Toch zwanger geweest, maar kwijt door dokter.....

Hoi Jessy,

Ik begrijp best dat je dat soms kan denken,dat je een miskraam heb gehad door de dokter.Maar je heb geen bewijs en je kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.
Ik zou als ik jou was toch wat realistischer zijn,want eigenlijk beschuldig je iemand wat misschien helemaal niet zo is...
En idd wat de meiden hier boven ook zeggen je kan ook heel veel 'kwaaltjes' hebben doordat je erg hoopt/denkt zwanger te zijn.En dat bedoel ik en die meiden niet slecht is gewoon een mening.
Ik hoop dat je snel een mooie en gezonde zwangerschap heb!

Liefs Nathas.

Hallo Jessy,

Ik snap je wel hoor, vind het ook een erg verhaal wat je hebt meegemaakt en dan zit je er niet op te wachten op sommige uitspraken die hier zijn gedaan! Het medeleven is soms ver te zoeken hier, maar kop op er zijn altijd wel meiden die je wel steunen hoor! En ja je hebt gelijk dat iedereen in zijn eigen situatie iets meemaakt en dan daaruit een conclusie trekt zonder verder te kijken. Kijk ze hoeven het niet met je eens of oneens zijn, maar je bent gewoon teleurgesteld en je zoekt een beetje steun.

Liefs Yvonne

Hoi jessy,
ik had even je topic opgezocht om te kijken waarom je zo naar mij hebt gereageerd.
ben wel blij dat ik dat eventjes heb gedaan want ik ben zo te zien niet de enige die zo reageert.
er zijn hier meiden bij die jou ook wat dingen hebben gezegd alleen was je toen nog niet zo lichtgeraakt als je bij mij reageerde.
je hebt het allemaal in je topic over steun maar in het echt leven gaat het wel anders hoor.
ik beschuldig je tenminste niet van iets wat ik niet zeker weet en dat doe jij wel bij je huisarts dus wie van ons is nou het ergste!!!!!!!
voor de verdere rest wil ik het nu laten rusten.
gr lisette

Hallo Lisette,

Laat het nou  maar rusten, want anders krijg hier op het forum  weer net een sneeuwbaleffect. Het gaat dan steeds maar door.  Jij hebt je mening en zij ook en jullie zijn het niet eens, dat is duidelijk. Laat het er dan bij dan blijft het ook gezellig hier, het ging de laatste tijd zo goed hier op het forum. Ik ben niet partijdig en wil ook niemand op de tenen trappen, dus hoop niet dat dit als een aanval op jou lijkt. Het is niet zo bedoeld in ieder geval. Het heeft geen zin, want jullie komen er waarschijnlijk toch niet uit. Dat bedoel ik.

Liefs Yvonne

Hoi yvonne,
ik ben het helemaal met je eens maar ik laat me niet voor alles uitmaken omdat ik mijn mening over iets geef en vervolgens word ik uitgescholden voor een wijf.
maar ik ga me er niet meer druk om maken want ik heb gezegd wat ik wilde zeggen in een aparte topic voor haar en daarmee is bij mij dan ook de kous af.
ik zit al bijna een jaar op dit forum en vind het een harstikke leuk forum.
ik heb ook niets negatiefs gezegd alleen dat ze zelf ook een mening heeft.
gr lisette

Jessy83,

Meestal reageer ik niet op dit soort bekvechten want helaas komt het hier wel vaker voor. Maar dit keer ging het mij echt te ver.
Als  jij denkt dat je mensen hier zonder reden zomaar voor "wijf" uit kan maken dan gaat mij dat echt veel te ver.
Lisette noemde niet eens namen en beledigde helemaal niemand.
Moet ik mij ook aangesproken voelen als  jij schrijft "Ik ben in Maart van dit jaar begonnen. Maar tot mijn verbazing duurt het best lang voordat het er eindelijk eens raak is. Moedeloos werd ik ervan." Wij zijn al anderhalf jaar bezig, moet ik hier dan ook helemaal beledigd gaan zitten doen omdat jij er al moedeloos van wordt na 4 maanden? Moet ik dan ook tegen jou zeggen dat je niet weet waar je over praat?!

Je mening geven? Tuurlijk! Maar doe dat gewoon op een beschaafde manier en ga  de meiden  hier niet voor van alles en nog wat uitmaken zonder reden.

Dile

hoi

Wat naar dat je deze situatie als zo vervelend ervaren hebt,

Met de testen, ja, die kunnen soms erg laat positief worden aangezien er bij sommige vrouwen laat het HCG hormoon aangemaakt wordt. Maar als meerdere testen 1 week overtijd  negatief aangeven kun je er voor 99% vanuit gaan dat de uitslag van de ruine testen  klopt.

Een arts kan echt niet door een inwendig onderzoek een bevruchte eicel verwijderen of daar iets in storen. Zelfs een uitstrijkje (weefsel van de baarmoedermond afschrapen voor microscopisch-en kweek  onderzoek)  kan geen kwaad in de zwangerschap, en is door mijn gyn in mijn twee zwangerschappen  gedaan.  

Het slijm is geen probleem.  Het wordt constant aangemaakt en is er niet voor dat de eicel er niet uitvalt, maar beschermd tegen infecties etc.  Bij gemeenschap bijvoorbeeld is het ook geen gevaar voor de bevuchte eicel. De moedermond is zo vast gesloten zodat de eicel goed beschermd is en er niets kan gebeuren.

En als je een kinderwens hebt kan het erg lang duren, elke maand weer een teleurstelling...... toch is het enige wat je moet hebben geduld...

Ik heb zelf twee kinderen, twee zwangerschappen achter de rug, en ik kan je wel zeggen dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden, dat je de symptomen kunt hebben van een zwangerschap, maar dat het niet zo is. De verschijnselen van  voor het ongesteld worden, lijken veel op die van een zwangerschap...
Wij proberen zwanger te worden van een derde kindje en zelfs mijn lichaam ken ik nu nog niet echt, en  dat na twee zwangerschappen. Vorige maand dacht ik ook alle verschijnselen te hebben, maar helaas! Door naar de volgende ronde.
Ik wens je veel sterkte en succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Mup

bedoel natuurlijk urine testen, ipv ruine testen, hahaha

Ik lees nu pas de andere reacties wat hieraan vooraf gegaan is.......
En laat elkaar aub in je waarde! En als je dit topic opend kun je er toch vanuit gaan dat er reacties komen, en dat die niet naar je zin zijn, sorry dan hoor! Dan moet je dit ook niet schrijven op een openbaar forum!

Succes ermee

Terug
Bovenaan