trotse mama wil zwanger worden

Hey An,

Hopelijk is het streepje bloed van de innesteling...
Spannend zeg!!!
Wachten duurt dan lang he.....
Succes ermee.

Groetjes Nurse

hey knutseljuffie

Ik las net op de oude pagina dat je weer een miskraam hebt gehad... wat k..
Ik hoop voor je dat het snel weer raak is voor je en dat je de zwangerschap dan mag uitdragen...
ik heb nu een andere naam...ik was ik1978
dan weet je ff wie ik ben..

liefss

Hey bloem, wat gezellig dat je er ook weer bent. Is inderdaad balen dat we weer een miskraam hebben gehad, vooral omdat ie pas zo laat kwam en dat we al een goede echo hadden gehad, we rekenden er helemaaaal niet meer op.
Nu een maandje wachten en dan gaan we er weer voor!!

Hoe is het verder met jou??

Liefs Jen

Nou, ik reageer ook maar even op dit forum.. Vind het nieuwe erg onoverzichtelijk. Alles loopt een beetje door elkaar... En geen oude forums gekopieerd naar de nieuwe site.. Naja

@Jen, Knap dat jullie de beslissing hebben kunnen nemen om toch een maandje te wachten. Je beweegredenen zijn helemaal waar maar snap ook als je toch eerder wilt proberen.
Hopelijk komt je cyclus nu snel weer in gereel en hoef je niet heel lang op je ei te wachten. ;-)

Grtjs, Marjoleine

Dank je wel, ik hoop ook dat het een beetje opschiet, heb helemaaaaaaaaaal geen zin om te wachten, maar heb wel hoop dat het snel gaat aangezien ik de afgelopen 2 keer meteen zwanger was (ik weet het geeft geen garantie, maar schept wel hoop)

Hoe is het verder met jullie allemaal?? we moeten eigenlijk even een nieuw NOD lijstje maken!

Liefs Jen

ja met mij alles prima knutseljuffie...
vandaag naar de huisarst geweest en het zag er goed uit...maandag afspraak maken voor termijnecho..
Ik ben misselijk, en groei al uit mijn broek, wat zal dat wel niet worden...dus morgen moet ik al shoppen voor een zwangerschapsbroek..

vandaag zijn ze geweest voor moeders voor moeders. de test die ze deed was nog eerder positief dan het controle streepje... bij mijn miskraam was de streep toen al lichter.. dus dat geeft mij een positief gevoel...

het is goed dat je je lichaam ff een maandje rust geeft... het heeft nu 2 miskramen te verwerken gehad en dat lijkt mij voor je lichaam ook best heftig.
hormonen die op en neer vliegen...
ik hoop dat je het een plek kan geven, volgens mij ben je wel nuchter aangelegd zodat je het snel een plek kan geven

liefs mij
7 wk+ 4 dagen

Hey bloem,

Klopt dat ik gelukkig vrij nuchter ben, daarom wil ik ook gewoon door eigenlijk. Al die mensen om me heen met goed bedoelde adviezen, je moet even een paar maanden rust nemen, dat beter voor je emoties. Ik wil gewoon verder., Positief denken, niet een paar maanden een miskraam gaan zitten herdenken, maar naar de toekomst toen, wie weet naar een nieuwe zwangerschap, dat is toch veel leuker dan maar een beetje treuren!!
Iedereen roept ook dat ik veel te snel wil en dat ik nog zo jong ben?? Nou en, de wens is er bij ons en dat mensen om ons heen het te snel vinden betekend niet opeens dat het voor mij ook te snel is.

Zo ik heb het er weer even uit gegooid ;) jiuj gaat ook wel lekker snel weer! 7+4, ik had toen met 7+4 een goede echo! Wanneer mag jij voor een echo??

Liefs Jen

moet maandag bellen voor echo...
ik denk er net zo over als jij..als die wens er is dan hoef je niet naar anderen te luisteren...naar jezelf en je partner...
niet maanden wachten om weer opnieuw er aan te werken...eerste menstruatie vond ik al lang, maar mijn gevoel zei dat ik mijn lichaam ff de tijd moest geven om te herstellen van al die hormonen...
maar ieder zijn eigen keuze toch??

groetjes bloem

Terug
Bovenaan