Hai Diane,
Wat leuk dat je zo snel reageert. Heb jij dat ook dat je de dingen van je af wilt praten met "lotgenoten"? alsof het dan gemakkelijker wordt. Goh het is inderdaad rot voor je dat je zusje nu zover zwanger is. Ik weet hoe het voelt; je gunt het haar van harte maar vraagt jezelf wel af waarom ik niet?? Ik had een beetje hetzelfde met mijn vorige en "huidige zwangerschap". Wij hebben een eigen zaak; een restaurant en mijn collega was een dik half jaar zwanger toen ik in maart/april ook zwanger was. Toen ging het zoals je weet mis en dan loop je dus nog maanden met elkaar te werken. Het was voor haar de eerste dus zij wilde van mij ook vaak wat ervaringen of dingetjes weten. Dat was best wel eens pijnlijk. Je wilt wel heel oprecht spontaan zijn maar hebt het soms moeilijk met jezelf. De laatste zwangerschap(nu dus)waren we op maandag net bij de gyneacoloog vandaan waar we hoorden met 8,5 week dat er weer geen hartje was en vervolgens kom ik thuis en komt net die collega gezellig langs met haar nu 2,5 maand oude kindje. Ook op zo'n moment is het even slikken.Bij mij is het toch voortdurend doorgaan i.v.m. de zaak dus het leidt gelukkig wel af. Soms heb ik wel eens zoiets van laat mij even alles rustig verwerken, als ik weer een baaldag heb,maar je hebt er niks aan. Ik weet wel als het nu loskomt, want het is nu na dik twee weken nog steeds niet begonnen, neem ik even een middag voor mezelf. Het was de laatste miskraam zo raar gegaan dat ik (je gelooft je oren niet) het vruchtje ben verloren terwijl ik in het restaurant aan tafel stond. Vervolgens ben ik snel naar boven gegaan(wij wonen boven de zaak) heb het "vruchtje opgevangen" en ben gewoon weer verder gegaan met mijn werk omdat het te druk was om boven te blijven. Dat wil ik dus niet weer dat gaat me iets te ver en te geforceerd. Ik ben zelf nu echter bang dat het een keer ziekenhuisopname wordt want er is in de verste verte geen begin. Het gekke is dat als ik niet bij de gyneacoloog zou zijn geweest had ik het niet eens officieel geweten omdat ik helemaal geen bloed heb verloren. Wat ik me trouwens afvraag; zat er bij jou tussen je 3 zwangerschappen veel tijd of zit alles relatief kort op elkaar en ben jij telkens gecurriteerd? wat is jouw ervaring daarmee? Ik hoop echt oprecht voor je dat de 4e keer scheepsrecht is. Ik hoop dat ik het je nog eens mag "horen zeggen" Veel sterkte en hou contact
Lieve groet, Inez