taralientje123 wat raar dat je er niet meer bij stond nadat je je er weer op had gezet.
maar goed je staat er weer bij.
dus jij ook weer naar de volgende ronde,jammer...
Ik vind het wel heel positief dat we dit jaar hier beginnen met 2 zwangeren, echt super!!
En dat er snel meer mogen volgen!!!
hoe zijn jullie oud en nieuw door gekomen??, bij ons alles goed,ik mocht gewoon aan de borrel en het was begin van mijn vruchtbare periode dus zijn we het jaar klussend uitgegaan hahahaha.
Maar ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad,kleine steekjes...of voelt dat niet zo..ik heb het nog nooit eerder gevoeld dus weet het niet zeker.
De kleine wou eerst niet op bed omdat ze bij ons in de straat om 8 uur al flink aan het knappen waren,dus hebben we matrasje naar beneden gehaald en zijn dekbed en heeft hij beneden geslapen....en hij bleef slapen hij is niet meer wakker geweest.
En ik heb hem om 1 uur weer naar zijn bed gebracht.
verder is hier nieuwjaarsdag minder goed verlopen,woorden met mijn schoonmoeder.
die mag zich graag mengen in de opvoeding van onze zoon.dus dat gebeurde 1 jan. ook en toen knapte er iets in mij,en heb daar op een rustige manier wat van gezegd en vervolgens krijg ik de wind van voren....
maar we hebben alles weer uitgesproken,maar of het ooit weer zo close wordt als het altijd was weet ik niet hoor.we zullen zien.
hoe voelen de zwangeren onder ons zich???
Ik zelf vind het leuk als jullie gewoon mee blijven schrijven,maar kan me voorstellen dat het voor jullie minder leuk is.
jullie blijven welkom.
groetjes ikke