Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hey meiden,

hier weer even een reactie van mij. ik zit er helemaal doorheen. we hadden een afspraak staan voor 11-11 voor een TESE operatie, maar die uit opgeschoven naar een week later.
en de spanning loopt hier al zo hoog op. Mijn man ziet erg op tegen de operatie en is eigenlijk gewoon bang voor wat komen gaat (heeft nare ervaringen met spuiten en naalden.)
betekent wel dat het hier niet gezelliger word!
Ze bellen vanuit het ziekenhuis gewoon op met  de mededeling dat de operatie word verzet, en wij maar wachten.
Verder las ik van een vriendin van ons, hier op het forum een stukje  dat ze naar t ziekenhuis was geweest in Zwolle. en daar  nogal heftige ervaring heeft meegekregen.  
durf haar niet te bellen omdat ze aan de ene kant natuurlijk  zelf graag wil vertellen  als ze  zwanger is, maar aan de andere kant uit medeleven en begrip zou ik haar graag eens willen spreken.
iemand goede raad?
verder  dus  nog geen nieuws onder  de zon.het blijft allemaal  bij hetzelfde en we zullen het ermee moeten doen.
Toch wil ik iedereen die nu al bezig is met een behandeling het zij ICSI of IVF of IUI heel veel succes wensen en dat er snel een BABYBOOM mag plaatsvinden op  het forum

groetjes  MarvandeBe  

hoi ff gauw berichtje...we moeten nog een jaartje zelf door...ze kunnen niets doen omdat allles goed, echt alles....dus we gaan op advies van hun wel met ovulatietesten beginnen endan zullen we zien...
fijne avond nog meiden, moet snel weer aan de slag
kussjes

Doossie en Cis wat ontzettend balen van die rode duivels.
Doossie helemaal balen dat ze niets verder gaan doen...

Ik moest vandaag naar Gyb omdat we na 6 rondes Clomid niet zwanger zijn. Had eigenlijk ook gedacht te horen te krijgen dat we een tijd nu nog maar zelf moesten proberen aangezien bij manlief alles top is en ik nu door clomid ook wel regelmatiger ben. Maar niet dus ik moet deze week (woensdag) nog een HSG. Als daar alles goed uit blijkt te zijn wordt ik vrijdag door gyn ingebracht in het overleg met de andere gyn. Dat overleg hebben ze maar eens in de twee weken vandaar dat ik woensdag al HSG moet aangezien ik nu ook op cyclusdag 4 zit. Nou de gyn bespreekt dan met de andere gynaecologen vrijdag mijn dossier en hij wil dan, als dus woensdag alles goed is, direct met IUI met hormonen beginnen. Zoals ik het andere onderwerp al schreef voelt dit dubbel. Had deze berichten vanmorgen niet verwacht en moet echt een knop omzetten maar ben wel heel blij dat we meteen verder worden geholpen dus we gaan er maar helemaal voor!!!

Vind woensdag wel spannend... Iemand hier ervaring met HSG?

Marvadebe... wat spannend voor jou man zeg. zou mijn kerel ook echt helemaal niets vinden!!! Heel veel sterkte.

Liefs Robin

Hey Meiden:

Tijdje niet gereageerd, moest wachten, lees wel aandachtig mee.

Bij deze wil ik Joepie dan ook van harte welkom heten.

Cis: en weet je al meer wanneer je mag komen praten ??

Doossie: balen van de duivels maar ik hoop dat je snel van start kan gaan met de behandeling.

Robin: ik heb een ervaring met HSG, ben vandaag geweest. Ik heb via het ziekenhuis pijnstilling gekregen die ik van tevoren in moest nemen. Het onderzoek was bij mij zo gebeurd, nog geen 15 minuten denk ik. Ze brachten een eendebek in en daarna kwam er een klem om de baarmoedermond, dit was echt wel even pijnlijk. Flink op mijn tanden gebeten. Daarna nog een slangetje, was wat onprettig maar niet pijnlijk. Toen eendebek en klem weg waren kon ik meer ontspannen en verdween de pijn.
al met al vind ik het geen prettig onderzoek, maar alles voor het goede doel en de pijn die ik ervaarde was van korte duur. Ook daarna geen last gehad.
Ik hoop dat het bij jou ook goed verloopt.
Bij mij was alles goed op de foto. moet morgen bellen zodat ze alle onderzoeken gaan bespreken en ik op korte termijn van de gyn te horen krijg hoe nu verder, Weer eventjes afwachten dus en stiekem blijven hopen dat het zo lukt. Het schijnt in de praktijk zo te zijn dat je verhoogde kans hebt op een zwangerschap na HSG !!!

Veel succes

Groetjes tjoller

ook ik ben weer ongesteld geworden! na 23 dagen al!
nog maar 1 kansje voor de iui!

xxx mier
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 24
December terug naar het ziekenhuis,nog  1 kansje!
Januari starten met IUI!!!
eigenlijk nog 2 maar ga naar het ziekenhuis bellen zodra het dec. is!
30 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI echo op 8e/9e dag
4 nov???

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 18
4e iui gehad mislukt, 6nov gyn
voor gesprek
14  nov

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

@ Mier wat ontzettend balen zeg!!!!

Tjoller bedankt voor je verhaal. Ik vind het toch wel spannend morgen. Ik heb ook gehoord dat je na de HSG verhoogd vruchtbaar bent.. dus wie weet. Ben wel blij dat ze als bij de HSG alles goed is gelijk willen starten met IUI, dan heb ik iets in het vooruitzicht wat hoop geeft.

Ik laat jullie morgen wel weten hoe het is gegaan.

gr. Robin

Mier, als ze bij jou in januari met iui beginnen is dat dan ook gelijk met hormonen? Vroeg ik me even af omdat gyn bij mij nu al zei dat ze gelijk iui met hormonen doen... Zal wel komen omdat ik zonder hormonen vaak geen eisprong of een slechte eisprong heb.

Hallo allemaal

Ik ben 22 jaar en wil graag even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat iemand mij kan helpen..Ik heb sinds januari 2005 erg veel problemen gehad met mijn menstruatie.Ik werd zwanger op 19 jarige leeftijd en beviel op 19 juni 2006 van een zoon..Vanaf dat hij geboren is begon eigenlijk alles..We wilden al gauw een 2e alleen ik werd niet meer ongesteld..Ik dacht dat ik zwanger was maar elke test was negatief. Normaal zou een vrouw iedere maand ongesteld worden alleen ik ben het soms maanden achtereen niet en dan ineens 2 weken hevig..En zoals nu ben ik al 4 maanden ongesteld en alle testen die ik nu gedaan heb zijn negatief..Kent iemand dit probleem of weet iemand misschien wat ik hiermee kan..Want de huisarts zegt gewoon JA maakt niet uit hoor het kan voorkomen dat je niet ongesteld word..Maar ik vind dat toch wel heel raar..Want zo kan ik neem ik aan ook niet voor een 2e kindje gaan?

Heel erg bedankt alvast

Groetjes

Terug
Bovenaan