Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi dames,

@mamavansophietje, wat balen dat je ongi geworden bent. :( jammer hoor, maar ik blijf in ieder geval nog hier om je gezelschap te houden!!

@ik1978. Ik heb 2 juli de volgende echo. Mijn verloskundige heeft zelf ook geen apparaat, dus ik moet naar het ziekenhuis voor de echo. Vind ik niet zo erg, dan heb je toch echte echoscopisten die het doen en die hebben er naar mijn idee altijd nog het meest verstand van (die zijn er speciaal voor opgeleid)
8 juli mag ik voor de tweede controle bij de verloskundige, vind het inene weer allemaal heel snel gaan!!
Wanneer ben jij nu uitgerekend? Ik 18 januari, maar uk gaat tussen 4 en 11 januari gehaald worden.

Liefs Jen

Hoi meiden,

@ik1978, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Geniet er van, snap   besy dat je wat onzeker bent hoor, zou ik denk ik ook zijn. En al bijna naar Turkije, lekker hoor!

@mamavansophie, balen van je ongi....

@knutseljuffie, ben je al een beetje opgeknapt??Rot hoor dat je al steeds misselijk bent en dan nu ook nog ziek geworden..sterkte...!

@vlindertje, welkom in ons midden!!

hier is de ongi net voorbij, dus kunnen we weer flink aan de slag......

liefs

knutseljuffie... 2juli weer een echo leuk hoor....ja ik vind het ook prima om naar het ziekenhuis te gaan voor een echo.... en die hebben meestal ook de nieuwste apparaten, ik weet nog van mijn zoon dat ze toen net een nieuwe hadden en dat uit gingen testen op mij of ik daar problemen mee had... natuurlijk niet... heb 3 kwartier op de bank gelegen en genieten van de beelden.... maar ja dat is alweer 4 jaar geleden tjee wat gaat dat toch snel.
ik ben 15 feb uitgerekend.

Woensdag lekker op vakantie...ohhh wat heb ik daar zin in, dan zijn die 2 weken snel voorbij.

liefss

Waar is iedereen? Zijn jullie allemaal op vakantie?

Trotsemama, ben je alweer aan de klus? Hier is de ongesteldheid ook weer voorbij, ik denk dat ik vandaag of morgen alweer met OV-testen ga beginnen, vandaag is dag 8, dan ben ik er deze maand zeker op tijd bij!

Knutseljuffie, ben je weer beter? Fijn dat je over twee weken alweer een echo krijgt!

Ik ben afgelopen dinsdag bij mijn vriendin geweest, die is zondag bevallen. Wat ontzettend mooi is dat weer, zo'n kleintje... En wat is Sophie enorm groot geworden in een jaar tijd! Ik wil ook weer!! Mijn andere vriendin stuurde gisteren een sms-je dat de weeen waren begonnen, dus ik zit nu steeds naar mijn telefoon te staren en te wachten op het goede nieuws!

Ik ben hier!!!

Ik ben niet opvakantie, maar werken in het onderwijs betekend de laatste 4 weken voor de vakantie stevig doorwerken!! Echt hele drukke weken, tussendoor nog een buikgriep gehad (mn vent en Jasper ook).

We gaan volgende week trouwens nog even een pretecho laten doen! Op de woensdag met 10 weken 4 dagen, wil toch gewoon even zeker weten dat alles goed zit en dan kan ik mn collega's ook gaan inlichten.

Mama van sophietje, hoop dat jij ook gewoon snel tot de zwangeren behoort!! Ik zit trouwens ook op goed nieuws van een vriendin te wachten ;) spannend he, ze weet ook nog niet wat het word, dus nog even dubbel spannend!!

Nou ik kom snel weer een keer terug!!

Liefs Jen

Hier weer even een berichtje van mij.
Het is inderdaad een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen. Heb het druk gehad, mn man en ik waren allebei jarig dus eerst druk met de organisatie rondom ons verjaardagsfeestje. 2 dagen na het feestje werd ik ziek. Heb toen 2 dagen op bed gelegen met erge hoofdpijn en koorts. Waar het vandaan is gekomen is echt een ??? en nu zijn we op vakantie 3weken zitten we in de achterhoek. Ben gelukkig weer helemaal beter.
We hebben deze maand goed geklust, misschien net iets te laat begonnen in mn cyclus omdat ik ziek was. Nu breken de spannende wachttijden weer aan. Aanstaande dinsdag is mn nod dus afwachten maar.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte
groetjes an1974

Jen en An, vervelend dat jullie ziek zijn geweest, hopelijk gaat het nu weer goed! An, ook nog gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne vakantie! Donderdagochtend belde mijn vriendin dat ze de avond ervoor van een meisje was bevallen! Ik ben er vrijdag geweest, wat een lief poppetje! Ze woog maar 2700 gram, echt heel klein dus!

Ik zit nu op dag 12, tot nu toe nog geen positieve ov-test, maar we zijn wel weer aan de klus!

Leuk trouwens, Jen, nog even een echo tussendoor... wanneer heb je de volgende bij de VL weer? Over twee weken ofzo?

An, ik duim voor je dat je deze week goed nieuws hebt! Dat zou je vakantie helemaal goed maken!!!

Liefs!

Hoi mama van sophietje,

Klussen kan natuurlijk nooit kwaad, zaad kan een dag of 4 overleven, dus als je over een paar dagen wel positief test dan heeft het zeker zin gehad ;)

Ik mag over 2,5 week trouwens weer naar de verloskundige (8 juli), maar die maakt geen echo's, ze hebben geen apparaat. Ik mag 2 juli weer voor een officiele echo in het ziekenhuis, dus een week na de pret echo. Vind het wel weer erg spannend, ik lees ook nog steeds op het zwangerworden na ene miskraam forum mee, maar dat kan ik beter niet doen, daar lees je allemaal verhalen over dat het kindje al met 8 weken was gestopt met leven, en dan ga ik me toch weer zorgen maken. Hoewel de kans dat ik nogmaals een miskraam krijg niet zo heel groot is, toch maak ik me zorgen.

Achja, ik denk dat ik na de echo van woensdag pas echt helemaal 100% gerust gesteld ben.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan