Dag dames,
Wat leuk al die juffies hier. Ik ben vandaag weer een keer op t werk geweest voor kerstlunch. Heb mn kleine (jasper) meegenomen. Als die pubermeiden vonden dat natuurlijk super (de jongens stiekum ook wel ). Ik mag in Januari weer echt aan t werk
Ik geef les op een middelbareschool in amsterdam. mn naam zegt het al. Ik geef handvaardigheid, ckv, tekenen. Ook heb ik een tijd lang les gegeven aan kinderen van 8 tot 12 jaar en geef freelance allerlei soorten lessen aan kinderen en volwassenen.
Wat grappig Jansske dat jij ook juf bent, een zoontje hebt van 20-09-08 en alweer bezig bent voor een volgende! Hoe is het met jou mannetje en hoe heet hij? Die van mij is echt een bulletje, hij weegt al over de 6,5 kilo (twee weken geleden gewogen).
Ik wil echt wel proberen te wachten tot februari/maart met weer opnieuw zwanger worden. Ik voel nu mn litteken af en toe trekken en dan heb ik wel het idee dat dat toch wel beter is. Hoewel er wel een kleine kans zou zijn dat ik alweer zwanger ben, maar we wachten af.
Geef jij eigenlijk borstvoeding?
We schelen trouwens ook niet zoveel in leeftijd. Ik ben 26 (wel net geworden hoor)
Groetjes Jen