[quote quote=10332175] Bedankt voor je reactie. Onze dochter is onwijs makkelijk en het is me werkelijk 100% meegevallen tot nu toe. Ik had persoonlijk niet gedacht, nu ik de wens voel, dat de keuze alsnog lastig zou voelen. Haha. Ik kan me een leven met 2 gewoon totaal nog niet voorstellen en dat maakt t spannend. Hoe doe je dat met je eigen tijd en vooral, doe ik de eerste niet tekort. Die tijd alleen met haar komt nooit meer terug[/quote]
Dat iemand te kort doen vond ik idd het lastigste, maar oudste kan ik aandacht geven in de ochtend en jongste in de middag als de anders steeds nog slaapt. En ook wel na een tijdje zoiets van ik doen best en meer kan ik niet doen. Eigen tijd is als ik aan het werk ben ? maar die heb ik momenteel weinig. Slapen nu 1 - 1,5u tegelijk in de middag maar dan ben ik ook vaak met huishouden bezig. Dus eigenlijk pas na 20u als ze allebei in bed liggen of in het weekend als vriend en ik samen thuis zijn. Boodschappen doen is ook even een rustmoment tegenwoordig, al doe ik dat ook graag samen met de oudste maar nu dat niet ‘mag’ ook wel lekker om ff alleen te doen.
Denk dat een tweede altijd zwaarder is en druk, maar nu ook weer relatief snel van alle drukke dingen als flesjes, hapjes en luiers af als ze over paar jaar allebei naar school zijn. En ze zijn nu al gek op elkaar dus hopelijk blijft dat zo ?