Trotse mama wil zwanger worden..

Moet wel even zeggen dat ik blij ben dat er hier normaal en respectvol met elkaar op het forum wordt omgegaan, geen geruzie en verwijten. Heb net op dit forum (zwanger-zijn) ook een discussie gelezen over wel en niet werken en dat was niet zo gezellig. Gelukkig gaan we hier iets gezelliger met elkaar om.

Ik1978, hmmmm een nieuwe kamer voor je zoon. Die van mij is ruim 2,5 en voor hem ga ik een jungle-kamer maken. Voor mijn jongste zoon wil ik straks een piratenkamer.

xxx

hey meiden,

hoe gaat het met iedereen???
hier alles goed,mensruatie bijna afgelopen...dan weer volop aan de slag hihihi

tara het is hier ook gezellig...we zijn niet zo heel erg groot (topic)
En ik vind dat je respect moet hebben voor iedereen....dan kan je het ook terug verwachten(meestal)
Je kan niet weten waarom iemand doet wat hij doet...als je begrijpt wat ik bedoel..
en het belangrijkste!!!! deze topic is er voor de gezelligheid of niet dan.

mmmmm jungle is ook heel leuk die kleuren spreken me ook erg aan..
het is best wel moeilijk hoor...je wil het toch voor een lange tijd...het is niet even  iets wat je over een half jaartje weer doet..
bedankt voor de tip.

zeg meiden ik ga mijn bedje opzoeken..ben zo moe..gewerkt vandaag en gister te laat op  bed gekomen dus dat merk ik nu wel..  
liefs mij

Neee!!!!Taralientje!...Volgens mij heb jij gelijk!!!
Ik was degene die mijn mening wilde uiten over de uitspraak dat werken je toch op een bepaalde manier in de maatschappij houd.Ik moest reageren omdat ik gedwongen niet werk en thuis ben bij mijn 3 meiden.
Alles volgens mij lekker uitgepraat, inderdaad, gelukkig geen gebekvecht hier, zijn allemaal volwassen......en het heeft zelfs nog even door mijn hoofd gespookt, zo'n reactie van mij op 't forum zetten, zo ben ik totaal niet...Ik schreef nog zoiets als  'sorry voor mijn heftige reactie maar ik moet ongesteld worden, zijn vast de hormoontjes'.Maar...toen zei jij waarschijnlijk voor de gein 'misschien ben je zwanger'....ivm mijn reactie...En nu...Ik denk dat je gelijk hebt ha ha!!!!
Ben een week overtijd, voel het aan alles maar ik durf nog geen test te doen.Heb in september een miskraam gehad, had alle klachten, misselijkheid, gevoelige borsten alles, verloor vruchtzakje in 1 keer, maar nooit een positieve test gehad.Was na 5,5 week al misgegaan, had waarschijnlijk nog niet voldoende hcg hormoon in mijn urine zichtbaar voor een test, volgens huisarts.Maar vind het daardoor een beetje eng nu een test te doen, terwijl ik het eigenlijk zeker weet!Zelfs manlief weet nog van niets!
Nou, nog 1 weekje wachten dan?
Groetjes Roos.
En dan jij met die uitsopraak' misschien ben je zwanger'!Moest er aan terug denken!

goedemorgen allemaal.

ik ben Wendy 24 jaar jong en gelukkig getrouwd.
ik heb twee zoontjes de oudste is 2 ( 24-06-06) en de jongste is bijna 11 maand
(02-03-08)
ik heb altijd al drie kinderen gewild maar mijn man vond het er met twee druk genoeg.
nu hebben we gisteren na veel praten besloten om toch vvoor een derde kindje te gaan, ik ben helemaal gelukkig.
ik zou graag met jullie mee willen kletsen
en ben benieuwd of er hier ook moeders zijn dioe de kinderen zo kort p elkaar hebben?

groetjes wendy

oooohhhhh missmama zou het echt zo zijn???
dat zou wel toeval zijn hahaha
spannend hoor!!!!
hou ons op de hoogte.....

wwendy welkom!!1
leuk dat je mee komt kletsen...
dus toch maar voor de derde leuk joh.
ik en mijn man gaan voor de 2e en ik zit in de 3e ronde
wanneer begint jullie 1e ronde dan????
als je weet hoe het werkt kan je je zelf in het lijstje toevoegen..
als je het niet weet wil een van ons het wel doen...

nou dames wij gaan ff shoppen bij de ikea(rot winkel) voor mijn zoon zijn nieuwe kamer...
liefs mij

hoihoi

ik was liever gisteren dan morgen zwanger dus moet vanmiddag even bellen voor een afspraak om het spiraaltje te laten verwijderen.
dus weet nog niet wanneer we er echt voor kunnen gaan, maar hoop zo snel mogelijk.

ik weet niet hoe ik mezelf op de lijst kan zetten dus als iemand van jullie dat voor me zou willen doen zou ik dat wel erg leuk vinden.

ik ben Wendy ,24 en mama van 2 jongetjes wanneer ik met de eerste ronde begin weet ik dus nog niet hangt er vanaf wanneer ik bij de huisarts terecht kan.

groetjes wendy

Ik ben hier een tijdje niet meer geweest, maar oooowww, wat ben ik een trotse mama!!!

Ons mannetje was gisteren jarig, hij is nu 1 jaar!!! Meneertje is dik verwend en  hij had gisteren niet de aandacht voor de vracht met cadeautjes, maar vanmorgen vond hij het reuze interresant. Hij heeft heerlijk zitten spelen.

Wij gaan er trouwens weer voor en wachten niet een cyclus af zoals onze vk had geadviseerd na onze mk. Dus meiden, ik zal me weer in het rijtje zetten, al verwacht ik deze ronde niks, want we hebben amper geoefend . Ik weet alleen niet wanneer m'n nod is, ik reken gewoon 4 weken na de mk, maar het kon ook 6 weken zijn volgens de vk...???

De ene dag kan ik beter om gaan met de onzekerheden dan de andere, maar voor de rest gaat het verder wel weer goed. Ik had nooit gedacht dat een mk zo'n impact zou hebben... We zien het wel, dat is nu echt onze instelling, totaal geen gespannen gedoe.

Liefs Lientje

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske