Trotse mama wil zwanger worden..

Hee meiden,

Ik heb  mij van het lijstje zwangeren gehaald... Ik heb afgelopen dinsdag een miskraam gehad, voelde het min of meer aankomen.  Rond de kerst helemaal happy en dan beginnen we het nieuwe jaar zo...bah!

Ik ben hier momenteel wat minder te vinden, komt wel weer, hoop ik!

Zwangeren onder ons gefeliciteerd en lekker genieten, want het is en blijft een wonder!!!

Liefs Lientje

oooohhhhh neeee lientje wat erg !!!!!
Nee dat is geen goed begin van het jaar...
Ik hoop voor je dat je je gauw weer een beetje beter voelt,maar je zou deze klap eerst moeten verwerken sterkte meid!!!!

Ik begrijp dat je nu ff niet wil komen kletsen,maar als je ff je verhaal kwijt wil kan je hier terecht hoor.

liefs mij

Wat een rotbericht Lientje. Heel veel sterkte met dit verlies en het verdriet. Wat een rot begin van het nieuwe jaar.  Snap dat je hier nu ffies niet bent.

Als je maar weet dat je met je verhaal hier altijd terecht kan. Helaas heb ik er ook ervaring mee.

Liefs

hey trotsemama,

Ik zie dat vandaag je nod is, voel je al iets wat op menstruatie lijkt of juist niet.
ik duim voor je dat de devils wegblijven

liefs mij

Rot hoor Lientje!!! Maar dat wist je al van me......

Hoe is het met de rest. Hier nu rond mijn eisprong dus druk aan het klussen, laat deze ronde geen kans schieten ha ha ha ha.

Liefs Linda

Hoi,

Bij mij zijn vrijdag de rd's al geweest.   Maar wilde dat nog niet opschrijven na het bericht van Lientje.
Mijn cyclus is nu al een paar maanden precies 5 weken. Word ook steeds op vrijdag ongesteld....beetje apart....
Hoop dus dat vrijdag de 13de in februari geluk gaat brengen!!!

Jij zit ook al op het wachtbankje, ik 1978...voel je al wat???

liefs

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
2
19 januari 2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 &  3 dec-05 & 1 okt-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

mama1984
zoon
4, sept-04

knutseljuffie
zoon
3 mnd, sept08  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

an1974

hihihihi...veel klusplezier Taralientje. Ben ook  van plan om deze maand extra goed mijn best te doen

Trotsemama81, wat lief dat je dat vanwege Lientje niet hebt neergezet, super van je!!!!
Balen he als je dan ongi wordt. Je wilt zo graag zwanger worden en dan valt het gewoon tegen.
Nou, we gaan allebei super ons best doen deze maand dus ha ha ha. En ik had voor mijn 1e zwangerschap ook altijd een cyclus van 5 weken. Echt altijd precies 35 dagen. Dat is op zich niet erg, als er maar regelmaat in zit. Juist toen ik die cyclus van 35 dagen had was ik meteen zwanger. Nu ik een korte cyclus heb (laatst keer zelfs maar 27 dagen!!) lijkt het langer te duren.
Maar goed, succes!!!!!

xxx Tara

Terug
Bovenaan