Meestal heeft een huisarts wel gelijk. Maar ja, je weet het nooit.
Je kunt allerlei symptomen hebben die lÃjken op een zwschap, maar het niet zijn...ook als je ongesteld moet worden kunnen het dezelfde symptomen zijn. Je lichaam kan je erg voor de gek houden namelijk. Het kan ook psychosomatisch zijn...heb ik zelf ook gehad, heel vervelend meid!
Maar ik sluit me wel aan bij de rest van de meiden, hoe vervelend dat misschien ook is. Het neemt niet weg dat je heel teleurgesteld bent!!!
Maar....mag ik je wel er op wijzen, dat het heel moeilijk is om niet te veel bezig zijn met zwanger, maar dat het niet goed is dat je er wel zo mee bezig bent? Echt, het helpt je niet. Je wilt erg graag, en dat is gewoon voor jezelf erg vervelend, en je mag best teleurgesteld zijn. Maar je bent zo kort bezig nog maar....het komt vast wel. Maar niet als je je er zó mee bezig houdt! Je vind zelf dat je lang bezig bent, dat is gevoelsmatig zo, omdat je het zo graag wilt...dat had ik ook bij de tweede zwschap, maar als je het dan even relativeert......dan weet je dat het niet klopt!
Maar die emoties, en gevoelens heb je toch maar. Probeer het een beetje te relativeren meid.
Heel veel Succes!