Trotse mama wil zwanger worden..

En daarbij is het ook gewoon leuk natuurlijk, haha!!

Nee, dat andere forum is denk ik even niet zo goed voor je... Het gaat bij jou gewoon allemaal goed, dat zul je zien volgende week. Maar ik herken het wel hoor, ik had het ook wel toen ik zwanger was van Sophie, en dan heb ik niet eens een miskraam gehad. Eerst was ik bang voor de echo met 8 weken, toen die van 12 en pas na de 20 weken echo was ik gerust. Alhoewel, als ik op het einde Sophie een paar uur niet had gevoeld porde ik net zolang in mijn buik tot ze weer ging bewegen. Ze zal ook wel gedacht hebben, laat me nou eens slapen!

Hey meiden,

Ik ben er nog wel hoor... Maar geen bijzonder nieuws te melden. Er zijn dagen dan voel ik mij super, maar er zijn ook dagen, dan grrrr... Nu ben ik het weer zo zat, dus ik probeer met te richten op de vakantie, want ik hoef nog maar 1 dagje te werken!!!

Mijn nod is zondag, misschien komt daar de onrust ook vandaan.

Liefs Lientje

Nou..... hier geen goed nieuws, de baby is met 9 weken gestopt met groeien. Vorige week dus ergens. Echt ongelofelijk balen. Ben zoooo verdrietig. Dat word de tweede miskraam in 4 maanden.

Liefs Jen

knutslejuffie wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte bij het verwerken van deze grote klap. Ik denk aan je.

An1974

Lieve Jen,

Wat vreselijk... ik zit hier met kippenvel achter mijn laptop. Wat een ontzettend rotbericht. Ik denk aan je...

Liefs

@An, heb jij al nieuws?

@Lientje, fijne vakantie en ik hoop op goed nieuws komend weekend!

Hallo meiden,
hier nog geen nieuws, gisteren wel wat slijmverlies met een spoortje bloed. Ik dacht gelijk shit de rd's. Vandaag echter niet te bekennen. Ik wordt gek van de onzekerheid. Mijn man zegt steeds schat pieker er niet zo over, maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan. Het is iets wat ik zoooo graag wil. Net toch bij de kruidvat maar even een test meegenomen, met in mn achterhoof zal je net zien dat ik morgen ongi wordt. Heb af en toe beetje zeurend gevoel in mn onderbuik, maar ja dat kan door alle twee komen. We wachten af en als er morgen niets is dan toch maar een test er tegenaan gooien. Het is wel   wat vroeg maar gezien mijn medicijn gebruik is het handiger dat ik het zo snel mogelijk weet. Kwam er wel achter dat ik mn andere medicijnen was vergeten mee te nemen op vakantie(injecties die ik moet gaan prikken bij zwangerschap)
Ik hou jullie op de hoogte als er meer nieuws is en als ik kan inloggen heb hier niet echt een super beste verbinding

groetjes an1974

Jeetje Jen, wat een rot bericht....weet niet zo goed wat ik moet zeggen...heel erg veel sterkte met het bevatten en verwerken van alweer een klap......

veel liefs

Terug
Bovenaan