Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Wenser: meid fijn dat je hsg meeviel en inderdaad wel balen dat alles ok is en jullie zelf weer 6 maanden moeten proberen, hier had je niet op gehoopt lees ik zo....tuurlijk is het op zich fijn dat er niets is gevonden, maar dan had je wel een reden gehad en nu niet...meid kop op, je schijnt wat vruchtbaarder te zijn na een hsg, dus ga nog harder duimen voor jullie!!

Ingrid: welkom en succes met je hsg morgen!!

Tjoller: jee meid, das ook wat steeds spuiten, maar goed ook voor jou duim ik dat t gaat lukken deze keer!

Nou ik kom met een beetje tegenstrijdig bericht, maar ben vandaag eindelijk op dag 46 ongesteld geworden en vloei heel goed!! JOEHOE!! Dus de boel werkt weer en verklevingen zijn niet terug, want ik vloei nu meer als voor mijn hysteroscopie....heb ook wel heel erg veel buikpijn, maar goed, dat trek ik wel nu ik weet dat ik niet terug naar de gynj hoef en heb er goeie pijnstillers voor gekregen van de gyn. Dus nu maar hopen dat ik paar dagen goed ga vloeien....en dat mijn cyclus weer "normaal"   wordt....

gr Yosha

hallo meiden ik wil ook gaag mijn hartje kunnen luchten hier en ervaringen deelen wij zijn nu 1 jaar en 9 maanden bezig en heb al de nodige onderzoeken gehad ik heb nu sinds 21 juni clomid gehad ik hoop dat dit helpt!! en verder zijn ze weer mijn cyclus aan het volgen 30 juni moet ik weer ff naar degyn om te kijken hoe groot mijn eitje is en morgen verplicht klussen van de gyn (helemaal niet erg hoor hahahaha) heeft ik hou jullie op de hoogte groetjes xxxjes springkikkertjeoh ja ik ben 30 jaar en kom ook uit braabant!!

Terug
Bovenaan