Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hoi robin,

ik heb geen idee ofdat ze met hormonen gaan beginnen,maar met mijn eisprong is niks mis. ik hoop wel dat ze met hormonen gaan beginnen omdat je dan meer kans heb of niet??

xxx mier

Hoi meiden

Ik heb gisteren de HSG gehad en dat is me enorm meegevallen. Heb geen pijn gehad. Ik dacht dat ze nog moesten beginnen met het inspuiten van de vloeistof terwijl het toen allang gebeurd was. Heb daar dus niets van gevoeld. Eileiders waren goed doorgankelijk. Morgen gaat de gyn het in het team bespreken. Woensdag hebben wij dan een gesprek met de gyn en die zal ons dan gaan vertellen wat er nu verder gaat gebeuren. Ik hoop echt dat de andere het met hem eens zijn en we gaan starten met IUI. Stiekum ben ik toch wel bang dat wij wellicht ook de mededeling krijgen om het eerst nog maar een tijd zelf te proberen. Ik weet eigenlijk niet of dat wel kan aangezien ik zonder de clomid super onregelmatig ben en niet vaak een goede eisprong heb. ASch ja we horen het woensdag wel.

@robin weet niet of je meer kans hebt met hormonen maar volgens mij kunnen ze dan de eisprong beter plannen. Weet eigenlijk nog niet veel van IUI maar de gyn zei dat IUI zonder hormonen voor ons niet zo veel zin zou hebben. BEn benieuwd wat hij woensdag gaat zeggen. Hij heeft dan in ieder geval wel ruim de tijd voor ons. Dus als we dan te horen krijgen dat we inderdaad met IUI gaan starten kan ik eindelijk wat dingen vragen. Het is deze week gewoon allemaal heel snel gegaan omdat hij maandag meteen de HSG wilde inplannen voor deze week. Ik laat je volgende week wel even weten wat gyn heeft gezegd en in hoeverre wij met of zonder hormonen gaan starten.

Nou meiden allemaal veel sterkte en voor de meiden die de wiebeldagen voor de deur hebben staan... Have Fun!!!

x Robin

robin wat fijn dat het is meegevallen zeg!!
nu maar afwachten tot woensdag! hij kan het toch niet al half beloven en jullie straks nog een half jaar zelf laten proberen of zo!

xxx mier

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 24
December terug naar het ziekenhuis,nog  1 kansje!
Januari starten met IUI!!!
eigenlijk nog 2 maar ga naar het ziekenhuis bellen zodra het dec. is!
30 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
maandag 3e echo,  's avonds prikken,   woensdag IUI!!!!
29 nov?

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 18
4e iui gehad mislukt, 6nov gyn
voor gesprek
14  nov

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Hey allemaal weer ff berichtje van mij!

Eerst wil ik tegen mamavan jeremy zeggen dat ik wel zou aandringen op bezoek aan de gyn! als je 4 maand ongi bent is dat niet normaal hoor!!!! dus ik zou het wel ff doorpakken!

ja vorige keer waren ze te laat met mijn ei hij was al weg was wel balen!. Naar aanleiding daarvan ook weer bloed geprikt en was weer dezelfde waarde van progesteron. Heb toen medicijnen gekregen voor een versterkte eisprong. Nu dus al vanaf de 9e dag echo gehad was alleen niet zo groot toen. nu vandaag 10 e was hij ong 13 mm. nu moet ik maandag weer komen en dan hoop ik wel dat tie er nog zit en groot genoeg is! Dan mag ik 's avonds prikken en dan moet ik woensdag terug komen voor de IUI!!!

eindelijk wordt er at gedaan!!

iedereen sterkte met alles moet snel stoppen moet nog genoeg doen voor vanmiddag de high tea!! gezellig!!!

Liefs Petra

hey meiden
Ik ben hier een tijdje niet geweest om er niet te veel mee bezig te zijn.
Wij hebben dus 3 weken geleden een terugplaatsing gehad van 1 embryo.(onze 1e icsi poging)  Daarom wou ik er niet te veel mee bezig zijn. Die wachtweken zijn echt moeilijk!

Gisteren (ja op zondag) mocht ik bellen naar de gyn voor het verlossende antwoord. Wel of niet zwanger. En hij zei tot mn grote verbazing dat ik zwanger ben!! Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik kan het nog niet helemaal bevatten en ben voorzichtig blij.
Ik voel me nu ook wel schuldig tegenover jullie. Ik weet heel goed hoe het voelt om zo`n bericht te lezen. En ik hoop ook echt dat jullie ook snel aan de beurt zijn.
Ik kan wel huilen van geluk.
Ik wou dit ff melden. Ik blijf zeker meelezen en ik ben nog niet weg hier hoor. Eerst maar die 12 weken halen.

Veel groetjes van een supergelukkige Inge
-X-

Hallo allemaal!!

INGE wat een geweldig nieuws!!!!
OOOOH ik ben echt blij voor je. Ik snap dat het nog een beetje onwennig is, maar ga er van genieten meid. Duik die roze wolk op!!
Eindelijk is het voor jou dan zover!

Wietske, hoe is het met jou?
Je had 6 nov. een gesprek??? Ben benieuwd.

Esk, met jou??? Allemaal een beetje uit te houden zo dat zelf klussen?

Doossie, wat fijn dat alles goed is. Nu zelf aan de gang, tja alsof je dat nog niet deed. Maar ja, wie weet is de frustratie er nu een beetje af.
Altijd zo gek hè, die onverklaarbare onvruchtbaarheid?????
Nu de knop om.
Succes en we lezen nog wel hoe het allemaal verloopt bij je.

Robin, kreeg jij niet de uitslag morgen??
Succes!

Joepie welkom bij ons, natuurlijk kun je meekletsen.

Ik heb eigenlijk weinig nieuws.
Donderdag hebben we een gesprek in de kliniek.
Ik ben echt klaar met de iui, en mijn mannetje gelukkig ook.
Nou hoop ik dat ze naar ons zullen luisteren.
Mijn vriendin heeft vandaag een punctie gehad, en die was reuze meegevallen.
Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die dat zo ervaren.
Nou meiden, we denken aan elkaar.

Toi toi toi.

Kuzzzzz van Ciz

Wat super Inge!! gefeliciteerd! het is je gegund meid!
ik heb het lijstje effe bijgewerkt
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 24
December terug naar het ziekenhuis,nog  1 kansje!
Januari starten met IUI!!!
eigenlijk nog 2 maar ga naar het ziekenhuis bellen zodra het dec. is!
30 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
Zwanger! na 1e ICSI

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
maandag 3e echo,  's avonds prikken,   woensdag IUI!!!!
29 nov?

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 18
4e iui gehad mislukt, 6nov gyn
voor gesprek
14  nov

Haily