trotse mama wil zwanger worden

Hoi dames,

Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren op nacontrole geweest bij de gyn en die kon eigenlijk nog weinig zeggen. Ik kwam eigenlijk 3 weken te vroeg op controle. Wist ik veel, iemand uit het ziekenhuis heeft voor mij die afspraak gemaakt! dus ik moet nu 7 augustus weer terug komen.

Gisteren ook met jasper naar het CB hij is gewoon al 10175 gram Echt een beer met z'n 9 maanden. Gelukkig waren ze verder heeeel tevreden over hem en vonden ze dat hij goed zelf ging staan/zitten en dat ie heel snel kroop en al gezellig begon te brabbelen! Helemaal goedgekeurd dus ;)

@imkie, ga je al testen?? Ik testte met de goedkope kruitvat testen al 2 dagen voor mn NOD positief. Wat leuk dat je je petekinsje hebt gezien. Raar is dat dan he als je zo ver weg van elkaar woont. Ik heb ook familie in het buitenland. M'n tante heeft Jasper nog nooit in het echt gezien en hij is alweer 9 maanden.

Liefs Jen

Wat onhandig dat je te vroeg was, stom dat ze die afspraak zo gepland hadden dan. Dat kun jij toch niet weten? En wat is Jasper al groot! Ik denk dat Sophie nu ook net 10 kilo is (zelf gemeten thuis op de weegschaal dus misschien niet heel nauwkeurig...)

Ik ga nog niet testen hoor, op zijn vroegst zaterdag of zondag pas. Als ik me kan inhouden tenminste... Ik heb nog een paar testen van Sensitest liggen, dus dat is wel gevaarlijk! Maar ik kan het mijn man niet aandoen om al te testen. Hij heeft morgen een heel belangrijke bespreking op zijn werk, als ik morgenochtend zou testen, en de utislag zou positief zijn, komt er niets meer terecht van die bespreking denk ik!

Liefs!

Hoi imkie,

Kan me voorstellen dat je nog even wil wachten :p maar ik ben ook heeeeeeeel nieuwsgierig en ik ga zaterdag op vakantie zonder internet, dus dan moet ik nog meer dan een week wachten :p

Jasper is echt een bollie hoor, twee vriendinnen van mij hebben allebei ook een zoontje, 1 van 19 maanden die weegt nu 10 kilo en 1 van 23 maanden, die weegt nu ook 10 kilo. Dus het kan zoo verschillen. Zolang ze het verder maar goed doen toch??
Begint sophie al te lopen?? Jasper heeft hier een grote mand met duplo waar hij nu ieder keer achteraan rent, echt grappig om te zien af en toe kunnen die kleine beetjes het echt niet meer bijhouden!
Zal binnenkort even een filmpje op mn hyve zetten. Hebben julie hyves??

Liefs Jen

Liefs Jen

Lief dat je zo meeleeft, maar je hoeft niet de hele week in spanning te zitten. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden... Jammer maar helaas! Ik ga volgende keer de extra sensitive ovulatietesten bestellen, ik krijg bij deze steeds alleen maar hele lichte streepjes. Misschien helpt dat!

Sophie loopt alleen langs de tafel en aan mijn handen, achter de poppenwagen durft ze het nog niet aan. Sowieso is het nogal een bangerik, ze vindt het ook heel eng om van staan naar zit te gaan, dat begint de laatste dagen pas net een beetje te komen.

Ik heb trouwens wel hyves, maar ik denk dat ik er het afgelopen jaar misschien drie keer op gekeken heb... Maar als je een filmpje van Jasper hebt dan log ik wel even in om het te bekijken!

Fijne vakantie!

Liefs!

Hoi meiden,

balen Imkie dat je toch ongi bent geworden....
Geloof het graag dat die kleintjes hun ogen uit hebben gekeken in de Efteling. Ben er met onze kindjes nog niet geweest, maar denk dat we het deze zomer nog wel gaan doen.

@ Jen, wat stom zeg dat ze de afspraak te vroeg hebben gemaakt...
Wat is Jasper een beer zeg hihihi...mijn zoontje is 21 maanden en net 11 kilo, mijn dochtertje van 3,5 jaar is net 13 kilo hihihi....
Zijn ook wel klein voor hun leeftijd hoor...vooral mijn dochtertje...
Wat leuk dat hij al zo goed aan het lopen is.
Fijne vakantie als ik je hier niet meer zie.

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb als het goed is volgende week vrijdag mijn NOD. Ben er deze maand niet veel mee bezig geweest, dus verwacht er ook niks van...we zien het wel..

liefs

Hey Imkie,

Balen zeg, dan word het toch voor ons allebei een NOD in augustus. Voor mij waarschijnlijk pas helemaal eind augustus, want we wachten deze maand even en ik ga er vanuit dat ik pas over een week of 3/4 ongi word. ben nu 2 weken na de curritage, mn zwangerschapstest was gisteren wel zo goed als negatief. Dus denk volgende week mn ei en dan 2 weken later ongi hoop ik.

Het is gewoon weer wachten

Op www.knutseljuf.hyves.nl staan trouwens wat foto's en filmpjes, volgens mij hoef je niet eens ingelogd te zijn om ze te bekijken.

voor jou ook weer spannend trotse mama!! hopen dat er voor jou beter nieuws is!!

Liefs Jen

Dames,

Ik spreek jullie over 1,5 week weer!! heel veel succes de komende dagen, ik ga lekker op vakantie!!

Liefs Jen

Hi dames,

Alles goed met jullie? Hier is de ongesteldheid weer bijna voorbij, we kunnen weer... Ik heb nu de extra gevoelige ov-testen van sensitest besteld, als het goed is komen die vandaag binnen. Ook ben ik weer begonnen met temperaturen. Zo heb ik toch het gevoel dat er iets te controleren valt aan dit hele proces, ik blijf een ingenieur...
Verder gaat alles goed hier. Sophie is afgelopen weekend voor het eerst bij mijn schoonouders gaan logeren omdat wij een bruiloft hadden (ze is wel al een paar keer bij mijn ouders blijven slapen). Ik zag er wel een beetje tegenop, maar natuurlijk ging alles gewoon goed...

Trotsemama, succes deze week! verder nog dames die in spanning zitten? Sorry, ik ben het overzicht even kwijt...

Liefs!

Terug
Bovenaan