trotse mama wil zwanger worden

Nou Imkie ik ken het gevoel hoor misselijk zijn. Nou ja misselijk vind ik ook weer zo'n groot woord, maar het zit allemaal zwaar op mn maag sinds gisteren. Gisteren had ik een veeg slijm (bruinig met bloedspoortjes). Ik gelijk weer in de stress, maar het is bij het ene veegje gebleven, als ik terug denk had ik dit ook steeds na de inwendige echo bij mn eerste zwangerschap. Ben de dagen al aan het aftellen hoor naar de 28e.

Trotse mama, jammer dat je je zo voelt, maar ik vind het weel heel begrijpelijk hoor. Klaag maar lekker hier hoor, indien nodig, en hopelijk kunnen we snel vreugde met je delen.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg....de red devils zijn net gearriveerd.....bah....

zal het lijstje maar meteen ffies aanpassen.....
Ga nu maar uit van een cyclus van 40 dagen...al geeft babybrabbel nog een gemiddelde cyclus van 35 dagen aan....

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
trotsemama / 28 / 27-10-2009/ ronde 13 na mk/ 4de kindje

Hi dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben moe en voel me af en toe een beetje weeig, maar over het algemeen voel ik me prima. Vrijdag over 2 weken krijg ik al een echo, ik ben dan 8 weken. Spannend...

An, hoe voel jij je?

Jen en trotsemama, ik hoop zo dat jullie ook snel zwanger zijn!! Jen, ben je nog misselijk?

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje ZWANGER!!! (UD 22-5-2010)
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
trotsemama / 28 / 27-10-2009/ ronde 13 na mk/ 4de kindje

Hoi Imkie, ik voel me op zich best wel aardig. Ben erg moe, lig lekker vroeg in mn bed en ik ben wat kouwelijk. Geestelijk maak ik me nog best wel druk hoor, zie erg tegen de echo van maandag op, al is het volgens mn man nergens voor nodig. Hij zzegt dan zo kalm, er zijn toch geen signalen dat het niet goed gaat. Daar moet ik hem ook wel weer gelijk in geven.
Maandag is dus een hele spannende dag. Zit de hele dag in het zh omdat mn dochter aan haar keel- en neusamandelen wordt geopereerd, en ik heb om 11.45 een afspr bij de gyn. Mn moeder gaat dan even bij mn dochter zitten zodat mn man met mij mee kan.
Gelukkig heb jij ook niet zo heel veel klachten.

nu maar duimen voor jen en trotse mama. Wel een klein topic dit met nog maar 4 mensen

Hi An, heel veel succes vandaag! Je leest dit wsl pas als je al weer terug thuis bent. Laat je even weten hoe het gegaan is? Zowel met je dochter als met je echo natuurlijk!

Jen, trotsemama, zijn jullie er ook nog? Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Ik ben ondertussen behoorlijk misselijk, de hele dag door... Ik hoef gelukkig nog niet over te geven, hopelijk blijft dat zo.

Liefs!

Hallo,
Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest en er was een echo met een kloppend hartje. Ben een week minder ver maar dat maakt niet uit. Ben nu 7weken en 3dagen(14mei uitgerekend). OVer 2weken krijg ik weer een echo om de zwangerschaptermijn vast te stellen, en dan hoef ik pas met 16 weken naar de verloskundige in het ziekenhuis.
Verder was het een hele spannende dag, eerst mijn dochter geopereerd vanmorgen, het is gelukkig allemaal goed gegaan maar oh wat was ze zielug. Het doet zo;n pijn lag ze maar de hele tijd. We zijn nu lekker thuis en ze drinkt redelijk en ze likt af en toe aan een ijsje.
groetjes

Hoi dames,

Ik ben er nog, vandaag mn NOD, maar nog helemaal niks..... ben zo zenuwachtig, durf gewoon niet te testen, als er woensdag nog niks is ga ik er een test tegenaan gooien. Eerder niet.
Wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat!

Liefs Jen

Jen, wat spannend!!! Ik duim zo hard voor je...

An, fijn dat het goed is gegaan gisteren, zowel de echo als de operatie van je dochter. Ik kan me voorstellen dat ze erg zielig was, verwen haar maar lekker!

Ik voel me echt beroerd, heb me vandaag ziekgemeld want ik sta te trillen op mijn benen. Niks aan zo, maar het is voor een goed doel denk ik maar...

Terug
Bovenaan