trotse mama wil zwanger worden

@ imkie ;) ik vind maart ook nog prima, aangezien ik maar 38 weken mag doorlopen zal het voor mij eind maart worden als ik deze maand zwanger ben, ahja, anders laten we het gewoon 1 april halen :p voor de grap.

@trotse mama, wat een mooi idee van dat hangertje. Drenk dat ik er maar niet aan moet beginnen, Heb ik meer voetjes dan kindjes aan mn ketting hangen. Maart/april lijkt me wel beter dan september, heb me echt door de hitte heen moeten worstelen. Ik hem mn NOD denk ik ergens deze week. tussen afgelopen woensdag en aanlp,emde woensdag, maar ik ga dus zondag of maandag testen.

We hebben alledrie kindjes met late tandjes ;) jasper heeft er ook 2 en verder niks, ziet er zoooo schattig uit :p zn neef van 2 maanden ouder heeft al een mond vol, lijken ze meteen veel ouder en jasper met z'n grote lijf en gewicht word al vaak veel ouder geschat, dus ik vin het niks erg!!

Liefs Jen

Hallo allemaal,
helaas zijn hier de rd's gekomen. Heb er wel een dubbel gevoel bij hoor. Ik baal natuurlijk omdat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant geeft het wel weer een gerust gevoel dat ik weer een cyclus heb van 28 dagen. Hou het er maar op dat het vorige maand zo lang heeft geduurd omdat ik ziek ben geweest.
Ga aankomende maand voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee en welk merk gebruikte je?

Ik heb mn ovulatietesten bij snesitest besteld, daar bestel ik ook mn zwangerschaps testen. Ik begon gewoon een week na de start van mn menstruatie met om de dag klussen en als de ovu test dan positief was 3 dagen iedere dag, ik heb ze maar 1 maand hoeven gebruiken :p

Ik had de dipsticks, zijn het goedkoopst en lekker duidelijk!

Liefs Jen

Hier nog steeds geen RD's ben erg benieuwd, hoop dat mn testen van sensitest morgen echt binnen komen!!

Liefs Jen

Hi An, wat balen! Wel fijn dat je cyclus weer wat korter is, maar dat is wel een schrale troost... Ik heb ook de testen van sensitest. Deze maand had ik de extra gevoelige besteld, omdat ik bij de gewone maar een heel licht streepje kreeg.

Jen, bij jou nog niets??

Ik heb volgende week maandag mijn NOD, spannend! Mijn man denkt dat het raak is, maar ik durf er nog niet teveel op te hopen.

Grappig he, die tandjes! Wij waren afgelopen weekend bij vrienden, hun jongste zoon is 3 maanden jonger dan Sophie en had al 5 tanden. Ze heeft het ook veel te druk met leren lopen en praten om tanden te krijgen!

Liefs!

Hey Imke,

Hier nog niks, ik hoop dat mn testen vandaag echt binnenkomen, had ze donderdag al besteld, moet iets misgegaan zijn in de post.

Jasper heeft maar 2 tanden en zijn 8 weken oudere neef heeft (dus nu net een jaar) heeft al 8 tanden en een kies, maarja die doet inderdaad verder niet zoveel :p

Jasper staat nu echt goed los! maar vooral als hij er niet bij nadenkt, zodra hij zelf doorheeft dat hij losstaat valt ie om, op zn dikke billen. Hij kan nu ook aan 1 hand meelopen in plaats van aan twee handen! gaat me allemaal echt veeeeeeeeeeeeel te snel, nog 7 weken en dan word ie alweer 1!!

Nog een weekje tot je NOD!!! Ik ga ervoor dat we met z'n allen naar het april forum gaan:p lijkt me erg gezellig :) Kunnen we daar lekker verder kletsen!

Liefs Jen

Heb net de sensitest ovulatietesten besteld hopen op een succesvolle maand.
Verder hier weinig nieuws te melden
groetjes

Nou ik ga wachten tot ik ongesteld word, had een hele negatieve test, dus zal 1 dezer dagen wel gebeuren! Ik hoop dat het donderdag pas komt, want ik ga naar de sauna woensdag :p

Liefs Jen

Terug
Bovenaan