A
Anoniem
Guest
@ imkie
ik vind maart ook nog prima, aangezien ik maar 38 weken mag doorlopen zal het voor mij eind maart worden als ik deze maand zwanger ben, ahja, anders laten we het gewoon 1 april halen
voor de grap.
@trotse mama, wat een mooi idee van dat hangertje. Drenk dat ik er maar niet aan moet beginnen, Heb ik meer voetjes dan kindjes aan mn ketting hangen. Maart/april lijkt me wel beter dan september, heb me echt door de hitte heen moeten worstelen. Ik hem mn NOD denk ik ergens deze week. tussen afgelopen woensdag en aanlp,emde woensdag, maar ik ga dus zondag of maandag testen.
We hebben alledrie kindjes met late tandjes
jasper heeft er ook 2 en verder niks, ziet er zoooo schattig uit
zn neef van 2 maanden ouder heeft al een mond vol, lijken ze meteen veel ouder en jasper met z'n grote lijf en gewicht word al vaak veel ouder geschat, dus ik vin het niks erg!!
Liefs Jen
@trotse mama, wat een mooi idee van dat hangertje. Drenk dat ik er maar niet aan moet beginnen, Heb ik meer voetjes dan kindjes aan mn ketting hangen. Maart/april lijkt me wel beter dan september, heb me echt door de hitte heen moeten worstelen. Ik hem mn NOD denk ik ergens deze week. tussen afgelopen woensdag en aanlp,emde woensdag, maar ik ga dus zondag of maandag testen.
We hebben alledrie kindjes met late tandjes
Liefs Jen