Trotse mama wil zwanger worden..

haha veel juffen hier dus.....nou ik niet hoor ik ben een winkelmiep.

hier nog geen devil's maar ik voel het wel aankomen volgens mij,krampjes.....onderrug klachten.
hou jullie op de hoogte
liefs ikke

Spannend hoor, ik ben benieuwd!
Ik vind het wel weer tijd worden voor een aantal zwangere hier!!

Iemand nog iets leuks in de planning van het weekend? Ik ben aan het wachten tot vriendlief thuis is. Hij is nog steeds aan het werk en volgens mij kan het nog wel even duren, saaaaaai.

x

Dag dames,

Wat leuk al die juffies hier. Ik ben vandaag weer een keer op t werk geweest voor kerstlunch. Heb mn kleine (jasper) meegenomen. Als die pubermeiden vonden dat natuurlijk super (de jongens stiekum ook wel ). Ik mag in Januari weer echt aan t werk

Ik geef les op een middelbareschool in amsterdam. mn naam zegt het al. Ik geef handvaardigheid, ckv, tekenen. Ook  heb ik een tijd lang  les gegeven  aan kinderen van 8 tot 12 jaar en geef freelance allerlei soorten lessen aan kinderen en volwassenen.

Wat grappig Jansske dat jij ook juf bent, een zoontje hebt van 20-09-08 en alweer bezig bent voor een volgende! Hoe is het met jou mannetje en hoe heet hij? Die van mij is echt een bulletje, hij weegt al over de 6,5 kilo (twee weken geleden gewogen).

Ik wil echt wel proberen te wachten tot februari/maart met weer opnieuw zwanger worden. Ik voel nu mn litteken af en toe trekken en dan heb ik wel het idee dat dat toch wel beter is. Hoewel er wel een kleine kans zou zijn dat ik alweer zwanger ben, maar we wachten af.

Geef jij eigenlijk borstvoeding?

We schelen trouwens ook niet zoveel in leeftijd. Ik ben 26 (wel net geworden hoor)

Groetjes Jen

Hey Jen,

nee ik geef geen borstvoeding, ook niet mee begonnen, slecht he!!
Mijn zoontje woog dinsdag bijna 6 kilo. Het is echt een schatje, maar dat vinden alle moeders van hun kinderen!!

Ik ben 27!! Welke provinvie woon jij? Ik in Gelderland!!
x

Zei nu dat je werkt op een school in Amsterdam, dus dan zal je daar ook wel ergens wonen!! Slim van mij, maar het is al laat he!!

Hoi,

Ik woon in flevoland, ik geef dus wel bv, maar ik zweer er niet bij. Het ging bij mij gewoon meteen supergoed, maar ik wil dus in maart wel gestopt zijn, want als je bv geeft ben je verminderd vruchtbaar   en dat help

hmm mn bericht werd ineens afgebroken. maar borstvoeden dat helpt dus niet echt met zwanger worden.

Geef jij les op een basisschool?

Terug
Bovenaan