat het emoties op roept. ik dacht dat ik met jullie meiden er wel over konden spreken. maar ik heb mij vergist. jullie gedragen  zelf als onvolwassen pubers. die met iedereen meerennen. om zo niet in de schaduw te hoeven staan. zielig gewoon.  En natuurlijk kunnen er negatieve reacties bij zitten. Maar dit slaat alles dit is gewoon zielig gedoe. Ik wou vertellen wat mij dwars zit en verwacht niet van de wereld dat het roze ziet. Maar dit?! Dit slaat echt nergens op!! neem mij niet kwalijk dat ik dacht datik hier steun , vriendschap en begrip kon vinden.
Ik ben in Maart van dit jaar begonnen. Maar tot mijn verbazing duurt het best lang voordat het er eindelijk eens raak is. Moedeloos werd ik ervan." Wij zijn al anderhalf jaar bezig, moet ik hier dan ook helemaal beledigd gaan zitten doen omdat jij er al moedeloos van wordt na 4 maanden? Moet ik dan ook tegen jou zeggen dat je niet weet waar je over praat?!

vind je dit niet een beetje vergezocht...........dile?!!! jij gedraagt je als een wolf in schaap kleren. Lief voordoen maar ondertussen...en dat  moedeloze was iets om te vertellen, niet om te oordelen.  what ever denk wat je wil denken.   want ik ga hier boven staan. ik ga genieten van mij   zwangerschap en kijk uit naar mijn mooie, gezonde  kindje. want ik heb op dit forum niets meer te zoeken.  jessy

Hey allemaal,

Ik weet nog wel een voorbeeld te noemen van ongeveer een week geleden hier op het forum. Iemand die redelijk heftig kon reageren op anderen. Uiteindelijk bleek ze zwanger te zijn (klinkt aantal mensen wel bekent lijkt me?!)! Hormonen enzo...
Misschien een goed idee om een nieuw topic te openen waar iedereen tegen elkaar kan schelden, chagerijnen enz., enz.... Is goed voor de hormonen .
En dan gewoon op de andere topics vriendelijk blijven, ook al staat een ander antwoord je niet aan, gewoon de topic sluiten en naar een ander topic gaan om daar gezellig te kletsen.

Groetjes, Linda

Hallo Jessie!

Begrijp ik hieruit dat je zwanger bent?
In dat gevall van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst

Terug
Bovenaan