[quote quote=10332465]Ik ben nu zwanger van de tweede. Er zit straks 2 jaar en 4 maanden tussen. Wij wilden graag 2 jaar ertussen hebben, maar m’n man wilde ook graag gebruik kunnen maken van de 5 weken extra partnerverlof, daarom nu dus iets langer. Ik vind wel dat er veel verschil zit tussen een kindje van 1,5 of 2, maar is waarsch ook per kindje verschillend. Onze dochter is ook makkelijk, gaat makkelijk naar bed, slaapt door sinds 6 weken. Ik vind het vooral heel fijn dat ze nu goed kan praten zodat je weer wat er is.[/quote]
Dankjewel voor je reactie. Mag ik vragen wat jij vooral veel verschil vind tussen 1,5 en 2? Want dat is bij mij dus het twijfelpunt momenteel.
En ik heb natuurlijk nog nooit een kind van die leeftijd gehad zou jij het met 1,5 ook gewild hebben of juist echt niet?
Dankjewel voor je reactie. Mag ik vragen wat jij vooral veel verschil vind tussen 1,5 en 2? Want dat is bij mij dus het twijfelpunt momenteel.
En ik heb natuurlijk nog nooit een kind van die leeftijd gehad zou jij het met 1,5 ook gewild hebben of juist echt niet?