Trotse mama wil zwanger worden..

Delpello, wat goed zeg. Gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Hier alles rustig. Over een paar dagen breekt de vruchtbare periode weer aan dus.......

groetjes Tara

Dag dames,

Wat is het hier rustig...
Hier alles oke. Heb sinds gisteren wat last van een zwaar gevoel onder in mijn buik... Als of er een steen onder in mijn buik ligt. Vandaag ook wat krampjes.. Dit voel ik nooit als ik ongi moet worden. Moet volgens mij ook nog niet ongi worden.
Ik weet dat ik aan het begin van de vorige zwangerschappen ook wel een beetje een pijnlijk gevoel had bij mijn baarmoeder... Maar het zal toch niet nu al raak zijn? Durf het niet te hopen, maar denk er wel veel aan.
Zou wel super leuk zijn natuurlijk om gelijk zwanger te zijn...maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.
Jullie ook allemaal druk aan de klus?
Vandaag gewerkt. Morgen weer lekker een dagje thuis met de kids.
Nog anderhalve dag werken en dan heb ik lekker kerstvakantie. Alleen donderdag en vrijdagmorgen nog werken..En dan twee weken niets.

Dames ik ga mijn thee opdrinken en dan op bed.

Tot snel.

Liefs mij

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
1
18 december

an1974
34
2e
8
03 januari 2009

Mama v Aimée
21
2e
1
29 november

Lientje
29
2e
1
18 december

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
3 na mk
3 december??

Toppertje
29
3e
1
onbekend

Krista
26
2e
2
20 december

Tara
32
3e
3
9 december

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Juultje
Dochter
15 mnd aug-07

MamavAimèe
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 & 2,5 dec-05 & 1 okt-07

Krista
Dochter
bijna 2,   jan-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

Delpello
Dochter
2

Gabriëlle
dochter
15-11-07

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:
15 dec 08

juultje78
04-08-2009

gabrielle
04-08-2009
8 jan 09

Delpello
19-08-2009

hey,

vandaag mijn nod voel nog niets aankomen,we moeten maar afwachten ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen.....

juultje hoe was je echo ?????alles goed?

liefs ikke

Dag dames,

Hier nog een mama die graag zwanger wil worden! Ik heb nu een zoontje Jasper  van  3 maanden  (20-09-2008) en  sinds week 1 heb ik al het gevoel dat ik meteen weer zwanger wil worden. Omdat ik een vrij zware bevalling heb gehad (na 30 uur, 1,5 uur persen, vacuumpomp, toch maar een keizersnee) is het verstandiger dat ik wacht tot maart/april met zwanger worden, dus dat doen we dan maar netjes , maar toch lijkt het me gezellig om hier mee te kletsen. Dus ik hoop dat jullie dat  goed vinden.

Wat voor mij wel vreemd is is dat mn volgende kindje met 38 weken gehaald zal worden met een keizersnee  (ons zoontje was ruim 9 pond bij de geboorte en door familie omstandigheden verwachten ze de volgende 10 pond).
Heeft iemand van jullie ervaring met een geplande keizersnee?

Groetjes Jen

Hee meiden,

Ik heb niet zoveel tijd dus even een korte up-date. Gister was mijn nod, geen duivels maar ook een negatieve test verder, ik verwacht de rode duiveltjes als nog.

Liefs Lientje

He meiden,
hier ben ik weer een x! Weinig te melden eigenlijk, wachten op mijn NOD, net zoals velen.

@ knutseljuffie, leuk dat je erbij bent! Mijn zoon is ook van 20-09-08 haha!!

Fijne dagen allemaal, Jansske

He hallo,

Knutseljuffie; gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben ook juf... Ik geef les aan kinderen van groep 1 en 2.

Grappig dat Lientje en ik1978 allebei gisteren hun NOD hadden en dat er bij beide nog niets te bekennen is.. Ik hoop het echt voor jullie meiden. Zal voor jullie duimen. Zodra jullie iets weten, dan horen we het wel he?

Hier echt even genieten...Heb eindelijk vakantie..Hier was ik echt aan toe hoor.
Nog steeds ongeveer om de dag aan de klus... Begin nu wel een beetje nieuwsgierig te worden hoor. Volgende week eigenlijk mijn NOD, maar wil eigenlijk nog wel wat langer wachten met testen, omdat mijn cyclus wel eens een paar dagen langer duurt.

Nou mijn vriendin komt zo op de thee en die mag natuurlijk niets van dit alles weten, dus sluit de pc maar gauw af..

Tot snel.

Liefs mij

Terug
Bovenaan