Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 27
 volgende cyclus beginnen met
spuiten daarna 1e IUI
14 FEBR.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
25-1

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
Zwanger! na 1e ICSI

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
Wachten tot start clomid                              
25-11 ?

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
29
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
positieve test!!!!!!!!!!!! 18 dec. eerste echo!!!!!!!!!! na eerst IUI!!

Joke
26
ronde 14
ZWANGER!! uitgerekend 9 juli

Wietske
38
ronde 19
4e iui gehad mislukt, nu eerst
3 maanden pauze, zelf oefenen!
274  dec

Haily
28
april 2007
april  terug naar gyn

Robin
26

27-1 controle curettage

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen
suusjuh1983               25       janu '03           19 december 2e IUI gehad              2 jan

Ha meiden zag in het lijstje dat ik nog op zwanger stond dus dat heb ik er even vanaf gehaald.

Sorry dat ik al zo lang niet meer heb geschreven maar ik had even afstand nodig. Heb wel meegelezen hoor!

X Robin

Hallo Dames,

Ik ben normaal gesproken actief op de zwanger worden forum..Maar ik denk dat ik dat langerzamerhand niet meer tussen hoor. Ik denk ik dat ik veel meer info en geruststelling hier op het forum kan krijgen.

Ik zal me effe voorstellen. Ik ben Nina, 26 jaar en ben sinds aug 2007 al bezig voor ons 1e kindje. Dat is dus ongeveer 18 maanden nu.. Ik ben voor het eerst naar de huisarts geweest.. moet nu beginnen met een temparatuur curve,   3 maanden lang opmeten wat mijn temp is. Om te kijken wanneer en of ik wel een eisprong heb. Ik heb daarnaast een traag werkende schildklier (al 15 jaar) dus niet net vastgesteld.

Ik kom net ook van de ha omdat ik een kwaal had waar ik onzeker van werd.. nl steken in mijn   blaas of in die area ergens. Heb urine ingeleverd..2e keer. hebben ze weer bloed en witte bloedlichaammpjes gevonden. dus waarschijnlijk weer een blaasontsteking.. ben net een week geleden klaar met een kuur daarvoor. vandaar dus weer...

Kan iemand mij vertellen of zo'n temp curve helpt en of iemand daarmee succes heeft gehad.. en zo niet hoor ik graag wat de volgende stap is voor mm. Ook hoor ik graag andere suggesties en info.

ps mijn nod is 4 feb

alvast bedankt en sterkte aan iedereen   op de wachtbank

groetjes Nina

hey,

nina:
ik heb 6 maanden een temp curve bij gehouden. je zag wel temp. verhogingen, dit was alleen heel onregelmatig dus voor mij had het geen zin. tijdens gebruik temp curve maar 2x ong, geweest.

verder goed nieuws voor mij:
afgelopen week ineens ongi geworden, dus hoef geen provere maar te gebruiken,
ik ben nu bezig met clomid. (3de dag)

2 febr. moet ik naar het ziekenhuis voor een follikel meting.
ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
ik hou jullie op de hoogte.

xxx erika

hey maartje,

dan lopen we echt gelijk op ja! zelfde dag follikel meting.,
alleen zijn wij nu voor het eerst begonnen met clomid. geen andere hormonen.
en bij ons nog geen IUI.

spannend hoor, ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie verder gaat.
iig erg fijn dat jullie met IUI gaan beginnen.

x erika

hey Erika

Spannend allemaal he.
Ik heb de afgelopen maanden ook alleen clomid
gehad, maar voor de eisprong kreeg ik wel pregnyl.
Helaas nog niet met resultaat.

Groetjes Maartje

Hallo,

Ik kom pas sinds vandaag op deze site. Zat eerst op "zwanger worden" maar werd daar getipt dat "als zwanger worden langer duurt" ook bestaat. Ben hier geloof ik beter op mijn plek.

Ik praat namelijk niet met mijn omgeving over onze situatie, terwijl een bezoek aan de gyneacoloog best wel spannend is en ik het best zou willen delen.
Ik hoop dat er hier veel vrouwen zijn die hun verhalen willen delen en mij misschien ook wel kunnen helpen met vragen of gerust stellen.

Mijn vriend en ik zijn sinds oktober 2007 bezig om zwanger te worden.
Na een jaar toch maar naar de huisarts, tempen en wat onderzoeken en toen toch maar naar de gyneacoloog. Meteen een inwendige echo, vond ik toch best wel vervelend. Had er ook niet op gerekend, misschien was dat ook wel beter.
Het ziet er bij mij allemaal goed uit. Mijn vriend zijn sperma is nagekeken en alles was heel goed, nu is het vorige week weer nagekeken en dit ziet er helemaal niet goed uit.

Weet iemand of de kwaliteit van sperma per keer kan verschillen?

Maandag weer naar de gyneacoloog geweest en op de echo kon hij zien dat ik woensdag mijn eisprong zou hebben (ben wel blij dat ik in ieder geval een eisprong gehad heb, had ook nog een probleem kunnen zijn).
Nou daar hebben we natuurlijk op in gespeeld. Nu hoop ik maar dat het gelukt is.

Als ik net bij de gyneacoloog ben geweest stel ik me ineens allemaal vragen (die ik natuurlijk beter daar had kunnen stellen). Er komt ook zoveel op me af.

Ik las hier iets over een samenlevingstest, Wat is een samenlevingstest?
Mijn NOD is 11 februari

x Rezatess

Terug
Bovenaan