trotse mama wil zwanger worden

Nou ik ben ongi geworden en had net nog even een heerlijk jank moment, werd even gezellig gebeld door een vriendin die even uitgebreid ging vertellen dat ze zwanger was en waar ze allemaal wel geen last van had..... tja niet echt over nagedacht denk ik dan. Dat deed bij mij namelijk best wel pijn na net de tweede miskraam.

Hmmm,

Ik maak maar weer is een NOD lijstje Misschien kunnen jullie je nod ook weer invullen??

Liefs Jen

Naam/leeftijd/NOD/Kindje

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / tweede kindje

O Jen, wat ontzettend balen! En wat onnadenkend van die vriendin, natuurlijk is zij blij, en dat mag ook, maar ze had best kunnen bedenken dat dat gevoelig ligt bij jou.

Ik ga zo even het lijstje kopieren en invullen.

Naam/leeftijd/NOD/Kindje

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / tweede kindje
Imkie / 30 / 10-8-2009 / tweede kindje

Gezellig, nou als ik komende maand zwanger word kom ik ook nog in het april forum, dus kom maar op met die klustijd :p

Voor jou nog een paar daagjes wachten!!! spannend was trouwens vergeten de rondes erbij te zetten. Hoop echt voor je dat het deze maand raak is hoor!! Hoop dat we samen naar het april forum mogen (officieel zou ik in mei horen, maar omdat ik maar tot 38 weken ga zal ik ook nog in april uitkomen mocht ik zwanger zijn)

Naam/leeftijd/NOD/ronde/Kindje

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 / tweede kindje

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009/ tweede kindje/ronde 7 na mk

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009/ tweede kindje/ronde 7 na mk

Hey dames, wat is het mooi weer he! Ik ben dr morgen even niet, ga lekker naar de sauna!!!

Liefs

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 10-8-2009 / ronde 4 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje

Het is zeker mooi weer! Jammer genoeg is Sophie ziek... Ze heeft koorts, verder kan ik niet zo goed ontdekken waar ze last van heeft, misschien haar oortjes, of tanden. Morgen moeten we naar het CB, dan moeten ze maar even naar de oortjes kijken. Ze zou eigenlijk de BMR prik krijgen, maar die zullen ze nu wel niet geven.

Terug
Bovenaan