trotse mama wil zwanger worden

Ja het is heeeeel erg stil hier zeg!! Zou wel leuk zijn als de tweede nog voor de tweede verjaardag van sophie zou komen!! Ik wil ook echt een tweede voordat jasper twee word, nou heb ik nog iets meer tijd :p hij is nog niet eens 1, maar toch, hoop zoiezo dat het nog gaat gebeuren. Na al die ellende.
Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik testen! Dan is het 5,5 week na de curritage, En ik ga dinsdag naar de sauna, maar dan wil ik wel weten of ik zwanger ben of niet. Als ik zwanger ben ga ik alleen maar in het zwembad dobberen ;) en onder de zonnebank en een gezichtsbehandeling doen :p

Zijn jullie al op vakantie geweest? of gaan jullie nog??

Liefs Jen

Spannend hoor! Heb je al een voorgevoel? Ja, de sauna schijn je de eerste drie maanden inderdaad beter niet te kunnen doen.
Wij gaan pas de laatste week van augustus en de eerste week van september op vakantie, nog vier weken werken dus... Maar volgende week gaan we nog een weekendje naar Berlijn dus ik kom de tijd wel door!

Jasper is bijna jarig toch? Of duurt het nog even? Sophie is alweer 14 maanden, volgende week moeten we weer naar het consultatiebureau, ik ben benieuwd hoe groot ze is en of ze een beetje op schema ligt! Niet met de tanden in ieder geval, ze heeft er pas twee!

Hoi imkie,

Over 4 weken ben ik alweer aan het werk :p dan is de schoolvakantie voorbij, jasper is nu 10 maanden, hij is van 20 september, dus nog bijna 2 maanden voor hij jarig is.

Die van mij heeft trouwens ook maar 2 tanden, onder en het lijkt er niet op dat er al iets bij gaat komen!! Was vandaag trouwens op het strand, die kleine naar het pakje appelsap grijpen van het zoontje van een vriendin van me, drinkt ie gewoon het hele pakje appelsap leeg door het rietje!
Echt super makkelijk, want dat betekend voor minder gesleep met flessen enzo!
Ben vanmiddag lekker naar het strandje geweest hier in de buurt, echt heerlijk om te zien hoe die 3 mannetjes zich daar vermaken!!

Heb je verder nog plannen de komende weken? Ik ga morgen lekker naar artis! Ben zaterdag ook al geweest, maar we hebben een jaarkaart dus dat scheelt!

Liefs Jen

Hallo meiden,
hier alles rustig, heb het deze maand allemaal een beetje losgelaten. We hebben sex gehad wanneer we zin hadden en even niet teveel gedacht aan het moet. Als ik deze maand weer een normale cyclus heb zal ik rond as vrijdag mn ongi hebben. Maar na vorige maand weet ik het ook niet meer hoor, het was toen 36dagen.
Ben deze maand niet zoveel geweest, had het druk met werken en de verjaardag van mn dochter. Ze is alweer 3 geworden, ik hoop nog steeds op een tweede voor haar 4e verjaardag. WE hoopten in het begin eigenlijk voor haar 3e maar helaas dat is niet gelukt.
Meiden ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes an1974

Hi An, goed dat je het een beetje los kunt laten, wie weet helpt dat juist wel! Nog gefeliciteerd met je dochter, 3 alweer!

Jen, handig is dat he, drinken uit een rietje! Sophie heeft het ook goed door, ze knijpt alleen af en toe in het pakje waardoor alles onder zit... Daarom heb ik nu zo'n pakjeshouder van Difrax gekocht.

Leuk Artis! Wij zijn een tijdje geleden naar Blijdorp geweest, dat is bij ons wat dichterbij. Sophie vind het superleuk (en wij ook)!

Plannen voor de zomer... door de week ben ik gewoon aan het werk natuurlijk, komend weekend zit weer vol met afspraken met vrienden, het weekend daarna gaan we naar Berlijn, het weekend daarna trouwt mijn nichtje en het weekend daarna gaan we op vakantie. Die tijd is zo om denk ik! Dit weekend maar even proberen om wat tijd te vinden voor nog wat vakantieshoppen... anders lukt dat niet meer.

Ik heb trouwens nog geen eisprong gevonden, mijn temperatuur is nog steeds laag. Wel had ik gisteren een heel licht streepje op de ovulatietest, dus vandaag of morgen zit het er wel aan te komen.

Liefs, Imkie

Hoi meiden,

ben ook weer erg lang niet geweest hier....

Hoe gaat het met jullie??
Spannend hoor dat jullie NOD er al weer bijna aankomen.
April is wel een goede maand hoor om te bevallen .Ik hoop zelf ook dat ik weer een april mama word...hihihi... mijn oudste dochter is ook van april. Nog niet zo heel warm(als je geluk hebt) maar ook niet koud. Ik vond het eigenlijk veel prettiger dan bij de 2de eind December.

Leuk hoor om de ontwikkelingen van jullie kleine hummeltjes te volgen. Mijn kindjes kregen ook pas laat tandjes..met ruim 11 maanden pas de eerste..en nu krijgt de jongste die begin oktober 2 wordt zijn laatste tanden pas.
Wat knap van Jasper dat hij al door een rietje kan drinken..echt veel makkelijker..vooral met zo'n pakjeshouder...

Wij gaan over 2 weken heerlijk kamperen in Nederland. Voor de kindjes echt heerlijk heel de dag buiten spelen. Hopen dat het dan een beetje lekker weer word.

Ik heb een aantal weken geleden een hangertje voor aan mijn ketting besteld. Zijn 2 vergulde voetjes die de grootte hebben van de voetjes van een foetus van 10 weken. Nu was ik nog geen 10 weken zwanger toen ik mijn miskraam kreeg, maar vond het wel een heel mooi symbool. Van mijn ander 3 kindjes heb ik een koppetje aan een ketting met naam en geboorte datum erin gegraveerd, daar hangen de voetjes nu bij. Ben er erg blij mee.

Als het goed is heb ik deze week mijn eisprong, denk het een beetje te merken aan mijn afscheiding, elke maand een aantal dagen heftiger. Dan zou ik rond de 14de augustus mijn nod hebben als het goed is.

Jeetje wat een verhaal weer...tot snel!!

liefs

Hey Imkie,

Wat fijn dat je je ovulatie hebt gevonden. Wat een moeite doen we toch voor het zwanger worden ;) Wij gaan 1 dezer dagen ook weer naar blijdorp, mn zwager en schoonzus wonen in rotterdam en mn opa en oma wonen in een dorpje eronder, dus we combineren het dan met familie bezoek!

Zo'n pakjeshouder is idd super, had er een tijdje terug 1 gekocht van koekiemonster, bij kruitvat, was toen 1 euro, dus kon hem niet later liggen.

Ik ben nog niet ongi en ook nog geen tekenen dat het gaat gebeuren, dus we wachten af.

Liefs Jen

Gisteren een dikkere streep (en geklust...) en vanochtend was mijn temperatuur iets hoger, het lijkt er dus op dat mijn ei is gesprongen! Vandaag nog maar een keertje testen en dan afwachten...

We zijn het er allemaal over eens dat april een goede maand is om te bevallen, dus laten we daar gezamelijk maar voor gaan! Jen en An zijn denk ik de eersten met hun NOD (waarschijnlijk dan), ik duim voor jullie!

Liefs!

Terug
Bovenaan