Trotse mama wil zwanger worden..

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
2
19 januari 2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
4  na mk
 13 januari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 &  3 dec-05 & 1 okt-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

mama1984
zoon
4, sept-04

knutseljuffie
zoon
3 mnd, sept08  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

Lientje
28-08-2009

toppertje

an1974

taralientje123 wat raar dat je er niet meer bij stond  nadat je je er weer op had gezet.
maar goed je staat er weer bij.
dus jij ook weer naar de volgende ronde,jammer...

Ik vind het wel heel positief dat we dit jaar hier beginnen met 2 zwangeren, echt super!!
En dat er snel meer mogen volgen!!!

hoe zijn jullie oud en nieuw door gekomen??, bij ons alles goed,ik mocht gewoon aan de borrel en het was begin van mijn vruchtbare periode dus zijn we het jaar klussend uitgegaan hahahaha.
Maar ik denk dat ik  gisteren mijn eisprong heb gehad,kleine steekjes...of voelt dat niet zo..ik heb het nog nooit eerder gevoeld dus weet het niet zeker.
De kleine wou eerst niet op bed omdat ze bij ons in de straat om 8 uur al flink aan het knappen waren,dus hebben we matrasje naar beneden gehaald en zijn dekbed en heeft hij beneden geslapen....en hij bleef slapen hij is niet meer wakker geweest.
En ik heb hem om 1 uur weer naar zijn bed gebracht.

verder is hier nieuwjaarsdag minder goed verlopen,woorden met mijn schoonmoeder.
die mag zich graag mengen in de opvoeding van onze zoon.dus dat gebeurde 1 jan. ook en toen knapte er iets in mij,en heb daar op een rustige manier wat van gezegd en vervolgens krijg ik de wind van voren....
maar we hebben alles weer uitgesproken,maar of het ooit weer zo close wordt als het altijd was weet ik niet hoor.we zullen zien.

hoe voelen de zwangeren onder ons zich???
Ik zelf vind het leuk als jullie gewoon mee blijven schrijven,maar kan me voorstellen dat het voor jullie minder leuk is.
jullie blijven welkom.

groetjes ikke

Hallo, waar is iedereen.
HIer gaat alles zn gangetje. Af en toe een beetje vloeien, maar dat had ik ook bij mn eerste zwangerschap, dus we blijven maar hopen dat het allemaal goed mag gaan
groetjes an1974

hey meiden,

Ik weet ook niet waar iedereen is...
wel rustig zo hoor
an ben blij dat het goed met je gaat.

Mijn zoontje is ziek geworden vanacht,buikgriep, zo zielig he als zo'n mannetje dan spugen moet.En hij heeft ook koorts.
Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Nou ik hoop snel weer wat leesvoer te hebben hier.
tot snel
groetjes ikke

Hoi meiden,

alles goed met jullie??

Ben alweer even niet geweest hier en alweer een zwangere, Gefeliciteerd An.
Vind het wel leuk als de zwangeren ons hier af en toe een beetje op de hoogte houden hoe het met ze gaat. Vind ik wel heel leuk om te lezen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Weer erg druk nu de vakantie weer voorbij is. We hebben de 3de verjaardag van de middelste nu ook wel weer genoeg gevierd....hihihi....al 3 ker en dinsdag ook nog op de peuterspeelzaal.
Ik zit nu op de 34ste dag van mijn cyclus...is dus nu nog even afwachten...weet niet hoelang mijn cyclus duurt, dus mag van mezelf pas met 40 dagen aan een test ofzo gaan denken. Denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden, heb weinig tot geen vage klachten....
Hoop alleen niet dat mijn NOD dit weekend is, want dan zijn we een weekendje weg omdat  we 5 jaar getrouwd zijn.

Hoop hier weer wat vaker langs te komen!!

liefs

Nog ffies een aanvulling.

@ ikke : Hoop voor jou en je zoontje dat hij zich snel weer wat beter voelt...is altijd zo sneu als die kleintjs ziek zijn.

hallo,

Nou daar ben ik weer,mijn zoontje had de buikgriep en heeft het heel lief aan mij doorgegeven,haha donderdag samen de hele ochtend op de bank gelegen en de hele middag op bed.knus saampjes alles gedeeld.
Vrijdag was er met zoon bijna niets meer aan de hand en ik was nog niet helemaal lekker hoor,maar aan de einde van de dag knapte ik weer lekker op.'vandaag nog wel veel last van de buik,opgeblazen en krampen(ik lijk wel zwanger zo opgezet is mijn buik).maar verder ben ik er ook weer.

nou de 19e mijn nod,ben best nieuwschierig hoor, je weet dat het raak kan zijn en dat maakt zo'n week best spannend.
heb er geen gevoel bij hoor. gewoon afwachten.

liefs mij

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
2
19 januari 2009

Jansske