trotse mama wil zwanger worden

Hoi Knutseljuf, ik ken je gevoel. Als het bij mij goed gegaan zou zijn dan zou ik volgende week uitgerekend zijn. Gisteren op kraamvisite geweest bij een vriendin die is vorige week bevallen van een dochter. Ikvond het moeilijk, ik had ook bijna weer zo'n kleintje gehad nu. En daarbij de onzekerheid/ angst die ik nu voel bij deze zwangerschap. Ik moest wel even huilen hoor toen ik daar was. Heb het ook met vriendin over mn angsten gehad.
Gister had ik echt een slechte dag, met veel zorgen vandaag gaat t weer iets beter, maar ik tel de dagen af naar dinsdag hoor.

Imkie...je houd ons aardig in spanning zeg

Hoi mama van simone,

kan me voorstellen dat je het moeilijk had. Gelukkig ben je alweer zwanger en heb je iets om naar uit te kijken (en natuurlijk om je zorgen over te maken), hoop dat ik ook voor half november weer zwanger ben, maar die kans is gewoon zo klein. Ben toch bang omdat ik nu 2 miskramen zo kort op elkaar heb gehad dat er echt iets mis is hier.

@ imkie...weet je al wat meer....

@ mamavansimone...balen dat het van die spuiten zijn, maar idd weet je wel waar je het voor doet...gelukkig voor jou al bijna dinsdag, hoop dat ze dan iets van je onzekerheid weg kunnen nemen.

@knutseljuf...ik heb het in april ook zwaar gehad hoor. Zeker ook toen ik bij de bevalling was van mijn schoonzusje die een week voor mij uitgerekend was. Vind het soms nog steeds weleens moeilijk als ik mijn lieve kleine nichtje zie...Probeer wel een beetje hoop te houden...kan je met je angst dat er iets mis is niet terecht bij je huisrats of Gyn.... al is het alleen maar om je gerust te stellen..lijkt me heel zwaar...

Ik heb deze week mijn NOD...denk morgen ofzo...maar ja kan bij mij ook nog wel 4 dagen duren als ik weer een cyclus van 40 dagen heb

liefs

Hey dames,

Hier weer is een berichtje van mij! Ben benieuwd hoe het met Imkie is en met jou trotse mama, nog niks??? gisteren je NOD volgens het lijstje!

Hier hebben we afgelopen weekend hard ons best gedaan!! Hopen dat het het gewenste resultaat geeft en dat we over twee weken een positieve test hebben.

Hier trouwens een heeeeeeeele trotse mama, mn zoontje loopt los!! vind hem echt stoer zo net een week voor z'n eerste verjaardag! Echt al een metertje of twee dat ie van de tafel naar mij toe stapt.

Nou ik spreek jullie snel weer!!

Liefs

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje ZWANGER!!
trotsemama / 28 / 13-09-2009/ ronde 12 na mk/ 4de kindje

Hi dames!

Geen nieuws nog maar ik heb vrijdag voor het laatst getest, negatief... maar ondertussen is mijn temp nog steeds hoog, ik ben niet ongesteld en ik zit al op dag 16 na mijn eisprong terwijl ik normaal op dag 10 ongesteld word. Ik heb dus best een beetje goede hoop, maar ik durf niet te testen!! Ik ga er vanavond toch maar aan geloven denk ik.

Trotsemama, heb jij al nieuws? Ook spannend hoor!

Andere trotsemama, Jen, wat knap van Jasper! Sophie (die toch een paar maand ouder is) doet het nog niet maar het gaat nu echt niet lang meer duren! Ik kan me voorstellen dat je in een dipje zit, maar hou je vast aan wat de gyn heeft gezegd: de twee miskramen hadden een andere oorzaak en er is geen reden om te denken dat het een volgende keer weer mis zal gaan!

An, nog 1 nachtje slapen... Succes morgen!

Liefs!

spannend imkie!!

Laat je het vanavond wel weten wat de uitslag is??? Kan me voorstellen dat je goede hoop hebt en aan de andere kant toch angstig bent dat het niet zo is! Ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs Jen

Hoi meiden,

Je maakt het wel spannend hoor Imkie!!!! Ben heel erg benieuwd...hou het forum hier goed in de gaten!!!

Super Jen dat hij al kan lopen...wat worden ze dan snel groot he!!! En al bijna zijn verjaardag...is echt zo'n afsluiting van de baby-tijd vond ik.

mamavansimone, nog maar 1 nachtje slapen!!!

Hier nog geen red devils....voel me wel de hele dag misselijk ben erg moe en voel me opgeblazen heb wel lichte buikkrampjes...maarja de vermoeidheid kan heel goed komen door de zorgen om mijn zoontje van vorige week en ik voel me wel vaker opgeblazen voor mijn NOD...nog maar ffies afwachten dus...Als ik vrijdag nog geen devils heb gezien op dag 40 van mijn cyclus ga ik denk ik pas testen...zien het wel...wil niet teveel hopen.

liefs

Goedemorgen....vandaag is het eindelijk zo ver. Ben echt op van de zenuwen. IK denk steeds het kan toch niet goed zijn, ik voel me te goed om zwanger te zijn. Maar ja ik zal niet de eerste zijn die maar heel weinig klachten heeft.
Ik hou jullie vanavond op de hoogte wat de gyn vanmiddag heeft gezegd.
Groetjes

Terug
Bovenaan