Neee!!!!Taralientje!...Volgens mij heb jij gelijk!!!
Ik was degene die mijn mening wilde uiten over de uitspraak dat werken je toch op een bepaalde manier in de maatschappij houd.Ik moest reageren omdat ik gedwongen niet werk en thuis ben bij mijn 3 meiden.
Alles volgens mij lekker uitgepraat, inderdaad, gelukkig geen gebekvecht hier, zijn allemaal volwassen......en het heeft zelfs nog even door mijn hoofd gespookt, zo'n reactie van mij op 't forum zetten, zo ben ik totaal niet...Ik schreef nog zoiets als 'sorry voor mijn heftige reactie maar ik moet ongesteld worden, zijn vast de hormoontjes'.Maar...toen zei jij waarschijnlijk voor de gein 'misschien ben je zwanger'....ivm mijn reactie...En nu...Ik denk dat je gelijk hebt ha ha!!!!
Ben een week overtijd, voel het aan alles maar ik durf nog geen test te doen.Heb in september een miskraam gehad, had alle klachten, misselijkheid, gevoelige borsten alles, verloor vruchtzakje in 1 keer, maar nooit een positieve test gehad.Was na 5,5 week al misgegaan, had waarschijnlijk nog niet voldoende hcg hormoon in mijn urine zichtbaar voor een test, volgens huisarts.Maar vind het daardoor een beetje eng nu een test te doen, terwijl ik het eigenlijk zeker weet!Zelfs manlief weet nog van niets!
Nou, nog 1 weekje wachten dan?
Groetjes Roos.
En dan jij met die uitsopraak' misschien ben je zwanger'!Moest er aan terug denken!