tromboseneiging??

Hai Diane,
Goed dat je het nog even zei van die uitzending. Volgens mij was ik het anders dan zelf vergeten. Jammer dat je ongi bent geworden maar wel heel erg stipt op tijd. Dat is ook belangrijk. Ik schat dat het bij mij eerste week december wordt of laatste week november. Ik ben er nu even helemaal niet mee bezig. Ook omdat ik het liefst eerst een goede ongi wil hebben en daarna mezelf weer opstel voor de andere kant van de medaille. Heb verder niks nieuws te melden. Ben best wel benieuwd hoe de echo van froemel afloop donderdag. Jij ook...
Lieve groet Inez

Hai Daan,
Nou ja zeg, heb je die knappe kop op de tv gemist!!!!!Nou ik mocht het niet vergeten want ik moest het opnemen. We zijn de laatste dagen hier net zo'n opvangtehuis voor relatieproblemen. Vrienden van ons zitten in een crisis en zo komt de een op zaterdagnacht om 01.00 uur aankakken voor een gesprek en het verzoek hem alsjeblieft naar schiphol te brengen op zondag. Was al een geplande "moetvakantie" maar hij kon nu niet z'n vrouw vragen hem te brengen na een vreselijke ruzie. Gisteren heb ik de halve middag met mevrouw in kwestie gezeten om alles aan te horen . En weet je wat het is ik wil geen partij kiezen; het zijn allebei goede vrienden waar we(met hem) ook nog eens zakelijke banden mee hebben. Zoals het er nu naar uitziet gaan ze scheiden. Maar ja het zijn volwassen mensen van over de 40 dus wie ben ik om dit te sussen. Gelukkig zijn er geen verstrengelingen, financieel gezien, in de bedrijfjes die we samen met hem hebben. We hebben naast ons restaurant namelijk nog een strandpaviljoen(houten keet) die we weer onderverhuren en nog een kleine pizzeria in een dorp, die we ook weer onderverhuren. We zitten daar samen met hem in om de risico's te spreiden en zij heeft daar verder niets mee te doen. Maar verder hebben ze nog wat panden waarvoor nu toch wat geregeld moet worden; een huis met een cafe eronder, een appartement in Spanje en een huis in Curacao. Ze zoeken het maar lekker uit. Gelukkig zijn er ook geen gezamelijke kinderen in het spel want dat maakt alles nog moeilijker. Echt af en toe vraag ik me af wat men toch van het leven maakt. Ik ben blij dat wij ondanks onze perikelen heel goed met elkaar blijven praten en naar elkaar luisteren, want een goede relatie is toch wel heel belangrijk.
Ben benieuwd naar het bericht van froemel morgen, we houden contact,
Lieve groet inez

Hai Daantje,
Ik hoop voor froemel goed bericht. Heb zelf weer eens pech. Een klein ongelukje gehad. Heb op dit moment ook moeite met typen. Vanochtend wilde sacha mij een knuffel geven in een donkere slaapkamer en per ongeluk steekt ze met nogal wat kracht een vinger (met nagel) in mijn oog. Normaal zie je zoiets aankomen maar in het donker dus niet. Dit bleef zoveel pijn doen, prikken en tranen dat ik de huisarts heb gebeld. het voelt alsof er constant iemand met zand in je ogen wrijft. Nu bleek bij de huisarts dat sacha precies mijn iris heeft geraakt en daar mist nu een heel klein hoekje uit, daardoor ligt een stukje zenuw bloot en loop ik nu dus met een lapje voor mijn oog. Er mogen 2 dagen geen prikkels in komen; licht, wind enzo. Hier ben ik heel blij mee, dus niet. Ik heb er vandaag heel veel last van, had ik niet verwacht. Kan dus niet werken, mijn oog of ogen kunnen niet te lang open. Ik hoop dat het morgen een stuk beter is.Wat een verhaal he, ik zei tyoch al ik kan een boek schrijven. Tot hoors,
Liefs inez

Hai daantje,
Ik heb het scherm van mijn computer wat minder hel gezet en probeer zo nog wat extra werk te doen; administratie en rekeningen enzo. Het is me wat tegengevallen, na mijn schrijven gister om 17.30 uur kon ik ook geen computer meer zien. Heb de hele avond nutteloos op de bank gelegen. Zelfs tv kijken lukte niet. Vandaag gaat het 100 keer beter, heb een nieuw lapje voor en ben van die stekende pijn in mijn oog af. Moet nog wel teveel belasting en licht mijden maar ik ben allang blij dat ik me zo voel. Het oog zelf komt weer helemaal goed dat had de huisarts me al verteld. Het heeft even een paar dagen nodig. Vanavond ben ik stand-by voor als het echt druk wordt. En morgenavond wil ik eigenlijk weer gewoon werken, zonder lapje want ik zie er echt niet uit!!!!Trouwens jou opmerking ïk lijk wel jaloers"is niet terecht hoor, dan zou ik dat ook zijn. Je projecteerd gewoon de situatie op die van jezelf, wat je zelf hebt meegemaakt. Vooral als dit wat vaker dan gemiddeld is gebeurd denk je ook voor een ander de onzekerheid te kunnen voelen. DOODNORMALE REACTIE DUS, in mijn ogen. Oh ja even iets anders gisteren sprak een soort therapeut mij aan op mijn miskramen, diegene werkt met iemand die meer in het alternatieve maar verklaarbare circuit zit. Die vond dat ik hem eens moest bellen omdat hij met mijn gyn al eens had samengewerkt om onverklaarbare onvruchtbaarheid of vele missers te behandelen. Dit deed hij simpelweg door de betreffende vrouwen bepaalde vitaminen (extra) te geven. Ik weet dat hij erg goed bekend staat in onze omgeving en had zoiets; het zijn alleen vitamines, misschien bel ik hem wel even. Als ik meer weet laat ik je het even weten,
Alvast een gezellig en knus weekend en tot hoors
Lieve groet Inez

Hai diane,
Heb je een leuk weekend gehad??. Mijn oog is weer helemaal hersteld. Heb gisteren wegens de drukte niet eens achter mijn computer gezeten. Dus ik dacht nu maar weer even een berichtje van mijn kant. Ik ben net nog even op de andere site geweest en las je berichtje over je controle in december. Je maakt je er druk om he?Maar is er ooit iets gezegd over jouw bloedwaarden ofzo in combinatie met de miskraam?? Of is er eigenlijk nooit echt iets getest of gemeten??. Ik snap best dat je je druk maakt om dit soort dingen hoor. Want je wilt gewoon een soort antwoord of oorzaak. Maar aan de andere kant hoop je dat er niks raars uit de testen komt omdat je anders juist een bevestiging krijgt van de oorzaken van de missers. Het is echt heel erg dubbel. Ik heb het met de laatste miskraam ook. Was net een beetje gerust dat die poliepen die waren weggehaald misschien veroorzakers waren van de missers. Was toen daarna ook zo mooi snel zwanger. Je denkt dan alles is nu goed en net nagekeken en verdomd gaat het weer mis. Ik had en heb nu nog steeds zoiets van ik wil weten wat er nu weer aan de hand was. Ach het is maar goed dat we niet alles weten in het leven. Maar ik ben wel van mening dat voor meiden zoals wij(die meerdere miskramen meemaken)nu maar eens het zonnetje moet gaan schijnen. Nu zijn wij aan de beurt!!!!
Lieve groet en tot hoors Inez

Hai Daantje,
Alweer een zwangere aan de andere kant zeg, jeetje. Jeanet dit keer.Het is telkens wel raak he. Zou het een teken zijn............?? Ach de meeste meiden aan die kant zijn nog niet zolang bezig er zijn er maar een paar die echt iets hebben meegemaakt of in de mmm zitten. Ik kan me net als jij wel eens opwinden als er opmerkingen worden geplaatst zoals: zou het nu "eindelijk" raak zijn?? en dan na slechts 2 of 3 maanden klussen. Waar maken ze zich druk over denk ik dan. Maar ja dat is een vorm van misplaatste jaloezie zeggen we dan maar. Ben vandaag lekker vrij. Sacha gaat uit logeren en mijn mannetje en ik gaan lekker uit eten. Hoop dat het een gezellige avond wordt. Morgen kunnen we dan uitslapen omdat mijn ouders haar naar school brengen. Ik ga nu als een speer naar de kapper want ik heb om 15.30 uur een afspraak bij de kapper. Tot hoors,
Lieve groet Inez

Hai, hai, hai, Diane,
Tja en nu praten we hier nog verder of zullen we ons maar blootgeven op de andere kant. Weet je er zijn veel daar die ook nog steeds hier kijken en als je dan iets zegt over elkaar lezen ze het toch. Vind de andere kant ook wel gezellig trouwens. Ik hoor van je,
Lieve groet Inez

Hai Diane,
Het maakt mij ook niks uit waar we chatten. Het is daar leuk dat er meer zijn waarvan je wat hoort. Enals je eens je gal wilt spugen over iemand dan kan dat hier, zoals in het geval van Leonique. Het was wl grappig, toen ik de eerste keer het bericht zag, dacht ik hetzelfde als jij. Toen had nog niemand op haar gereageerd en ik dacht als ik nu wat schrijf komt dat heel bot mijn bek uit dus laat maar. Vervolgens zet jij er dus wel wat neer en toen heb ik ook nog maar een milde versie gestuurd van wat ik wou zeggen. Het is echt absurd wat die zich in haar hoofd haalt; van borsten, humeur, steken in d'r buik tot het opeens trek hebben in verse groenten of chocopasta, daaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik denk dat de reacties van ons en sommige anderen wel over zijn gekomen, gezien haar laatste reactie daar weer op. Maar voor hoelang het duurt...................Hoor weer van je hier of aan de andere kant.
Lieve groet, Inez

Terug
Bovenaan