Topic voor ervaringen en bezig met IVF/ICSI

Jij natuurlijk super gefeliciteerd en wat fijn dat je zo snel zwanger bent geworden!

Het scheelt als je de volgende keer zwanger zou willen worden niet gelijk met punctie hoeft te beginnen maar eerst de cryos kan gebruiken!

Ik wens jullie heel veel geluk samen en succes bij jullie echo

<p>Dankjewel, Karlijn! Ondertussen hebben we een eerste echo gehad met kloppend hartje. Zo fijn! Durf er nu ook meer van te genieten en op vertrouwen. </p><p>Ja!! 3 mannetjes! Succes! En geniet ervan! Wat fijn dat ze zo'n lekker schema hebben. Dat scheelt een hoop idd. Veel geluk gewenst!</p>

<p>Hallo lieve mensen,</p><p> </p><p>Ik heb een vlog bij gehouden van mijn IVF traject onder de naam Appeltje Eitje. Je kan hierop een kijkje nemen!</p><p>Hoop dat jullie er wat aan hebben! </p><p>https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=Qs2reb5tY08</p><p> </p>

Hoi,
Ik ben benieuwd of wij niet de enige zijn.....
Na een IUI traject zijn we begonnen aan IVF.
Na de eerste behandeling zag alles er goed uit bij m'n man en mij.
Punctie gehad en het resultaat was super! Arts zei nog: als dit niet goed komt weten wij het ook niet meer. ;-) Positief dus!
We gingen daarom ook met een goed gevoel naar huis.
De volgende dag werden we gebeld en kregen we slecht nieuws dat er geen bevruchting was opgetreden. Na de vraag hoe dat kon kregen wij het antwoord dat we geen matsh zijn met elkaar en dat er dus geen bevruchting is plaats gevonden. (Nooit geweten dat dit bestond).
IVF hebben ze gestopt en gaan nu door met ICSI. Hopen dat dit wel werkt.
Ik ben benieuwd of iemand mijn verhaal kent en wat jullie ervaring is.
Groetjes Lise

Dag Lise,

helaas bij ons ook “maar” 1 bevruchting van zeer matige kwaliteit. Onze match blijkt ook niet helemaal te werken. Frustrerend is dat hè! 
Wat is er nu geadviseerd?
groetjes Manouk

Hallo dames,
Met tranen in mijn ogen typ ik dit bericht om jullie visie te lezen.
We hebben al een dochter van 9 (natuurlijk zwanger geworden) en erna alleen miskraam, 5iui behandelingen gehad met de nodige obstakels. Geen resultaat. Toen,3jaar geleden, besloten om niet voor IVF/icsi te gaan vanwege de impact van de iui. Erg veel last van de horror-monen gehad en emotioneel op.
Nu 3,jaar later ben ik 36 en twijfel ik. Dit voelt als mijn laatste kans te wisselen van gedachte. Maar weet niet wat de beste beslissing is. Vind het zo moeilijk. Zie erg tegen de behandelingen op.
Grtz yaz

Beste iedereen,
Voor een onderzoek naar een nieuw mediaconcept over IVF zijn we nog op zoek naar mensen in het IVF-traject en de directe omgeving (familie, vrienden, partner, ouders, werkgever en collega’s).
Zouden jullie aan jezelf en iedereen die je kent willen vragen of ze willen meewerken aan dit onderzoek?
Het gaat om een interview van ongeveer een half uur. We zullen verschillende fragmenten laten horen van podcasts waarvan zij dan voor hun de beste uit kunnen kiezen. Daarnaast zullen we nog een aantal vragen stellen. Je hoeft geen voorkennis te hebben van podcasts. Iedereen kan meedoen!
We kunnen naar hen toe komen, ergens anders afspreken, ze kunnen naar ons toekomen of het gesprek kan via Skype plaatsvinden.
Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar Ilse.Bakker2@hva.nl,
Alvast bedankt!

Haihai,
Ik ben nieuw hier! Wij hebben 5 iui behandelingen, 2 x ivf en nu bezig met icsi traject. Iemand die ervaringen met mij wil delen ? Nog niet zwanger geweest helaas!

Terug
Bovenaan