Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

Nou ik ben officieel weer helemaal terug, heb vandaag de curretage ondergaan. Dus het is nu echt over. Voel me zo raar, twee keer achter elkaar in 3,5 maand. We hadden het echt niet meer verwacht.
We wachten nu eerst een menstruatie af voordat we er weer voor gaan, eerst lekker op vakantie over twee weekjes en dan zien we daarna wel weer verder. Dus mijn volgende NOD zal ergens eind augustus weer zijn verwacht ik zo. Hoewel het 8 weken kan duren voor je weer ongi word na een curretage. Ik hoop dat het niet zo lang duurt.

Liefs Jen

Hallo allemaal,
hier nog geen nieuws. Gisteren getest maar deze was negatief. Ik weet zelf niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant denk ik ja ik kan wel zwanger zijn. Aan de andere kant overheerst het gevoel dat me lichaam me gewoon in de maling neem en dat ik overtijd ben. Heb sinds mn miskraam sterk het gevoel dat een tweede kindje er voor ons niet inzit.
We wachten in spanning af
Groetjes an1974

Jen ga lekker van je vakantie genieten, heb de afgelopen dagen regelmatig aan je gedacht.

Jen,

Jemig, wat schrik ik van jou, wat vind ik dit erg voor je, bah!!!
Een hele dikke knuf voor jou en ik hoop dat jullie een beetje bijtanken in de vakantie.

Liefs Lientje

Hey meiden,

Vandaag is mijn NOD, maar....nog geen duiveltjes...eerst maar even rustig afwachten...

Liefs Lientje

Hey dames,

Begin steeds meer te twijfelen of we nou wel of niet een maand zullen wachten. Het voelt zo nutteloos. Er is geen medische noodzaak voor en we willen zoo graag ene tweede.

Naja, ik weet het ff niet meer. Wat zouden jullie doen?

Liefs Jen

Terug
Bovenaan