trotse mama wil zwanger worden

Joehoe!!!! Ik ben zwanger!!!! Mijn man kwam gisteravond pas om kwart over 9 thuis, dus ik zat al de hele tijd te wachten, en toen ging hij ook nog eens eerst een half uur met zijn zus bellen, maar toen kon ik eindelijk testen. En jawel, een plusje! Nog geen hele dikke streep maar hij stond er duidelijk! Ik he nog 1 test over, dus over een paar dagen kijk ik nog eens of de streep wat dikker is geworden. Het is nog een beetje onwerkelijk...

Mama van Simone, heel veel succes vandaag, het komt vast goed!

Trotsemama, jij ook heel veel succes met wachten. Ik hoop dat het je lukt, ik heb mezelf deze keer een beetje gek zitten maken met te vroeg testen...

Liefs!

Imkie wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd.
Hier begint de spanning aardig op te lopen hoor. Half 4 is mn afspraak hopelijk loopt het niet al te lang uit.

Groetjes mama van Simone

Gefeliciteerd Imkie!!! Wat heerlijk dat je toch een positieve test in je handen hebt.

Is wel opeens flink vruchtbaar hier,hoop dat dat ook voor Knutseljuf en mij geld en dat we jullie snel kunnen volgen als mei mama's!!!!

Dan gaat de tijd ineens wel heel erg langzaam he, mamavansimone...ik denk aan je en hoop ook zeker dat je snel aan de beurt bent!

Hier nog geen red devils.....Wel weer wat minder misselijk....dus was misschien toch ook van de vermoeidheid....we wachten af....

liefs
liefs

Hallo meiden,
nou ik ben bij de gyn geweest. Er was een mooi vruchtje te zien van ongeveer 5mm. Er was echter alleen nog geen hartactiviteit te zien, maar dat zou ook goed mogelijk kunnen zijn.
Maandag de 28e moet ik terug komen en dan moet er hartactiviteit te zien zijn. Dus het blijft nog even spannend.
Ik ben niet helemaal teneergeslagen omdat ik bij de zwangerschap van mn dochter ook dit heb meegemaakt. Bij de eerste echo op de dag van de +test was er niets te zien, na 10dagen terug komen en toen was er een vruchtzakje te zien, vervolgens weer na 2 weken terug komen en toen was er een kloppenhartje te zien. Ben toen dus ongeveer 3 a 4 bezig geweest na de positieve test voor ik positief nieuws had. Vandaag is het echter nog maar 12 dagen na de positieve test.
Ik kreeg bij mn 1e zwangerschap positief nieuws op de dag dat mijn vader was geopereerd toen kon ik het goede nieuws aan het zh bed vertellen, en de 28e wordt mn dochter geopereerd aan keel en neus amandelen, in het zelfde zh dus we gaan gewoon weer van goed nieuws uit.
Prettige avond allemaal

Hoi dames,

@IMKIE!!!! GEFELICITEERD!!!! wat heerlijk voor je zeg, hopen dat de hele maand september zo vruchtbaar is. Ik heb stiekum wel goede hoop, vorige zwangerschap was ik al met 2,5 week (week 3) misselijk en ik ben het sinds gisteren eigenlijk weer... is het een buikgriepje of?????

Ik heb nu niet veel tijd, maar laat snel wat van me horen

Bedankt voor jullie felicitaties!

@mamavansimone, we gaan gewoon uit van goed nieuws hoor! Fijn dat je iig al een mooi vruchtje hebt gezien!

@trotsemama en knutseljuf, ik hoop ook zo dat jullie meegaan met ons!!!

Grappig detail: de nieuwe baby is al ingeschreven voor het kdv... We gaan binnenkort verhuizen dus Sophie gaat naar een nieuw KDV. Gisteren werd ik gebeld dat ze plaats heeft op drie dagen (we willen eigenlijk 4), dus toen heb ik maar meteen de nieuwe baby aangemeld... (hmm, nieuwe baby klinkt wel raar, we moeten nog maar even een werknaam bedenken!)

Hoi allemaal,

@mamavansinmone, fijn dat er een vruchtje te zien was. Ik heb het idd ook gehad bij onze 2de dochter dat ik later terug moest komen en alles goed bleek te zijn...Waren toch nog wel spannende weken toen. Die dag word denk ik toch wel spannend als jullie kleine meid geopereerd word.

@knutseljuf, ik hoop het voor je!! Jammer dat je dan nog zo lang moet wachten voordat je het zeker weet he.

@imkie, Je bent er in ieder geval op tijd bij om de baby in te schrijven hihihhiihihi...en al een "werknaam" bedacht hihihi...

Ik wil even lekker klagen hier als dat mag.....Had vanmorgen weer een negatieve test, terwijl mijn lijf bijna schreeuwt dat ik zwanger ben...baal hier zo van.
Misschien heb ik te vroeg getest omdat mijn ovulatietest nu 14 dagen geleden positief was...bij mijn andere kindjes bleek ik ook steeds korter zwanger te zijn dan ik dacht.
Als ik niet zwanger ben wat ik nu toch wel ga denken wil ik gewoon ongi worden.
Ben de hele dag bijna misselijk, tenzij ik lig of iets eet. Borsten zijn gevoelig...
Was zo goed afgevallen, maar moet nu mijn oude broek weer aan omdat ik anders teveel last van mijn buik krijg. Ben niet aangekomen, juist weer een kilo afgevallen, dus daar ligt het niet aan...
Ben gewoon heel erg bang dat mijn lichaam me wer voor de gek houd.
Probeer me er niet teveel mee bezig te houden, maar dat gaat zo lastig als je je beroerd voelt...

Aangezien we als ik nu weer zwanger zou worden we het zo lang mogelijk voor ons willen houden (is nu echt de laatste keer) kan ik er me niemand over praten..zelfs tegen mijn zus die nu zelf net zwanger is heb ik gezegd dat ik ongi aan het worden was...
Sorry voor mijn geklaag....pfff...maar lucht wel lekker op, dus bedankt voor het luisteren!!!

liefs

Hi trotsemama, klagen mag altijd hoor!! Vervelend dat je je zo naar voelt, zeker als je ook nog eens niet weet of het voor een goed doel is... Ik hoop dat je te vroeg hebt getest, net als ik (tot 4x toe, haha!) en toch zwanger bent.

Ik voel me vandaag een beetje misselijk, niet heel erg maar wel zo steeds aanwezig... Ik sms-te net aan mijn man dat ik misselijk was, krijg ik als antwoord "Cool!!!". Nou ja zeg...

Terug
Bovenaan