Trotse mama wil zwanger worden..

Dag dames,

Daar ben ik eindelijk weer een keer. Ben al weer een tijd niet op dit forum geweest, eigenlijk omdat we pas in maart aan een tweede zouden beginnen (dan is onze kleine man 6 maanden.
Maaaar, we beginnen lekker nu al. mn man en ik hadden echt zoiets van waarom wachten als we allebei nu al een tweede willen. We waren alleen aan het wachten omdat iedereen in onze omgeving van mening is dat je moet wachten tot je kind een jaar is, en je anders voor gek verklaard.
De gyn vond het ook goed (mn keizersnee is goed genezen) Dus we gaan weer aan de slag.
Mn NOD is 12 februari denk ik, dus zit nu midden in de klusdagen  Ben alleen bang dat het wat langer gaat duren voor ik zwanger ben. Bij mn zoontje duurde het 6 maanden en ik geef nu nog borstvoeding ook waardoor je minder vruchtbaar bent. Dus ik wacht rustig af!!
Om trouwens even antwoord te geven op de werken/niet werken vraag. Ik geef nu 2 dagen in de week les en ga daar freelance ook nog 1 dag in de week cursussen bij geven vanaf maart. En ik vind het heerlijk om te werken. Ik geniet er ook super van om lekker "thuis" te zijn met de kleine, maar vind het zo net mooi verdeeld. Mn man is een dag minder gaan werken zodat hij ook lekker een dagje heeft met de kleine.

Nou is de opvang voor de 2 lesdagen al geregeld (mn man zn papa dag en mn schoonmoeder past 1 dag op) maar nu twijfel ik of ik hem die derde dag naar een gastouder zal brengen of naar een kinderdagverblijf.
Hebben jullie tips voor me???

Groetjes Jen

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari ?

Wendy
24
3e
???
???

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

goedenavond.

hoe gaat het met jullie?
allemaal die kinderen weer op bed liggen?
hier slapen ze alweer als roosjes en heb een heerlijk rustig avondje voor de boeg met manlief.

ik kan woensdag ochtend al terecht bij de huisarts om het spiraaltje te laten verwijderen (had niet gedacht dat er zo snel plek was met die griep ependemie)
kan iemand   me misschien vertellen wat ik hier van kan verwachten?
alle tips en verhalen zijn welkom

groetjes wendy

wwendy wat mooi dat je al zo snel naar de ha kunt..
ik weet niet wat je verwachten kunt...

lientje en knuffeljuf leuk dat jullie er weer zijn.

hier zijn we dus bij ikea wezen kijken...
leuke dingen gezien....
Ik kan niet wachten om aan zijn nieuwe kamer te beginnen...
zoveel leuks ik had wel heel veel mee kunnen nemen...maar dat heeft natuurlijk geen zin nu omdat ik geen ruimte heb om het op te slaan...dus de grote inkopen moeten nog ff wachten totdat de kamer geverfd is....

nou tot snel maar weer
liefs mij

Roos!!!!!!! Nou het was wel min of meer een geintje maar het schoot wel door mijn   hoofd hoor. Ik ben zelf namelijk ook net even wat feller als ik zwanger ben  dus toen ik jouw stuk las dacht; hmmm misschien.......??
Kan me wel voorstellen dat je bang bent. Heb zelf ook een miskraam gehad en dat hakt er echt wel even in. Het vertrouwen en het onbezorgde is dan wel weg en dat is heel jammer! Als ik jou was zou ik toch een test doen hoor. Je loopt nu waarschijnlijk ook te malen....zal ik echt zwanger zijn?......zal het weer mis gaan? Als je een test doe weet je in eider geval of je zwanger bent. Ben je in ieder geval van die onzekerheid af!! En die angst voor een miskraam gaat niet over, niet als je niet test en niet als je wel test. Dus eindconclusie: doe die test nu maar gewoon!!!!!

Wendy, welkom hier!! Leuk dat je man nu ook een 3e wil. Grappig want ik heb 2 zoontjes en die zijn ongeveer van dezelfde leeftijd als die van jou, leuk!! Heb zelf geen ervaring met spiraaltjes dus helaas geen tips voor je.

ik1978, lekker gekeken bij Ikea dus.  Weet je al wat voor kamer het gaat worden? Ik wil daar nog zo'n speelgoedkast (met die bakken erin) kopen voor op zijn nieuwe kamer.

Lientje, fijn om je weer te "zien"!!! Smak!!!!

Jen, ook welkom hier. En wat fijn dat de gyn je al groen licht heeft gegeven. Vaak hoor ik dat ze adviseren om minstens een jaar te wachten. Fijn dat dat bij jou niet het geval is!!

Ohhhh nog een paar dagen wachten. Hopelijk klopt mijn gevoel deze maand..............

Liefs Tara

hey tara

We weten ongeveer wat we willen ja...en we hebben ook naar zo'n kastje met lades gekeken...is leuk hoor.en makkelijk, ze kunnen er zelf ook goed mee omgaan...
We willen de kamer met frisse kleuren verven..niet te donker en niet te felle kleuren
moet ook rust uitstralen toch????het is de bedoeling dat hij er niet van gaat stuiteren hihihi   hij is al heel druk van zichzelf en dat vind ik genoeg...

weltrusten voor straks iedereen....
liefs ikke

Terug
Bovenaan